מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 29

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Odie
Odie
29.09.2020
מוצר שנרכש: MI BOX

המקום הזה תמיד מוכיח את עצמו, ואנחנו תמיד חוזרים לשם לקנות עוד מוצרים. רכשנו משם כבר כמה טלפונים סלולאריים עכשיו רכשנו סטרימר. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dvir
Dvir
29.09.2020
מוצר שנרכש: xiaomi box s

היי! קנינו ממיר של שיאומי, היתה אחלה חווית קניה, קודם כל - מחיר מטורף! הכי זול בפער. חוץ מזה, הבחור שדיבר איתי בטלפון היה אדיב ורציני. והכי טוב- משלוח עד הבית ביום הקניה! במחיר סבחר פלוס. בקיצור, תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
דודו
דודו
23.09.2020
מוצר שנרכש: MI TV box s

חיפשתי Xiomi MI box s. איתרתי את הפריט בזאפ ומוביילנד היתה אחת הזולות במוצר. חוויית הרכישה היתה טובה ונעימה. ביקשתי לחזור אלי טלפונית לצורך תשלום ואכן זכיתי לשיחה חוזרת בה הוצע לי להזמין את המוצר במשלוח אקספרס תמורת 19 שח. השרות היה מצוין. בטוח שרכישות הבאות אבדוק קודם כל את מוביילנד

חוות הדעת עזרה לכם?
דימיטרי
דימיטרי
16.09.2020
מוצר שנרכש: סטרימר mi boxs

שירות מהיר,מקצועי.כאשר ביקשתי להחזיר חלק מההזמנה,ההחזר בוצע במידי . האספקה בוצע תוך 48 שעות. ממליץ בחום לב.

חוות הדעת עזרה לכם?
nadavhen
nadavhen
15.09.2020
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

בחור בשם אדם עזר לנו המון. חוויית קניה מושלמת. מומלץ בחום!! מוצרים שווים ומחיר לכל כיס!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Peleg
Peleg
14.09.2020
מוצר שנרכש: S20

חנות מקצועית, נותני שירות אדיבים קיבלתי מכשיר תקול (בעיה ביצרן) החליפו לי ללא שום בעיה למכשיר חדש מהקופסא מחירים נוחים, תענוג

חוות הדעת עזרה לכם?
דן
דן
14.09.2020
מוצר שנרכש: Air Pods 2

מחיר טוב ושלחו מאוד מהר אלי למשרד. אני ממליץ לבדוק אותם על כל המוצרים שלהם

חוות הדעת עזרה לכם?
ארז
ארז
13.09.2020
מוצר שנרכש: Mi tv box 5

שרות מקצועי ויעיל. מחירים טובים. התקשרו מיד לאחר ביצוע ההזמנה באינטרנט ואמרו שמוכן לאיסוף מיידי

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
09.09.2020
מוצר שנרכש: Samsung Note 10 Lite

רכשתי מכשיר נייד מהחנות, הגיע בשפה הודית. לצערי אנני דובר הודית לכן התקשרתי לחנות לשאול איך משנים לשפה לעברית. בנסיון הראשון ענו לי ואמרו "רגע". הרגע נמשך ונמשך ונמשך וכנראה לא היה נגמר אף פעם. אז ניתקתי וחייגתי עוד פעם. הפעם כבר לא זכיתי לקבל "רגע" אנושי אלא הסתפקתי במענה אוטומטי שאין מענה ביעד המבוקש שפתעום התחלפה בהודעה יותר אופטימית שהיעד טפוס. היעד נשאר טפוס למשך עוד חצי שעה אם התפרצויות מוזיקה בין לבין וחזר להיות "טפוס". בקיצור, וויתרתי על נסיונות לתקשר עם החנות ופניתי ללימודי שפה הודית אשר אני מאמין יקח פחות זמן מלקבל מענה בחנות...

תגובת החנות

אהבנו את הציניןת של הלקוח ... שלח לנו פניה במייל ( כנראה אחרי שכתב את מה שכתב ) באותו רגע צלצלנו אליו והטכנאי עזר לו בשיחת וידאו . אגב - המכשיר לא הגיע בשום הודית הוא פשוט לחת חץ ימני במקום חץ שמאלי ושינה לבד את השפה ואז הטלפון התעדכן להודית והוא לא ידע לחזור אחורה . תגטבה מיותרת שחבל שלא הורדה אחרי שקיבל מענה מיידי לפניה .

חוות הדעת עזרה לכם?
daniela.benshoa
daniela.benshoa
09.09.2020
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Mi 10 lite 5G 128GB 6GB RAM

בתור שוברת מסכים מתמידה חזרתי שוב למובילנד הפעם את המכשיר של בעלי . לפני שהגעתי שלחתי הודעה לבדוק זמינות מכשיר ולשאול שאלות - חזרו אלי תוך פחות משעה, ענו על כל השאלות ואף היו סבלנים לערוך שיחה ועידה עם בעלי לתת פרטים נוספים על המכשיר. מיד יצאתי לקנות ושחר קיבלה אותי באדיבות ומקצוענות עם חוןך כובש. שחר ידעה מה אני רוצה וצריכה ומיד טיפלה בנושא בלי יותר מידי קשקשת וניסיונות למכור מה שלא נדרש, למרות ששאלתי מיליון שאלות וכל מוכר אחר היה דוחף לי עוד מלא תוספות ושידרוגים שלא נדרשים למוצר שקניתי (מסתבר שמגיע עם כל הנדרש ואין צורך במגני זאג וכד'...). על הדרך ביעילות שאלתי שאלה על המגן מסך שלי בלי יותר מיד ישאלות טיפלה בנושא - החליפה לי מגן מסך למכשיר שקניתי לעצמי חצי שנה לפני כן - ובמחיר סופר מעולה. בקיצור קניתי בעבר מספר פעמים, הפנתי רבים לשם, וכשוברת מסכים מתמידה אחזור ואקנה שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
shiransafadel
shiransafadel
08.09.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

חווית קניה מעולה, קניתי באתר אייפון 11 הגיע מהר עם שליח עד הבית. זמינים תמיד לכל שאלה -ממליצה מאד

חוות הדעת עזרה לכם?
Liran
Liran
08.09.2020
מוצר שנרכש: galaxy buds plus

רכשתי אוזניות galaxy buds plus מהחנות. המוצר הגיע כאשר אוזניה אחת לא עובדת כלל. נציג מהחנות ביקש ממני לשלוח את החבילה בחזרה אליהם, בדואר רשום, על חשבוני. כשבוע וחצי אחרי התקשרתי לחנות לראות אם החבילה הגיעה ואמרו לי שזה יקח עוד המון זמן בגלל הדואר, וחבל שלא הלכתי לחנות היבואן לתיקון ליד הבית ואין מה לעשות עם זה עכשיו. לטענת המנהלת העובד טעה כשהנחה אותי לשלוח בדואר רשום. כשהחבילה הגיעה יצרתי קשר עם החנות, טענו שסגרתי את החבילה עם דבק ועכשיו הם צריכים לבדוק מה עושים עם זה ואם בכלל אפשר לתקן/לזכות (בסך כל עטפתי את החבילה עם פס של איזולירבנד). בסופו של דבר ביקשתי להזדכות על המוצר ולסיים את ההתקשרות. כמובן שכל המשלוחים ששולמו (אלי ואל החנות) הם על חשבוני ולא היו מוכנים לזכות, ובזבזתי חודש מיותר. כרגע ממתין לזיכוי.

תגובת החנות

אכן טעה נציג החנות כאשר אמר ללקוח לשלוח אלינו במקום ללכת ליבואן אבל ברגע שהמוצר חזר אלינו צלצלנו ללקוח וזיכינו אותו במיידי על הסכום המלא ( קורה שמוצר תקול - אנחנו כמובן לא מנסים פה אוזניות ואין לנו דרך לדעת לפני ) לגבי אריזת המוצר - הלקוח עטף את קופסת המוצר בנייר דבק והיינו צריכים ממש להתחנן ליבואן שיקבל את זה בחזרה במצב שזה הגיע אלינו בחזרה . בכל זאת הלקוח זוכה על מלוא סכום העיסקה - האוזניות נשלחו אליו בדואר רשום שאנחנו שילמנו כך שלא מובן על מה הוא מלין... לא ספג שקל עלות ואף הצענו לשלוח לו אוזניות חדשות במשלוח מהיר . אי אפשר לנצח עם כולם לצערנו ...

חוות הדעת עזרה לכם?
Amram
Amram
08.09.2020
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג

יחס מדהים, קיבלנו ממש שירות vip. פעם ראשונה שקונים דרכם וללא ספק נקנה שוב. תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
keren444
keren444
07.09.2020
מוצר שנרכש: iPhone 8 plus

קיבלתי שירות מהיר ואדיב משחר המקסימה ! מחירים זולים ונוחים לכל כיס ממליצה בחום .

חוות הדעת עזרה לכם?
sismam
sismam
07.09.2020
מוצר שנרכש: שיומי נוט 9

המוצר הגיע מהר מאוד. צוות אדיב מקצועי וזריז. המכשיר הגיע חדש וללא שום תקלות. אלופים

חוות הדעת עזרה לכם?
michaelanatol44
michaelanatol44
06.09.2020
מוצר שנרכש: סמסונג S10 Plus

אחלה שירות, אחלה מחירים. זמינות ונוחות, אחזור לקנות כאן. גם כשביקשתי להחליף - קעבלתי מענה.

חוות הדעת עזרה לכם?
press30
press30
04.09.2020
מוצר שנרכש: s20 plus

קניתי ממוכרת בשם מאי מכשיר s20 plus חווית שירות מדהימה. עוד לפני שהגעתי לחנות, התקשרתי והיא בדקה לי ונתנה לי את כל הפרטים על המכשיר ודאגה שאבין הכל למרות שהתקשתי. כשהגעתי, קיבלתי שירות יוצא מן הכלל. הטלפון הגיע עם כל השדרוגים (מגנים, מטען מקורי ואחריות). מחיר נוח, והרבה יחס אישי. חנות מומלצת. מחירים נוחים ואמינים. אני אחזור שוב בוודאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
03.09.2020
מוצר שנרכש: שיאומי רדמי נוט 9

אחלה שירות חזרו אליי בטלפון באותו יום ולמחרת ההזמנה נשלחה בדואר בטוח שאקנה שוב! רועי

חוות הדעת עזרה לכם?
שחם
שחם
01.09.2020
מוצר שנרכש: סטרימר שיאומי

ביצעתי את הרכישה באתר. ביום למחרת התקשרו לבקש את שלוש הספרות שבגב הכרטיס למרות שהזנתי אותן בעת הרכישה (קצת מוזר). הנציגה אמרה שהכל תקין ושיוציאו לי את המשלוח. שבוע לאחר מכן, לאחר שלא קיבלתי את המוצר' התקשרתי לברר ומסתבר שהם לא הצליחו להעביר את העסקה אז ביטלו אותה. הם טוענים שהתקשרו להודיע לי אבל לא התקבלה אצלי שום שיחה. וגם שנשלח מייל, אבל המייל נכנס לטאב promotions ולא נתקלתי בו. הדגשתי שהייתי צריך את המוצר עד היום ולכן שילמתי על משלוח מהיר. ציפיתי שיציעו לבצע משלוח של יום אחד כפיצוי על חשבונם. במקום זה הנציגה בטלפון היתה לא נעימה והאשימה אותי שאני לא בודק את המייל שלי ושלא עניתי לטלפונים (לא התקשרו אליי). השירות היה כל כך גרוע שמיד הלכתי לאתר אחר ורכשתי שם.

תגובת החנות

חוות דעת שכולה הזייה . לקוח ביצע הזמנה באתר ב9 בערב ( החנות עובדת עד 7 בערב) עם פרטי אשראי חלקיים ( ללא cvv) ומשלוח דואר רשום ( ממש מהיר...) . למחרת בעשר בבוקר חייגו אליו לבקש cvv עדכנו בהזמנה במערכת ולקראת הצהריים ניסו לחייב אך לא היה אישור מחברת האשראי . צלצלו ללקוח באותו היום פעמיים וגם יום למחרת פעמיים ( שיחות מתועדות במערכת) לא היה מענה אז נשלחו אליו שני מיילים בהם הוא מתבקש ליצור קשר עם החנות. לאחר 3 ימים שלא היה עדכון לגבי ההזמנה - ההזמנה בוטלה אוטומטית. צלצל הלקוח לחנות לאחר 9 ימים ( טוב שנזכר) לשאול מה קורה עם ההזמנה שלו - טען שלא קיבל שום שיחה ושום מייל - שלחנו לו צילום מסך מהמערכת של השיחות , המיילים והשעות והסברנו לו שאין אפשרות לחייב בלי אישור מחברת האשראי ושהוא לא חזר אלינו לכן ההזמנה בוטלה . אף אחד לא צעק עליו ואף אחד לא צריך לפצות אותו . מה אנחנו אשמים שאין אישור מחברת אשראי ואיזה סיבה בעולם יש לנו לספוג עלות משלוח מהיר שעולה לנו 50 ש"ח על לא עוול בכפינו ...? הוא טוען ששילם על משלוח מהיר ....??? הזמין דואר רשום ללא עלות . טוען שלא קיבל מיילים ושיחות - קיבל צילום מסך.

חוות הדעת עזרה לכם?
alon.yakov
alon.yakov
01.09.2020
מוצר שנרכש: A70

קניתי ממאי טלפון לעעצמי, ואני מאוד מרוצה מהשירות, . מקצועית ואדיבה מאוד. קנינו עוד טלפון לדודה, מרוצים מאוד מהחנות והשירות וממליצים בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
sarah
sarah
01.09.2020
מוצר שנרכש: איפון 7

רציתי לקנות אייפון מהם. התקשרתי לברר שהם מוכרים איפון חדש (ולא מחודש). היה לי מאד חשוב שיהיה חדש אז שאלתי מספר פעמים וכל פעם ענו לי שהם מוכרים חדש חדש. הגיע החבילה- ואני רואה שהאיפון מחודש. רשום בבירור מאחורה על החבילה של הטלפון שזה איפון משומש. כשהתקשרתי לברר, לא היה להם מה לענות. בנוסף, ביקשתי לשלם להם ב2 תשלומים. הם הורידו לי הכל בפעם אחת. (בסוף החזרתי את הפלאפון וקיבלתי החזר).

תגובת החנות

למה לא לספר אמת...? מה זאת אומרת לא היה לנו מה לענות..? הוסבר ללקוחה בפירוש בטלפון שאייפון 7 הוא cpo עם אחריות אפל וכך מופיע גם על הקופסא וגם בחשבונית ומגיע עם אחריות של אפל שנה וכך מופיע באתר . אמרה שלא שמה לב שכך מופיע באתר - הצענו לה להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא לפנים משורת הדין וזה לא כי אנחנו חייבים אלא כדיי שהלקוחה תהיה מרוצה מהשירות , מסתבר שבכל זאת צריך להאשים מישהו ...

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון
שרון
31.08.2020
מוצר שנרכש: טבלט סמסונג גלקסי

הזמנתי טבלט ותוך שעה בלבד המכשיר כבר היה אצלי. מחיר נוח, שירות מצוין! ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
28.08.2020
מוצר שנרכש: ipad7th a2197 32g

שלום,אני מבקש לשבח את אדם נציג החנות על סבלנותו נכונותו ומקצועיותו בעת רכישתי אתמול אייפד "אפל" לילדתי.שאפו גדול על הסיוע והזמן שהקדיש על מנת שהכל יהיה ברור ומובן עבורנו.יצאנו בתחושה נהדרת מהחנות. שוב תודה ויישר כח גדול!!!!בבקשה הביאו זאת לידיעתו. אלי

חוות הדעת עזרה לכם?
eldadv33
eldadv33
28.08.2020
מוצר שנרכש: Galaxy s20

חנות מושלמת עם מבחר ענק עם שירות מעולה ומחירים הכי זולים בארץ ממליץ בחום רב

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
26.08.2020
מוצר שנרכש: redmi note 7

חנות מעולה! השירות של מאי ובן- אישי וסבלני.הרגשה טובה בעת הקנייה. צוות מקצועי, עונים בסבלנות ולעניין. בהצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון