
אני מאוכזבת מאד! קנינו מכונת כביסה, סגרתי איתם על פינוי מכונה ישנה אבל לא טרחו לומר שאני צריכה לשים אותה ליד הדלת! הסבל לא הסכים להוציא לי אותה אפילו שאני גרה בקומת קרקע ושהמקלחת ממול הכניסה. פשוט ראש קטן גם של הסבל (שדרש 100 שח) וגם של האיש מכירות שלא טרח לומר. בשיחה מולם לא הסכימו להחזיר אותו למרות שהתקשרתי מיד כשהמכונה הגיעה ופיצו באלבום תמונות. עכשיו אני צריכה לדחות את ההתקנה של בוש כי אני לא יכולה להוציא אותה בכוחות עצמי ושוב לחכות כמה ימים עד שתהיה לי מכונה. מכעיס מאד, במיוחד שזה רק עניין של ליידע לקוח. מבחינתי זאת הייתה תקלה שלהם, והם היו צריכים לספוג את ה100 שח. זאת קניה טלפונית ואני לא אמורה לדעת את זה לבד. הם צריכים להגיד.
בהמשך לטיפולך מול המוקד, דאגנו לפיצוי בנוגע לנושא פנייתך























