
הקניה הכי קלה והכי מהירה שעשיתי בחיים! הגעתי לחנות דרך אתר זאפ עקב המחיר הזול. המוכרים היו נחמדים ,סובלניים וענו לי על כל השאלות. לא ניסו למכור לי שום דבר בכח. תוך 5דק יצאתי שמח ומאושר. ממליץ לכולם להגיע לחנות!

הקניה הכי קלה והכי מהירה שעשיתי בחיים! הגעתי לחנות דרך אתר זאפ עקב המחיר הזול. המוכרים היו נחמדים ,סובלניים וענו לי על כל השאלות. לא ניסו למכור לי שום דבר בכח. תוך 5דק יצאתי שמח ומאושר. ממליץ לכולם להגיע לחנות!

שירות יוצא מן הכלל!!! יחס מעולה ואישי!!! מ-ק-צ-ו-ע-נ-י-ם!!! אני יודעת לאן לחזור בפעם הבאה ממליצה בחום לכולם!!!!

קניתי מכשיר מסים פרי אור יהודה. קבלתי שירות מדהים מכל הלב הסבירו. התקינו ומחירים זולים ביחס לשאר החנויות. יצאתי בהרגשה ממש טובה. מקום ביתי. ממליץ בחום על החנות הזאת!

אני לקוחה קבועה בחנות וחייבת לציין לשבח את רמת השירות שמקבלים בחנות. אם זה טלפון או כיסוי הלקוח מקבל יחס יפה ומכובד עם המון סבלנות. יישר כח וכן ירבו ממליצה לכולם רק סים פרי

רציתי לשתף אותכם בחווית רכישה שהיתה לי בסים פרי. הגעתי לחנות דרך אתר זאפ קיבל אותי בחור בשם תומר שהיה מאוד נחמד וסובלני. לא ניסה לדחוף לי אבזרים וידע לענות לי על כל השאלות. היה לי כיף לרכוש מכשיר בחנות הזאת ואני ממליצה בחום לכולם להגיע לחנות באור יהודה אווירה חמה ונעימה תודה רבה!

שירות סובלני מהיר ואדיב! ענו על כל השאלות בקיצור שירות טלפוני מצויין וגם המשלוח הגיע תוך 24 שעות ממליץ בחום

התקשרתי לבדוק על נוקיה 208 דרך אתר זאפ ענה לי בחור בשם תומר שענה בסבלנות על כל השאלות ועשה לי הזמנה טלפונית. המכשיר הגיע תוך 4 ימים קבלתי את המכשיר ואני מאוד מרוצה גם מהשירות וגם מהמכשיר. ממליץ לכולם בחום!

רציתי לציין לשבח את בני על שירות יוצא מן הכלל ויחס אישי ומסור ללקוחות. תיקן לי את המכשיר תוך 25דק ואפילו הכין לי אספרסו. ממליץ בחום לכולם להגיע רק לסים פרי!

רציתי להגיד תודה רבה לכל צוות סים על שירות מצויין שקבלתי מהם. מאוד סובלניים ויודעים לתת שירות בצורה מקצועית עם חיוך. הגעתי קניתי יצאתי מרוצה. אני בהחלט ממליץ לכולם לקנות פה תודה רבה לכם סים פרי

התקשרתי לחנות לברר על מכשיר מסויים. ענה לי בחור בשם בני מאוד נחמד וסובלני. ענה לי על כל השאלות והסביר לי הכל כולל העברת אנשי קשר והסבר קצר על המכשיר. היתה לי ממש חווית קניה טובה ואני בהחלט ממליץ לכל מי שרוצה לקנות מכשיר לקנות בסניף אור יהודה. בני אתה תותח תודה רבה על הזמן שהקדשת לי זה ממש לא מובן מאליו!!!!

זאת פעם שלישית שאני קונה בחנות הזאת ואני רוצה לציין לשבח את מולי שתמיד יודע לענות על כל השאלות בסבלנות ובחיוך בצורה מאוד מקצועית. בחור לעניין עם תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד. תודה רבה מומלץ רק סים פרי אור יהודה!!!

רכשתי טלפון סלולארי מסוג שיומי MIA1 בחנות זו. המוכר, מוליק היה אדיב, מסייע ואינפורמטיבי ביותר. המקצועיות וסבר הפנים המארח שלו יצר אוירה של אמון. ימים אחדים לאחר הקניה הוא הדריך את אשתי בסבלנות, תשומת לב, ואדיבות. אני בהחלט יכול להמליץ על הקניה בחנות זו ובטוח שאם וכאשר יתעוררו שאלות נוספות אקבל את אותו השרות. אלעאי אלון

זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות הזאת כבר קניתי פה 5 מכשירים ותמיד קבלתי שירות מעולה מהעובדים. לא תמיד זה המחיר מה שקובע. לפעמים היחס והשירות שווים הרבה יותר מכסף ובזה הם אלופים. אז שוב תודה על שירות מעולה תודה רבה לכם!

לסים פרי באור יהודה הגעתי לאחר שבדקתי במספר חנות בזאפ שפרסמו את המכשיר במחיר זול אך שרציתי להזמין אמרו שהדגם הזול אזל ויש רק את הדגם היקר יותר. סים פרי החנות היחידה שמוכרת במחיר שהיא מפרסמת. יודעים להקשיב ללקוח ונותנים שירות יוצא מן הכלל. למרות שהחנות היתה מלאה אנשים (30 איש בערך ) הם נתנו אוזן קשבת ללקוחות והיו מאוד נחמדים. יצאתי מאוד מרוצה מהחנות ואפילו העבירו לי את כל אנשי הקשר מומלץ בחום תודה רבה!!!!!

הגעתי לחנות דרך זאפ לאחר שקראתי את כל הביקורות הטובות קיבל אותי מולי הנחמד עם חיוך. ענה על כל השאלות בסבלנות איתר לי את התקלה במכשיר ונתן לי שירות ברמה מקצועית ונכונה. אני ממליץ לכל מי שרוצה לקבל שירות כמו בחו"ל להגיע לחנות באור יהודה. אנשים טובים וישרים.

ממליץ בחום על הסניף בחולון יקיר בעל המקום נותן שירות מצוין אמין ומקצועי שירות מעולה

הגעתי לחנות כדי לברר בנוגע לאייפד פרו. הרבה המליצו לי לקנות שמה ולכן קניתי שם. ענה לי בחור מדהים בשם מולי שעזר לי בכל שאלה ועזרה שהייתי צריך.. המענה היה מהיר מקצועי ומאד איכפתי! מולי אפילו בירר שאני קיבלתי את האייפד וסידר לי מספר מעקב של המוצר. ממליץ בחום יש שם אנשים מדהימים! ישר כח!

שירות מספר 1 בארץ! רוכש בחנות הזאת פעם שניה בני הסביר לי יפה ובסבלנות על המכשיר. יצאתי מרוצה ואני ממליץ לכולם להגיע לסניף אור יהודה. אני הגעתי מכפר סבא והיה שווה את הנסיעה תודה רבה על הכל

באתי לקנות g4 מי שנתן לי שירות היה מולי. השירות היה מהיר ומקצועי. העובדים בחנות חייכניים ועזרו לי להוריד אפליקציות שהייתי צריך ממליץ לכולם לקנות רק בסים פרי

התקשרתי לסניף חולון דב הוז החלפת מסך ל גי 4 אמרו שיעשו במקום 10 דקות הגעתי ובאמת כך היה שירות אדיב ובעיקר מקצועי 10 דק עבודה עם מסך מקורי שעובד מעולה מחירים מוזלים. פשוט חוויה כך צריך להיות.

הזמנתי טלפון נוקיה 208. הגיע בזמן והכל בסדר. שירות טוב. בעיה קטנה בהזמנה טופלה בצורה טובה ואמינה.

שירות אמין ויעיל תודה רבה ליקיר התותח מקצועי זול תקפצו לא תפסידו חולון דב הוז 2

פניתי לחנות בעקבות המלצה של חבר. אין מילים בפי לתאר את המקצועיות ההגינות והסבלנות של המוכרים. שקלו ביחד איתי האם להחליף מכשיר או לתקן את הישן, המליצו לי על מכשיר חדש ע"פ התקציב שהגדרתי, העבירו לי את האפליקציות ואנשי הקשר, הראו לי כיצד להפעיל את המכשיר! והכל בנינוחות וסבלנות רבה. ממליצה בחום!

אישתי נגשה לחנות בנווה סביון עם האייפון שהבאתי לה (6 ) לאחר שהחלפתי אותו כבר פעם אחת עקב התקלה שהייתה לה, לוח אם מתעקם ורכיב טאץ' הולך באפל ניו יורק הונג קונג והרשימה עד ארוכה לא הסכימו לתן רק להחליף בעלות של 300 דולר למכשיר חדש ועקב היותי דייל אוויר ניסיתי בכל העולם לסדר בשום מקום אמין לא מצאתי פתרון .כאשר היא ניגשה לסים פרי אמרתי לה הם לא יפתרו את הבעיה זה לא פתיר. לדברי אפל ה לא פתיר. דיברתי עם המוכר בן . בני משהו כזה אמר תן לי לנסות לא ילך לא יתוקן אל תשלם אם כן יתוקן שלם מה מגיע לי על התיקון, פייר אינף. באמת לקחת שבוע ימים והמכשיר תוקן לחלוטין עובד כמו חדש בלי ריצודים המסך בלי עוויתו ראייה אומנם לקח ארוך מהצפוי אבל העבודה שאף חנות אפל בעולם כולל איי דיגיטל בארץ לא הצליחו לעשות הם עשוץ ובאמת מגיע להם כל הכבוד על כך חסכו לי הוצאה של מכשיר חדש בעלות מינורית יחסית. באמת תודה על יחס מקצועי וצוות אמין.

ממליץ בחום בחור בשם ברוך עזר לי בשמחה רבה ובמאור פנים אמין וישר מאוד שמחתי להכיר אותם