
הקניה היתה פשוטה ויעילה וארכה -דקה אחת באדיבות ויעילות. שרות הלקוחות נענה במהירות רבה והיה מאוד נחמד לקנות בחנות זו.,תודה רבה

הקניה היתה פשוטה ויעילה וארכה -דקה אחת באדיבות ויעילות. שרות הלקוחות נענה במהירות רבה והיה מאוד נחמד לקנות בחנות זו.,תודה רבה

שירות יעיל ואדיב. הזמנתי שעון בצבע מסויים שלא היה במלאי, היו בקשר איתי והציעו חלופות. עדכנו לגבי מלאי חדש שהגיע עד שמצאתי את מה שחיפשתי. זמינות גבוהה לכל שאלה. מרגע שהזמנתי הגיע תוך יום עסקים אחד. ממליצה!

שירות מעולה! המוצר נשלח לאחר יום והגיע אליי תוך יומיים מהקנייה! התרשמתי מהסדר והעדכונים שהחברה עדכנה אותי במייל לגבי מצב ההזמנה! מומלץ!

חיפשתי הרבה זמן אוזניות סנהייזר מדגם CX500 במחיר שפוי. מצאתי ע''י חיפוש בזאפ את דיירקט ישראליין שהציעו מחיר של לפחות 40% מהמקובל בחנויות. ביצעתי הזמנה בקלות וקיבלתי במהירות אופטימלית את המוצר באמצעות הדואר. לאחר תקופה נפגמה האוזנייה ע''י ניתוק של החוט מהמגבר ווליום. חששתי שאצטרך להשליכה אך לפני''כ פניתי לדיירקט ישראליין באמצעות המייל ונעניתי מייד במייל חוזר שהורה לשלוח אליהם את המוצר בדואר. כך עשיתי. ובחלוף יומיים קיבלתי מייל המודיע על שליחה אלי של אוזניות חדשות בערכה מלאה וסגורה חדשה. כל מילה על האמינות והשירות מיותרת. ממליץ בחום עליהם. קניה נוספת ב 2.2016 רכשתי מצלמת אינטרנט לוגיט'ק שהיה בה פגם קוסמטי קל. בפניה מהירה לדיירקט ליין הוחלף המוצר בחדש ללא אומר ודברים. האמינות, היעילות והמחירים הזולים יביאו אותי לקנות שוב ושוב דרכם.

הוזמן מוצר בצבע כחול. המוצר שהגיע שונה בצבעים (רשת לבנה במקום שחורה, מסגרת עור לבנה במקום שחורה וכו.). הצכעים דהויים. המוצר באיכות ירודה. עולה מהמוצר ריח רע וחזק המסריח את כל החדר. עוגמת נפש מרובה. בפניה להחזרתו סירבה החברה להחזר דמי משלוח ששולמו ו גם לאיסוף המוצר על ידיה. נדרש בילבול ראש והוצאה נוספת לארזת ומישלוח המוצר חזרה. יש להימנע מקנייה בחברה זו.
הלקוח קיבל את הכפפות בצבע שהזמין, כחול, בחלק הפנימי של פנים כף היד, הכמעט בלתי נראה לעין, ישנו שילוב צבעים של שחור ולבן והכפפות הגיעו עם שילוב של לבן ורשת לבנה, שינוי מזערי חסר משמעות במיוחד כאשר הוא בחלק הפנימי הכמעט בלתי נראה של הכפפה. הכפפות עשויות עור סינטטי צבוע, ארוזות בניילון סגור הרמטי, ולכן יש צורך לאוורר אותן מספר שעות לאחר פתיחת האריזה. הלקוח התבקש להחזיר את הכפפות חזרה אלינו ולאחר שהתקבלו חזרה הוא זוכה על מלוא התשלום ששילם כולל עלותו הגבוה מאד של השליח שהביא לו אותן. הלקוח הבטיח לנו להסיר את חוות הדעת הזו ולמרות מספר חוזר ונשנה של הבטחות לא עמד בהבטחתו.

השירות היה מצוין (זאת לא הרכישה הראשונה שלי מהחנות). המוצר (אוזניות) היה תקין והגיע בזמן. יש לציין שיש אפשרות לקנות דרך Paypal

הזמנתי כרטיס זיכרון של SanDisk, באותו יום שהזמנתי את המוצר קיבלתי הודעה שכבר נשלח אלי, הגיע מהר מאוד, חנות מצויינת ומומלצת.

רכשתי חיבור usb לגיטרה, והמוצר לא התאים לי ביקשתי להחליף את המוצר באוזניות נענתי ביחס אדיב ומידי וטיפלו בי במסירות ונאמנות תודה רבה> ממליץ!!!

המשלוח הגיע במהירות מסחררת. המחיר היה מצויין והאזניות מאוד איכותיות. האפשרות לשלם בפייפל גם מוסיפה לנוחות ביצוע העסקה. בקיצור - לא ציפיתי להרבה והופתעתי לטובה.

המשלוח הגיע ממש מהר תוך יומיים מיום ההזמנה המוצר היה אצלי בבית וממש קל להזמין בלי בעיות ועם אפשרות לשלם באמצעות PAYPAL

כשעה לאחר ההזמנה התקשרו לוודא פרטים ולהודיע על המשלוח, שירות מהיר ויעיל כולל את כל הפרטים כולל ברור שהפריט הגיע

השירות מצויין מהיר מאוד הגלישה באתר וההמצאות בו קלה למדי האופציה לשאול כל שאלה נציד שמחובר אונליין נהדרת מסייעת המון וחוסכת המון המון זמן. דירוג 10/10. בהחלט אבצע עוד רכישות מאתר זה. המשיכו כך . )

I would definitely recommend this online store to my friends. BOught my Sennheiser headphones from them and they shipped them fast and hassle free. I'm glad there is a PayPal option as well. Everything is perfect so far!

כל הכבוד! זה הדבר המרכזי שיש לי להגיד. נתחיל מהמוצר: המוצר שאני מאוד אוהב ומכיר כבר כמה שנים - מקורי ואיכותי מהחנות הזאת ( בניגוד לחנויות אחרות שיש זיופים גם פה בזאפ במחיר נמוך מעט מהמחיר בחנות הזאת). השירות: מהרגע הראשון ברור שמי שמפעיל את דיירקט ליין עושה החלטות נכונות - בין אם בזמינות בצ'אט שהיא גבוהה, נכונה(מאפשרת לו לתקשר עם מספר אנשים במקביל), הקבלה שמתקבלת דיגיטלית, השירות הטוב והמענה המהיר לשאלות שנשאלו, ביקשתי שיודיע לי כשהמוצר זמין אצלו במלאי, וקיבלתי מייל על כך מיידית כשהיה זמין. בגדול - אני בהלם שקניה באינטרנט מתנהלת כמו שצריך - אין מה להגיד -הלוואי וכולם היו ככה. המשלוח: תוך שלושה ימי עסקים אם אני לא טועה המוצר היה אצלי ביד. מהיר , עטוף היטב. ממליץ בחום.

משלוח מהיר מאוד, המוצר בדיוק כמו שמתואר והכי חשוב שירות הלקוחות הכי טוב שנתקלתי בו! ענו לי למיילים במהירות שיא וטיפלו בכל בקשה שביקשתי (הייתה לי בעיה עם הדואר - שדיירקט טיפלו בה בלי שום בעיה) מומלץ מאוד!!

שירות הלקוחות מצויין, מהירות המשלוח הגיע אלי תוך 3 ימי עסקים. באופן כללי אני יותר ממרוצה מהם בכל, אם זה בשירות ואם זה במוצרים שלהם. התרשמתי מהם מאוד. הנציג בצאט ערן עזר לי כשהייתי צריך והיה איתי מאוד סבלני. ממליץ בחום לקנות מוצרים מהם!

ביום א' הזמנתי עט ריגול וכבר ביום ד' דפקו בדלת עם החבילה. אין יותר טוב משרות זה. לדאבוננו איכות התמונות היה הרבה פחות ממה שצפינו ופחות ממה שרשום באתר. התלוננתי באי מייל ותוך שעה קבלתי תשובה הבאה: לטענת היצרן אלו אכן הנתונים לאחר אינטרפולציית תוכנה פנימית. הנתונים האמיתיים הם כפי שציינת. למען הסר ספק שינינו באתר את כל הנתונים לפי הנתונים האמיתיים בלבד. תוכל להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא כולל הוצאות המשלוח חזרה. מיד הסתכלתי באתר וכבר הופיע התיקון. אין יותר טוב מזה שמודעים עם בעיה ולא מתווכחים, משנים האתר לפי ההודעה ועובדים הוגן כלפי הקונה. בדרך כלל לא מחזירים דמי משלוח ששלמו כבר ופה מוכנים אפילו לשלם לי משלוח חוזר!!

חודש לאחר הקנייה, התגלה פגם באוזניות. בירור קצר בצ'ט עם נציג החברה הביא לשליחת המוצר לחנות וקבלת זוג אוזניות חדש, והכל בתוך 10 ימים.

הזמנתי 3 בקבוקונים{בשבת} ,למחרת ההזמנה יצרו איתי קשר מהאתר כי שכחתי לציין את מידת החוזק ותוך שלושה ימים זה הגיע אליי. בקיצור שירות טוב ואמין. אני בהחלט אבצע הזמנה נוספת מהאתר

התלבטתי בין כמה סוגי אוזניות והנציג בצאט עזר לי מאוד עם יחס אישי ומקצועי. ההזמנה נעשתה באתר, בנוחות וביעילות. אני אחזור לקנות באתר הזה !!

גולשים יקרים. ברצוני לשבח חנות זו, קיבלתי שירות מעולה ומיידי בצ'אט. ולאחר מכן בטלפון והמשלוח הגיע אפילו לפני הזמן. ההרכבה של הגדר האלקטרונית היתה פשוטה מאוד ועובדת נהדר והמחיר הגון ביחס לשאר מחירי השוק. המלצה לקונים הבאים...לא לפרק את כל הכיסויי של החוט מאחר שזה יוצר בו קשרים.. חודש לאחר הקניה הזמניתי שוב, הפעם קולר נוסף לגדר, כמו פעם קודמת, המוצר הגיע בזמן ואף לפני הזמן השירות נשאר אדיב כשהיה. היתה לי בעיה עם דואר ישראל ומיד כשפניתי לערן הנציג באנטרנט קיבלתי פיתרון. מבחינתי גם אם המחיר היה יקר יותר הייתי ממשיכה לרכוש בחנות זו כי מעל הכל כשאתם רוכשים מוצר מסויים אתם רוצים שירכשו אתכם. יחס אדיב וטוב לא רואים בכל מקום היום ועל כל יש לפאר את היחס האדיבות והאמינות שקיבלתי בזמן שרכשתי ולאחר מכן. תודה לכם. כן יירבו נותני שירןת כמוכם.

ביצעתי הזמנה באתר לאוזניות ומצלמת דמה. היתה בעייה באתר והוא לא קיבל את ה- paypal. ערן הנציג בצ'ט עזר לי תוך דקות, שלח לי חיוב בפייפאל מחדש והציוד הגיע לאחר יומיים לסניף הדואר ליד הבית. אז התברר לי שמצלמת הדמה אינה מתפקדת ככתוב על הקופסא. פניתי שוב לערן באימייל והוא מיד ברר את הנושא, אמר שאני צודק וזיכה אותי בחצי מסכום המצלמה ואפשר לי להשאירה אצלי. אין ספק שאקנה בחנות זו שוב! ממליץ!

ההזמנה התבצעה באתר ודרך צאט עם נציג שמיד התחבר ועזר לי בצורה יוצאת מן הכלל החצובה הגיעה במהירות לדואר והיא כמו שכתוב ממש מעולה וקלה לתפעול ודי יציבה

תגובה מהירה במייל על שאלה ששאלתי לגבי המוצר. ומחירים לא יקרים למגוון רחב של מוצרים ומשלוח מהיר מאוד . כל הכבוד .