לפני כיומיים 19/02/2019 רכשתי אזניות Philips SHL5000 מאתר חשמל נטו
האזניות הגיעו דיי מהר לנק' האיסוף.
לצערי, שפתחתי את עטיפת חב' המשלוחים, גיליתי שהמוצר שקיבלתי כבר נפתח והיה בשימוש.
הקרטון לא היה דבוק לאריזת הפלסטיק, החוטים באריזה לא ארוזים כמו מוצר חדש, הציפוי של הקשת העליונה לא דבוק כמו שצריך.
פשוט מוצר משומש.
בדקתי איך נראה מוצר כזה ברשת (unboxing).
יש גם סכנה הגיינית במוצר כזה שמחזירים אותו לשימוש, בלי לגלות אחריות ולהחזיר ליצרן.
אני מאוד לא מרוצה.
תגובת החנות
חשמל נטו שמה דגש על שירות ומוצרים ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת.
מיותר לציין כי כלל המוצרים ברשת הינם מוצרים חדשים באריזה, ולא יכול להתקיים מקרה בו מוצר משומש נשלח ללקוח.
מדובר באזניות מדגם פשוט שמגיעות באריזה רכה. במסגרת משלוח המוצר ללקוח אנו משתמשים בשירותיה של חברת שליחויות חיצונית, אשר לצערנו איננו יכולים לפקח באופן מלא על תחזוקת המוצר בזמן המשלוח, ויתכן כי המוצר נפגם במהלך האספקה.
רשת חשמל נטו מעמידה את שירות הלקוח מעל הכל, ובמידה והלקוח היה פונה לרשת, הוא היה מקבל מענה מיידי והחלפת המוצר בחדש.
הלקוח, מסיבותיו שלו, בחר שלא לפנות לשירות הלקוחות, ולכתוב תגובה זו במקום.
נציגי שירות הלקוחות של הרשת, אשר למדו על המקרה לראשונה מחוות דעת זו, יצרו עם הלקוח קשר באופן מיידי לצורך טיפול בעניין לשביעות רצונו.