ניכר שלצוות החנות חשוב מאד שהלקוחות יהיו מרוצים..
משמח לראות שיש גם חנויות כאלו.
קניתי בחנות סל טק מכונת כביסה, וקיבלתי דגם שונה ממה שהזמנתי (אך דומה מאד).
בהתחלה התאכזבתי, וחשבתי שמדובר על עוד קומבינה ישראלית.
לשמחתי, בסופו של דבר הופתעתי לטובה.
הצעתי לחנות הצעה, והם שמחו לזרום עם הרעיון:
כיוון שבכל מקרה לא הייתי בטוח במותג שבחרתי במקור, הצעתי לחנות להחליף את המכונה שכבר הייתה ברשותי למותג טוב יותר.
המנהל המליץ לי על דגם אחר של מותג מוכר ושאני מכיר כאמין, ולקחתי את ההמלצה שלו.
המנהל הסכים להחליף על חשבונו את המכונה, כולל הובלה שלקחה ממני את המכונה המקורית, וכמובן, המכונה החדשה סופקה לי לאחר מכן.
הוא גבה ממני רק את ההפרש בין המכונות (ואף נתן לי הנחה על המכונה החדשה).
צוות החנות דאג להתקשר אלי מספר פעמים כדי לוודא שהמכונה המוחלפת נלקחה ממני, ושהמכונה החדשה הגיעה.
תודה לצוות החנות, ואשמח לקנות שוב בחנות סל טק.