
הזמנתי משלוח גדול מאוד של פולי קפה, הובטח לי משלוח של עד 5 ימי עסקים ושינסו לשלוח לי לפני. אחרי 8 ימים התקשרתי לשאול מה קורה עם ההזמנה שלי, ביקשו ממני להתקשר בצהריים. כשהתקשרתי בצהריים ניתקו לי את הטלפון "בטעות" פעמיים. לאחר שהגעתי לשוחח עם נציגה היא מסרה לי שהיא צריכה לברר עם חברת השליחויות ושהיא לא יכולה להעריך מתי ההזמנה תגיע. ביקשתי שישלחו לי הזמנה חדשה כי אין לנו קפה במשרד והיא אמרה שהיא לא יכולה. ביקשתי לבטל את ההזמנה כדי לקנות ממקום אחר, היא אמרה שרק מנהל יכול לבטל (למרות שלא קיבלתי את ההזמנה!). ביקשתי שתעביר למנהל שיחזור אלי לביטול ההזמנה אך גם היום, חמישה ימים לאחר אותה שיחה - המנהל לא חזר אלי. כשהתקשרתי לסניף אמרו שהמנהל לא יכול לדבר עכשיו, ביקשתי שוב שתבטל את ההזמנה (שלא קיבלתי!) וקיבלתי אותה תשובה שרק מנהל יכול והוא (כביכול) יחזור אלי. מילא טעות במשלח, מילא משלוח מתעכב - אבל לא להצליח לפנות 2 דקות לשיחה עם לקוח שלא מקבל שירות זה כבר זלזול בלקוחות של החברה.























