
מהירים, שירות לא פחות ממעולה! ההזמנה סופקה כבר באותו יום, אחראים, אחלה מוצרים. מומלץ מאוד!

מהירים, שירות לא פחות ממעולה! ההזמנה סופקה כבר באותו יום, אחראים, אחלה מוצרים. מומלץ מאוד!

חווית הקניה באתר הייתה מאוד נוחה ופשוטה - המחירים נראים מאוד הוגנים. לאחר ההזמנה קיבלתי טלפון מהיר מבחורה מאוד נחמדה על כך שאחד הדברים שהזמנתי חסר, היא הציעה לי בנחמדות חלופה ובאותה ההזדמנות גם קצת ייעצה לי על סוגי אוכל שונים שמתאימים לכלבה שלי, היה נשמע שהיא מאוד אכפתית. המשלוח הגיע תוך יום-יומיים מההזמנה עם שליח עד הבית וכמה פינוקים אקסטרא. מאוד הערכתי שהם גם שלחו אימייל לאחר מכן לבדוק שאני מרוצה ושהכל בסדר. שירות לקוחות מעולה, אמשיך לרכוש מהם

הזמנו את המזון דרך האתר שלהם בשעות הערב. הממשק ידידותי נוח וקל. התחייבו למשלוח תוך 3 ימי עסקים וב 8:00 בבוקר למחרת המוצר כבר חיכה לנו בפתח הדלת בתוספת 2 מתנות שימושיות (פחיות מזון לחתולים). המחיר ללא תחרות, הכי זול שמצאנו , השירות אדיב ומהיר, החנות יצרה עמנו קשר לוודא שההזמנה הגיעה ושהכל בסדר. אנחנו ממש מרוצים וממליצים לכולם לרכוש דרכם. תודה רבה לכם וישר כוח !

חוויה מדהימה מומלצים ביותר! בוצעה הזמנה ראשונה לאוכל כמה פינוקים לכלבה, מחירים מדהימים ההזמנה בוצעה ביום ראשון בלילה(20:57) כבר למחרת ב-12 בצהרים השליח חיפש אותנו הגיע ומסר את ההזמנה בדיוק כמו שהזמנו ובנוסף הוסיפו לנו חטיפים מתנה!!

משלוח הגיע בזמן , שירות מעל המצופה , מחיר הכי זול בשוק , עונים מהר לטלפון , בשני מילים ממליץ בחום

הזמנה דרך האתר נעשתה בקלות. זמן קצר לאחר ההזמנה התקשרו מהחנות לתיאום משלוח, ובסופו של דבר המוצר הגיע באותו יום! סה"כ חווית קניה מעולה, אמשיך לקנות מחנות זו ללא ספק, וגם אמליץ לחברים.

ללא ספק הכי זולים בשוק. איכות גבוהה ומספר אחד בשירות בטוח אזמין שוב. תודה רבה

קיבלתי שירות מצוין ויחס נעים. מעריך יכולת לעבוד עם לקוחות! קיבלתי הצאה טובה דרך פלאםון.

ממליץ בחום ! יש הכל במלאי ומגיע משלוח עד הבית יום אחרי עד הדלת ממליץ בחום !

השירות היה אדיב. המשלוח היה מהיר. קיבלתי את המוצר ביום שהזמנתי אותו. אני מאוד מרוצה.

The best! שירות זריז ומעולה. הכל מגיע מתוקתק, טרי ומתוחזק. מחירים מעולים לאורך זמן. ולא מעט צ'ופרים והפתעות. כבר כמה שנים שאנחנו איתם ונהנים.

אתר נוח , שירות מהיר מאוד ומקצועי. המשלוח תמיד מגיע מהר ובשעות שנוחות לי. מרוצה מאוד ומזמינה מהם באופן קבוע.

לאחר סקר שבצענו גילינו שפה אפשר למצוא את המחיר הכי אטרקטיבי והשרות היה תוך יום.מומלץ.

מזמין כבר שנים מחנות זו ומחנות נוספת. אין מה להשוות. שירות מצוין. זמן אספקה מהיר. והכי חשוב, פעמיים שהייתה לי בעיה, באו לקראתי. חבל שאין להם גם את המזון שאני מזמין בחנות השנייה.

שירות מצויין, מחיר מצויין , ומוצרים איכותיים ממליצה בחום. יש אתר אינטרנט ומאד נוח להזמין

זמינות מצוינת, לא היה את האוכל במלאי אבל דאגו לי מייד ומצאו דרך להביא אותו באותו יום שהזמנתי! הכלב מאושר :) גם קיבלנו חטיפים כמתנה :) מהממים

היפופוטם יעילים, אדיבים, מהירים ויחסית זולים למתחרים בשוק הזה. זו לא הפעם הראשונה שאני מזמין מהם והם בנתיים לא מאכזבים!

קונה קבוע כבר מעבר לשנה ProPlan פרופלאן 7 ק"ג מזון יבש לכלבים בוגרים מגזע קטן שרות מדהים! מחירים שווים!

שירות מקצועי ומהיר! האוכל שהזמנתי לא היה במלאי, יצרו איתי קשר והמליצו לי על שק חלופי שיותר רלוונטי לכלבה שלנו ויותר משתלם לנו. גם המשלוח הגיע מהר מאוד בטווח הזמן שקבענו

רכשתי דרכם כבר מספר פעמים והשירות היה מהיר ואדיב. משלוח עד הבית באותו היום, או למחרת. כאשר ביצעתי השוואת מחירים, הם בדרך כלל היו זולים יותר, או קרובים למתחרים. לכו על בטוח - הזמינו מ all4pet

שירות מצוין ומקצועי. קבלתי עוד באותו היום את המזון במחיר שפוי לחלוטין, אני מרבה לקנות באותה חנות בגלל אותו שירות, ומקבלים חטיפים מתנה😃

הזמנתי ביום שישי בצהרים דרך האינטרנט את המוצרים, ביום ראשון הגיע המשלוח, בזמן המתוכנן (נתנו טווח של שעתיים). זו הפעם השניה שבה אני מזמינה מוצר מהחנות- לפני כן רכשתי כלוב קביה, שהיה חסר במלאי, ותוך כמה ימים השיגו אותו ושלחו. באותה הפעם הייתי צריכה שיעבירו למקום עבודתי את המשלוח בהתראה קצרה ולא הייתה עם זה בעיה. השירות אדיב גם טלפונית. אמשיך לקנות בחנות שלכם בשמחה.

חנות שמשקרת בפרסום שלה. החנות מציגה את עצמה כמוכרת הזולה ביותר של מזון במשקל 2.27 ק"ג. לא שמתי לב שכשלחצתי על ההזמנה, בעצם אישרתי להביא לי מזון במשקל 1.8 ק"ג. כלומר פרסום שקרי בזאפ רק כדי להופיע ראשונים ולהטעות. כששתי חבילות המזון הגיעו אלי הביתה דרשתי שיקחו חזרה ויזכו אותי. הם כמובן לא מוכנים , אלא אם כן אטריח את עצמי לראשון לציון למחסן שלהם. חנות שקרנית ושירות לקוחות גרוע. אל תזמינו מהם.
שלום לכולם הטענות אינן נכונות וגם הלקוחה מציינת ש"לא שמה לב " באתר שלנו מצויין שהמשקל של השקית הוא 1.8 ק"ג ולא 2.2 ק"ג , איננו "משקרים " ואיננו מטעים ! לצערנו בגלל חוסר תשומת הלב של הלקוחה נגרם לה עוול וחשבה שהזמינה 2.2 ק"ג שבעצם רשום לה שמשקל השק הוא 1.8 ק"ג .אנו מוכנים שתחזיר את השק לפי מדיניות ההחזורת שכתובות בתקנון אך הלקוחה בחרה להכפשי את שמנו . רק בשנה שחלפה כתבו עלינו 77 לקוחות חוות דעת חיוביות ואנחנו עושים את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ומצרים על כך שהלקוחה בחרה להכפיש את שמנו .

הזמנתי כלוב לכלב, הכלוב הגיע מאוד מהר, באיכות טובה. השליח עזר בהרכבה. השירות היה מאו אדיב.

מעל לשנה שאני מזמינה מהחנות אונליין. ההזמנות מגיעות מהר. ותמיד עם הפתעות (חטיפים או משחקים לחתולים). שירות מצוין וגם מחיר!!