
שרות הלקוחות היה מצוין. המוכר בחנות הסביר בצורה מקיפה איך מטפלים במכונה בכדי שתתפקד הכי טוב שאפשר ואף טרח להסביר לי מעט עקרונות כיצד לספר כלבים. מדובר במכונה שנמצאת פה בזאפ גם תחת השם MAX45 ונמכרת ב- 300 שקלים יותר. מבדיקה שעשיתי באינטרנט ומשיחה עם המוכר מדובר באותה מכונה בדיוק (!) אז אל תתפתו לרכוש את היקרה יותר. לגבי המכונה, סה"כ מכונה טובה שלא נתקעת כלל (כלבה מעורבת בעלת פרווה ארוכה ויורקשיר טרייר) אך חייבים לצנן את הלהבים כל כמה דקות באמצעות ספריי קירור או החלפת להבים (רכשתי את שניהם בחנות באותו יום).























