
עובד אצלכם בחור בשם נדב נותן כבוד ללקוח מענה מהיר ושירות מהיר יש לו ידע מורחב בתחום ואני אשמח לראות אותו מקבל עמדת ניהול בעתיד שמחתי להכיר בן אדם כזה

עובד אצלכם בחור בשם נדב נותן כבוד ללקוח מענה מהיר ושירות מהיר יש לו ידע מורחב בתחום ואני אשמח לראות אותו מקבל עמדת ניהול בעתיד שמחתי להכיר בן אדם כזה

המון תודה לעוז! שירות אדיב מהיר ומדוייק! המחירים פצצה והתמורה ממש מעולה. הסניף ברמת גן נמצא ליד הרק"ל ונוח מאוד להגעה.

קיבלנו שרות מצויין .מבחור בשם נתן.היה אדיב מאד .סבלני מאד מאד ..עזר לנו להבין מה אנחנו צריכים .עזר להתקין את האפליקציה .ונתן לנו לשמוע איך זה עובד .תודה על הכל

המוצר מצוין, אלכס הנציג היה אדיב מאד,נתן הסבר מצוין על המוצר ועל התפעול שלו, חווית קניה טובה.

הגענו אני ואחי לכמה דברים המוכר לא ניסה לתמכר אלה באמת נתן עצות וחוות דעת סידר לי איזה בעיה ועזר לי לקבל החלטה בהקשר לאוזניות שרציתי בסהכ חוויה מצוינת

מחיר הכי טוב שמצאתי באינטרנט. הנציג שטיפל בי (נתן) היה ממש נחמד עם הרבה סבלנות.

קבלנו שרות טוב מאד מנתן מהסניף באילת נתן מסביר פנים סבלני ויעיל מאד ונותן שרות מכל הלב

נתן היה מדהים, נתן שירות מעולה והיה סבלני, נחמד ומצחיק! הוא עזר לי למצוא את הפלאפון שהכי מתאים לי:)

קיבלנו שירות מצויין מנתן, אדיב קשוב עם חיוך והמלצות למוצרים מתאימים לצרכים שלנו. שירות מקצועי. בהחלט נחזור שוב

מנחם עזר לי מאוד, הייתי תקוע בין שני טלפונים, והוא הסביר בבירור יתרונות וחסרונות של כל אחד ובסוף קיבלתי החלטה! הRealme Gt6t הוא עכשיו אצלי ונהנת מאוד, ממליצה בחום.

שירות אישי ומקצועי, אבירם קיבל אותנו בחיוך והיה סבלני ואכפתי. ממליצה בחום על גו מובייל סניף אילת!

שירות טוב ומהיר, קיבלתי הנחה אפילו שלא ציפיתי לה. המוכר היה אדיב והסביר לי את ההבדלים בין המגני מסך

קיבלתי מאלדד שרות מקצועי. עזר לי לבחור את הטלפון שמתאים לי למתרה שלי. קיבלתי הסבר מפורת על מפורת על כל השאלות שהיו לי.

שרות מעולה ומקצועי אבירם היה מאוד סובלני ונתן שרות מעל המצופה. הקשיב לצרכים ונתן מענה מדויק

הייתי השבוע בגו מובייל ופגשתי את עומר הנציג, מקסים, שירותי ומקצועי. נתן מענה לשאלות והיה סובלני. שירות מצויין. ממליצה בחום.

המקום הטוב ביותר שאני מכיר בתחום. מחירים מעולים ושירות הכי נהדר שאפשר לקבל ולכן קונה רק כאן. נתן המלך היה איתי כמעט שעה ועזר לי להתאים הכל בדיוק למה שאני צריך. באמת חוויה שאין דברים כאלה. תודה רבה רבה🙏 ברור שעוד אחזור.

שירות מעולה, עמית העובד עזר לי ממש למצוא את הטלפון שמתאים לי בלי לנסות לשווק לי דברים מיותרים.

אני רוצה להודות לעוז הראל על השירות מעולה, סבלנות, יכולת להסביר ברור ומובן על המוצר, יחס אישי. מרוצה מהשירות!

חייב לציין לטובה את נתן, הבחור מגו-מובייל אילת שהוא גם איש מקצוע מדהים וגם אנושי ברמה בלתי רגילה. נתן תודה רבה רבה על שירות מעולה

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות הזו. קיבלתי מנדב שירות מקצועי ואדיב והוא סייע לי בכל מה שנדרש. קיבלתי ממנו פתרונות גם לגבי מוצרים שרכשתי מהם בעבר.

הגעתי לגו מובייל לקנות טלפון . קיבלתי שרות מצויין מעומר .אחלה גבר עזר לי ברכישה .בא לטובת הלקוח מאוד סבלני . קיבלתי שירות מצויין ומקצועי .

ביצעתי הזמנה דרך האתר לאיסוף עצמי מהסניף - סניף דיזנגוף היה זמין במלאי יום לאחר ההזמנה , התקשרתי לסניף לוודא שאני יכול להגיע לקחת את המכשיר, המוכר בסניף אמר שזאת הזמנה אינטרנטית ולכן אני אמור לחכות שהמכשיר יגיע לסניף למרות שהוא קיים במלאי דבר זה מאוד סותר אחד את השני.... אמרתי למוכר בטלפון שבמידה והייתי רוצה לחכות הייתי מזמין שליח עד הבית בתוספת דמי משלוח למרות זאת המוכר בסניף סירב לאשר לי להגיע לקחת את המכשיר ששולם בעבורו וטען שעלי לחכות עוד מספר ימים פשוט בושה
שלום רב, פנייתך נבדקה. לצערנו, קיים חוסר דיוק בדבריך. ההזמנה בוצעה על ידך ביום 04/02/2025 בלילה, כאשר ביום 05/02/2025 ההזמנה אושרה ונשלחה לסניף באותו היום. לא אותרה שיחה מטעמך ביום 06/02/2025, אך בכל מקרה, ההזמנה המתינה לך לאיסוף יום למחרת אישור ההזמנה כלומר ב- 6/2/25. ההזמנות הינן על בסיס מלאי קיים, ובמידה והיה מלאי זמין בסניף שביקשת, לבטח היו מבצעים את ההזמנה בסניף. בברכה, צוות GoMobile

הגענו לחנות, נתן קיבל אותנו במאור פנים ונתן לנו שירות באדיבות יוצאת דופן. תודה על השירות והחויה

מחירים זולים👍, שירות גרוע. שלחו לי מוצר בלי מתאם לשקע ישראלי, שפניתי אמרו שיישלחו ונעלמו, בנוסף לא הגיע פריט ששילמתי עליו, שלחו לי איזשהו סרטון תמוהה שמציג כביכול את אריזת החבילה שלי ושהפריט נשלח אבל אליי הוא בטוח לא הגיע.
שלום רב, הצטערנו לקרוא על חוות הדעת בה לא הוצגו כל העובדות. בחודש ספטמבר 2024 בוצעה ע"י הלקוחה הזמנה של קונסולת נינטנדו המגיעה יחד עם מתאם, וכן כרטיס זיכרון. בסמוך לקבלת החבילה יצרה הלקוחה קשר בנושא ונמסר לה מיד עם פנייתה כי על פי בדיקה ההזמנה סופקה במלואה, הלקוחה אישרה זאת. לא ברור מדוע כעת, לאחר 5 חודשים מקבלת ההזמנה ואישור הלקוחה בדבר קבלת החבילה, נרשמה תגובה זו. שירות הלקוחות של החברה נתן מענה בזמן אמת ללקוחה וסיפק את המידע הרלוונטי בנוגע למסירת החבילה, כך שחוות הדעת מיותרת. בכל מקרה, נשמח לסייע בכל עת. בברכה, צוות GoMobile