
שירות מזעזע, קנינו בצהרים פריט, כשהגענו הביתה ראינו שהוא פגום, ופחות מ24 שעות לאחר מכן חזרנו עם הפריט הפגום, והותקפנו בהאשמות שאנחנו אחראיות וששברנו את המוצר! היינו בהלם. יצאנו בתחושה מזעזעת, לעולם לא נקנה בחנות הזאת שוב! ת י ז ה ר ו
חבל שהלקוחה מנצלת את הפלטפורמה של ZAP לדברי שקר. הלקוחה רכשה את המוצר, לאחר שהמוצר הודגם לה (שלט מצגות). לארח שראתה שהכל תקין הלקוחה קנתה את המוצר. הלקוחה חזרה עם הבת שלה למחרת בטענה שמכסה הסוללה לא נסגר כהלכה. בבדיקה ראו בבירור שהקליפס של מכסה הסוללה נשבר. היות והלקוחה ראתה את המוצר עם מכסה הסוללה שהוא תקין לחלוטין - הוסבר ללקוחה שהקליפס נשבר. מרגע זה החלה הלקוחה וביתה להרים את קול ולאיים שהם "יכלכלו עלינו ברשתות החברתיות". בנוסף ציינה הבת שזה שהקליפס של מכסה הסוללות נשבר "מעניין לה את... (והצביעה על הישבן)". לרמת שיח כזו אנו לא מוכנים. הלקוחה שוברת את המוצר ואחר כך מאיימת ש"תלכלך" על החנות במחשבה שההגנה הכי טובה זו התקפה - לצערה- אנו לא מושפעים מטקטיקות כאלו. אנו יודעים מה רמת השירות שלנו ויש לנו קהל לקוחות נאמן בעיקר בגלל השירות האיכותי שאנו מעניקים.























