מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 28

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Naomi
Naomi
25.10.2020
מוצר שנרכש: פוקופון 2שיומי

קניתי טלפון לילד השירות ונמחרי מציינים יום שישי הילד הלך לחנות היה צריך עזרה והעברת נתונים גם לאחר כחודש ימים הבחור בחנות נענה ונתן שירות מדהים ליךד תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Zuri
Zuri
25.10.2020
מוצר שנרכש: נוט8 סמסונג

לפני השלושה חודשים קניתי טלפון מהשירות נהייתי ממש מרוצה שברתי מסך התקשרתי לחנות ונתנו לי הצעה ממש הוגנת לתיקון מסךך כי במקום אחר ביקשו 350 שקל יותר רק על תיקון מסך שאפו לבסט סיל

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
24.10.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Yafit
Yafit
21.10.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 20 פלוסס

רכשתי שני מכשירי טלפון ניידים של סמסונג ההזמנה היתה מהירה ולאחר כשעה האני באתי לאסוף את המכשירים השירות היה מעולה זריז ויניל תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Alexander
Alexander
21.10.2020
מוצר שנרכש: GALAXY S20 PLUS

הזמנתי מכשיר גלקסי אס 20 ,לא חזרו אליי תוך 24 שעות,העלו מחיר ולא רצו למכור במחיר שסגרתי בהזמנה.באתר קיים אופציה לאיסוף עצמי,בפועל לא מאפשרים,מכריחים להזמין משלוח בתשלום

תגובת החנות

שלום רב . אכן המחיר עלה ממה שהלקוח עשה בהזמנה ולמרות שהלקוח בחר בהזמנה טלפונית ואיסוף עצמי על המוצר (שעל איסוף נשלח ללקוח מייל שהתשלום מתבצע במקום בלבד) . אך במקרה הזה של הלקוח נוכל לשלוח הקלטת שיחה שאנו אומרים ללקוח שיקח במחיר אשר הזמין באתר !!!!!!!!!והלקוח אומר שהוא לא רוצה לרכוש אצלנו והוא את חוות הדעת הרעה יעשה כי המחיר עלה. כל אדם אשר ירצה ניתן לו את הקלטת השיחה ונשמע כי מדובר באדם שלא דובר אמת .

חוות הדעת עזרה לכם?
Grigori
Grigori
21.10.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה שיומי

ביום ראשון קניתי טלוויזיה של שיומי בחנות בראשון טוהים כבר קיבלתי את הטלוויזיה חנות נתנו לי שירת טוב מרוצה בינתיים

חוות הדעת עזרה לכם?
עילי
עילי
20.10.2020
מוצר שנרכש: פלאפון שיאומי poco X3

הזמנתי את הפוקופון X3 באתר לאיסוף עצמי. באתר שלהם נכתב (וכך עדיין מופיע) ש"ערכת המכשיר מגיעה סגורה , ראש מטען וכבל מקוריים!". כמו כל צרכן טוב עשיתי את שיעורי הבית שלי, וראיתי בבירור (וזה מופיע בכל סרטון או כתבה על המכשיר) שהמכשיר מגיע יחד עם מגן סיליקון לטלפון. בערכה שלי, משום מה, לא הגיע המגן. שלחתי להם שני מיילים בנושא, אין תגובה מטעם החנות עד עצם היום הזה (המייל הראשון נשלח ב6.10, לפני שבועיים) נכון, זה סה"כ מגן, אבל בתור צרכן זה ביאס לי מאוד את חווית הקנייה לה אני מצפה.

תגובת החנות

שלום רב . שוב אנו מקבלים חוות דעת ואנו פשוט בשוק !!!!! נוכל לשלוח הקלטת שיחה עם הלקוח שבה הוא מודה שאנו אמרנו לו לפני הקניה !! הלקוח הגיע למקום רכש במחיר שאנו מפרסמים באתר וקיבל את אותה ערכה סגורה שהספק בארץ מביא לנו. הלקוח ידע הכל מצוין לפני שרכש ובכל זאת בחר לעשות חוות דעת . נצטרך לשמור על כבוד הלקוח אך נשמח שהלקוח הזה לא יחזור אלינו יותר .

חוות הדעת עזרה לכם?
אנדריי
אנדריי
20.10.2020
מוצר שנרכש: SAMSUNG GALAXY S20 PLUS

עשיתי אצלכם הזמנה, בחרתי שליח עד הבית. חיכיתי יומיים שנציג שלכם יחזור אליי, כדי לשמוע שאין צבע שביקשתי ושליח יגיע אליי תוך 21(!!!) ימי עסקים. כמובן ביטלתי את ההזמנה. לא הגיוני שאני צריך להמתין יומיים, כאשר נתתי לכם את פרטי אשראי, כדי לשמוע את כל זה... טכנולוגיה היום מספיק מתקדמת, כדי שאוכל לדעת זמינות המוצר ושליח דרל האתר.

תגובת החנות

שלום רב . ראשית לגבי צבע המכשיר- אנו אף פעם לא מתחייבים מכיוון שהמלאי שלנו דינמי . הלקוח קיבל מענה מלא על הצבע שהיה במלאי (זה שלא התאים לו לא הופך אותנו ללא בסדר). לגבי סוגי המשלוח אנו עובדים עם חברת משלוחים מסודרת אשר מתחייבת לנו לזמן הזה בתקופה הזאת וזה מה שאנחנו מתחייבים ללקוחות . עוד אחת מיני חוות דעת סתמיות אשר אנו מקבלים .

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
14.10.2020
מוצר שנרכש: סטרימר Xiaomi Mi Box S

הייתה לי חווית קנייה רעה ממש. הטעו אותי לגבי האחריות והיבואן. נכנסתי לחנות וביקשתי סטרימר מיבואן רשמי. נאמר לי שיש יבואן מורשה ויבואן מקביל וכמובן שיבואן מורשה עולה יותר כי יש יותר נקודות שירות. קניתי יבואן מורשה כי חשבתי שמדובר ביבואן רשמי (עלה לי יותר כסף כמובן והם הציגו את זה בצורה שגרמה לי לחשוב שמדובר ביבואן רשמי). לאחר הקנייה התברר לי שלא מדובר ביבואן הרשמי של המוצר אלא בסוג של יבוא מקביל. הטעו אותי במתכוון (שכן אין להם בכלל יבואן רשמי למכירה וכמובן שלא ידעו אותי על כך). גרמו לי להבין שיבואן מורשה ורשמי זה אותו דבר. כמובן שלאחר שביקשתי לבטל (חצי שעה אחרי הקנייה) רצו לגבות ממני 5% דמי ביטול. שום חנות לא משתמשת בטרמינולוגיה של יבואן מורשה, ואם כן הכוונה כמובן ליבואן רשמי ולא למינוח אחר ליבוא מקביל עם קצת יותר נקודות שירות. חבל שלא קראתי את התגובות באתר שמזהירות מפני שירות הלקוחות הירוד והטעיית ציבור שלהם.

תגובת החנות

ישנם פעמים שאנו קוראים את חוות הדעת ואנו מנסים להבין אם מנסים להצחיק אותנו או שבאמת כותבים ברצינות . כפי שהלקוח כתב בעצמו אף אחד לא הציג לו את המוצר כיבואן רשמי ומה שהוא קנה זה עם אחריות בפריסה ארצית . גם לפני הקניה וגם לאחר הקניה ההתנהלות עם הלקוח הייתה לא פחות ממושלמת והלקוח הבין את כל הפרטים מצוין . הלקוח אכן חזר לחנות בכדי לבטל את העסקה וזוהי זכותו החוקית מכיוון שלא פתח את המוצר . אך בחוק יש שני צדדים וגם אנו נתנו ללקוח לפי החוק לבטל את העסקה עם 5% דמי ביטול על העסקה .הלקוח לא רצה להפסיד את העסקה ובחר שלא לבטל את העסקה . חוות דעת מיותרת וסתמית שמעבר לפגיעה בדירוגינו המצוין לא פוגעת בדבר כי זאת הייתה מטרת הלקוח..

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren
Oren
14.10.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 9פלוס

עשיתי הזמנה של סמסונג באתר זאפ התקשרו מהחנות לבדוק פרטים עברו איתי על ההזמנה תוך יומיים הגיע אליי עם צ'יטה למרות שהם הבטיחו עד 7 ימים כל הכבוד שנה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
Magali
Magali
12.10.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה של שיומי

הזמנתי טלוויזיה של שיומי עם התקנה והובלה עד הבית מהיר הטלויזה הגיע היום הטכנאי כבר סידר הכל הדליק שירות ממש טוב הפתעה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל ל
מיכאל ל
09.10.2020
מוצר שנרכש: טלוויזית Xiaomi 65" 4K

מחיר מצוין ליבואן רשמי, תהליך אישור מוזר (ביקשו תמונת רישיון וכרטיס אשראי בווטסאפ, שהרגיש לי קצת גריזי) , אספקה סבירה עם שליח במחיר 49 ש"ח, שהגיע תוך 6 ימי עסקים. יש להם אופציה לשלם יותר למשלוח סופר מהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Roni
Roni
09.10.2020
מוצר שנרכש: poco f2

הבטיחו במועד ההזמנה לספק טלפון תוך 3 ימים לאחר 5 ימים בדקתי מול החנות מה מצב ההזמנה והתברר שהטלפון בכלל לא במלאי.

תגובת החנות

שלום רב . לצערנו קורה במקרים מאוד נדירים שהמלאי של החנות אוזל ואין ביכולתנו לספק את המוצר. מתנצלים מאוד על החוויה הלא נעימה שיצאה אך המלאי אזל ולא הצלחנו להשיג את המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amri
Amri
05.10.2020
מוצר שנרכש: 9א שיומי

קניתי טלפון לילד זול טוב סמארטפון של שיומימ הילד מרוצה והכי חשוב קיבלתי שירות מעולה בקניה אלונית מתמיר ובאתי לאסוף הוציא לי את המכשיר בחוץ כפי שהובטח תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
גבי
גבי
04.10.2020
מוצר שנרכש: Xiaomi טלוויזיה 65'

התקשרתי היום פעמיים בכדי לברר בנוגע לטלוויזיה. ענו לי שני נציגים שונים, ועם שניהם וידאתי ושאלתי האם האחריות המוצגת למשך שנתיים היא של היבואן הרשמי (המילטון) וענו לי שאכן כך. ציינתי במפורש שאני מגיע ושאני רוצה לוודא שאין שטיקים ואין טריקים שרי אני נוסע 35 דק' נסיעה לביצוע הרכישה. בהגיעי לחנות נאמר לי שהאחריות של היבואן הרשמי תעלה לי עוד 100 ₪. אחד הנציגים ששוחח איתי אמר שהוא מוכן להשמיע לי הקלטה ואמרתי שאשמח. ואז טען שהוא "התכוון" אם לי יש הקלטה. שוחחתי עם נציג בשם תומר והסברתי לו שמדובר כאן בהטעייה צרכנית. יצויין שאין שום אפשרות באתר המציינת את הרחבת האחריות אלא מצויין אחריות ל 24 חודשים. חנות שמכבדת את עצמה צריכה לעמוד בהתחייבותה אל מול הלקוח. לא ממליץ לקנות שם!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
asafhaber15
asafhaber15
04.10.2020
מוצר שנרכש: OnePlus8 Pro

התקשרתי לגבי OnePlus 8 Pro 256gb תוך כמה שניות הבנתי שיש לחנות את המחיר הכי טוב למכשיר יבואן רשמי וביצעתי את ההזמנה. כששאלתי כמה זמן יקח המשלוח - מיכאל ישר שאל מאיפה אני בארץ? מהון להון באותו ערב מיכאל הקפיץ לי את המכשיר בדרכו לביתו. שירות מעולה, מחיר הכי טוב שמצאתי, ובן אדם מאד נחמד ושירותי!

חוות הדעת עזרה לכם?
itayg8080
itayg8080
02.10.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה שאיומי 65 אינץ

מאוד מדוייקים אדיבים ומסבירי פנים חווית שירות טובה מאוד ומקצועית אפילו עזרו לי לסחוב את המוצר לרכב. בוודאות אמליץ לשאר החברים והמשפחה לרכוש אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Vered
Vered
01.10.2020
מוצר שנרכש: שואב אבק שיומי

התקשרתי לחנות לבר על השואב אבק ובשיחה עצמה עשי. י הזמ. עם רמון אתמול קיבלת את השואב השירות היה מהיר כפי שהובטח והמוצר גם מדהצם

חוות הדעת עזרה לכם?
Gio
Gio
30.09.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 20 ואיירפודסס

אתמול חיפשתי טלפון לאשתי מצאתי חנות בראשון מחיר מעולה שילמתי ובאתי לאי, וף עצמי כולל אוזניות איירפודסס מחיר טוב super service

חוות הדעת עזרה לכם?
Eli
Eli
30.09.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה של שיומי

בבוקר דיברתי עם החנו ת ועשיתי הזמנה של טלוויזיה של שיומי ותוך כ שלוש שעות סיפקו את המו ר זה שירות גם ההזמנה היהתה מהירה ומקצונית

חוות הדעת עזרה לכם?
liel40729
liel40729
27.09.2020
מוצר שנרכש: IPhone 11 Pro max

סיימון תודה רבה על שירות מקצועי ומהיר ביותר , ללא ספק מחירים חסרי תקדים !! שירות איכותי ביותר ,נתראה בקנייה הבאה 😉 ממליצה בחום לרכוש רק אצלם !!

חוות הדעת עזרה לכם?
אייל
אייל
24.09.2020
מוצר שנרכש: Samsung A51

המחיר של המכשיר התייקר לאחר ההזמנה שלי ועכשיו נראה שהם מנסים לגרום לי להזמין מחדש רכשתי טלפון סלולרי סמסונג A51 במחיר של 936 שח פלוס 60 שח על מגן סיליקון לאחר ההזמנה התקשרו להגיד שיש רק ורוד, אמרתי שאבדוק ואחזור אליהם כי המכשיר הוא לא בשבילי חזרתי אליהם ואמרתי שאני רוצה את הורוד ואז אמרו לי שאין משלוח לישוב שלי וזה למרות שבהזמנה ציינתי שאני רוצה לנקודת איסוף הקרובה כמו שאני עושה תמיד, אני גר בישוב צמוד לנתיבות והחבילה מגיעה לנקודת איסוף בנתיבות. הסברתי לנציג שאני רוצה שזה יגיע לנקודת איסוף והוא התעקש שאני חייב לבצע הזמנה חדשה לפי המחיר החדש אמרתי לו שאני יכול להגיע לאסוף את המכשיר והוא התעקש שאעשה הזמנה חדשה. בדקתי גם מול חברת השליחויות שהם עובדים איתה והם ענו לי שאני צריך לציין את כתובתי וזה יגיע לנתיבות כבר קיבלתי הודעת סמס מחברת האשראי על העיסקה, ממש כואב ומרגיז לקבל יחס כזה מחנות אני קונה כמעט הכל באינטרנט, לא נתקלתי במצב כזה בחיים מזל שיש למי לפנות תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Shaham
Shaham
23.09.2020
מוצר שנרכש: איירפודסס

המשלוח היה מאוד מהיר אני מאוד מרוצה מהעוזניות תודה רבה ממליץ מאוד תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Beni
Beni
21.09.2020
מוצר שנרכש: שיומי נוט 9

קניה שלישית שלי חנות הזאת כל פעם מפתיעים לטובה גם במחירים גם בשירות אצלנו באשקלון המחירים גבוהים 250שח שלוח שהגיע מהר ובסהג בתור מחנך בארץ שירות ויחס נאות לסביבה

חוות הדעת עזרה לכם?
yscovv69
yscovv69
21.09.2020
מוצר שנרכש: נוט 9

לפני כמה ימים קניתי טלפון השירות היה טוב בחנות החברה מתמחה שירות טוב יצאתי מרוצה ממש

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון