
שירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. קיבלתי אוזניות תקולות ויום למחרת שליח כבר היה אצלי עם חדשות.

שירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם. קיבלתי אוזניות תקולות ויום למחרת שליח כבר היה אצלי עם חדשות.

שירות מעולה משלוח מהיר בהחלט שווה להזמין בנוסף לזה שהמוצר היה במחיר מעולה מומלץ בחום

השירות היה מהיר מסודר מאורגן. מרוצה מאוד. התקשרו מיד למחרת שעשיתי הזמנה באתר ותוך יומיים אספנו את המוצר.

שירות מהיר ומקצועי, הגיע תוך יום לביתי מוגן ועטוף. היו מאוד אדיבים גם בטלפון. ממליצה על החנות והמוצר.

קניתי פלאפון google pixel 4A, מחיר הוגן משלוח הגיע מהר והשירות היה מצויין. ממליץ בחום.

הזמנה קלה ופשוטה. חזרו לאחר מספר שעות. הוסבר שיגיע עד 7 ימי עסקים, המשלוח הגיע למחרת. נחמדים מאד. שאפו!!!

אחלה שירות. המוצר שהזמנתי הגיע מהר ועטוף כמו שצריך באריזה המקורית! אפילו התקשרו אלי כדי לבדוק אם הכל בסדר

קניתי נייד GOOGLE PIXEL A4, התקשרו אלי מסלפי מאוד מהר והסבירו לי הכל, הציעו מוצרים נלווים מתאימים שהייתי צריכה, והיו מאוד נחמדים, המשלוח הגיע תוך יומיים! מאוד מרוצה.

חנות מעולה! רכשתי סמסונג גלקסי S10 במחיר משתלם מאוד ועם משלוח מהיר מאוד שהגיע כבר ביום למחרת. צוות אדיב ומחירים חבל על הזמן. המכשיר עובד מצוין ללא שום בעיה והגיע חדש באריזה מקורית עם מטען מקורי חינם. מומלץ בחום

שירות מעולה ויחס מצויין המוצר הגיע מהר תוך 2-3 ימי עסקים ממליץ מאוד אחלה מקום

הזמנתי באינטרנט, המשלוח הגיע במהירות - יומיים, והמוצר בדיוק כפי שתואר ממליץ מאוד. היו אדיבים מאוד לאורך כל הרכישה, גם בייעוץ טלפוני

מחירים מעולים ומשלוח זריז ביותר. חווית קנייה כיפית (בינתיים רכשתי מוצרים נוספים מהחנות). מומלץ מאוד.

שירות מעולה, משלוח מהיר - הגיע למחרת ההזמנה, מרוצה מאוד מהרכישה! ללא ספק ארכוש שוב בעתיד.

רכשתי ביום רביעי לפני שבוע נייד דרך האתר של סלפי. מעבר למחיר המעולה, הטלפון הגיע ביום ראשון, השירות למחרת הקניה (בירור פרטים שונים) היה מעולה. הטלפון מעולה ובימים טרופים אלה, שירות מצוין אינו עניין מובן מאליו. מוכרחה לומר שטרם הקניה קראתי את כל התשבוחות ושמחה להצטרף אליהן. כל הכבוד והמשך מוצלח. פורם שמח מרגי גולומב

הזמנתי אייפון 12 פרו מקס 512 באתר ונציג יצר איתי קשר במיידי.קיבלתי שירות אדיב מהיר ומדהים מבראל שעובד בסלפי. ממליצה בחום!!

אתמול באמצע יום עבודה מת לי הנייד. מצב טראומתי למכורה כמוני... אחרי סקר קצר הזמנתי סמסונג S10 דרך סלפי Cellfi. ההזמנה בוצעה בשעה 17:30 אחר הצהרים, והיום, יום שישי בצהרים הגיע אלי שליח הביתה עם הנייד החדש!!! תודה לצוות החנות על השירות המדהים! זה ממש לא מובן מאליו. תבורכו! ממליצה מאד!

הזמנתי משלוח של טלפון גלקסי S10 הגיע מהר מאוד. כאשר הגיע הטלפון הייתה בעיה עם כיסוי המגן, הודעתי לחנות ומיד טיפלו בבעיה, עזרו להשיג את הספק ולמצוא חנות קרובה לביתי שאוכל להחליף למגן אחר. אדיבים מאוד ונותנים שירות מצוין! שירבו כמותם

הזמנתי באינטרנט ושילמתי על משלוח לאותו היום. התקשרתי כדי לוודא שהכתובת נכונה וענו לי שהמשלוח ״לא באותו היום וזה לשיקול דעתם״. כשניסיתי להבין למה זה לא באותו היום אמרו לי שככה זה ושמישהו היה אמור להתקשר אליי. למרות הנסיון שלי להבין למה זה שונה ממה שכתוב באתר ובמשלוח ושאף אחד לא התקשר להגיד שזה לא יהיה באותו היום אמרו לי שאני איש לא נחמד. ביטלתי את ההזמנה ולא ממליץ לקנות אצלם.
היי אוזני שועל לאחר שביצעת הזמנה קיבלת מייל אישור הזמנה שכתוב בו כך : "תודה שרכשת בסלפי עם קבלת ההזמנה נציג יצור איתך קשר לאישורה שים לב כל הזמנה תלויה באישור סופי מול נציג- עסקה באמצעות כרטיס אשראי מאובטחת ע"י קארדקום ואינך תחויב אלא רק לאחר יצירת קשר. אם הייתי קורא את ההזמנה הייתה מבין שכסף עוד לא שילמת - וזאת עסקה עומדת ללא חיובי מידי וכשנאמר לך שהשליח שלנו עשה תאונה ואין באפשרותנו לעשות משלוח מהיום להיום - אמרת לנציג שזה לא מעניין אותך ואתה רוצה לקבל היום. הנציג ענה לך : "זה לא יפה מצידך" (מוקלט אצלנו במערכת) אנחנו מקבלים כל ביקורת שלילית וחיובית ולמדים ממנה - אך לצערנו המקרה איתך וכל השיחה לא הייתה נעימה בלשון המעטה. נמשיך לשרת אלפי לקוחות מרוצים בזמינות המוצרים במהירות שיא גם מהיום להיום כשמתאפשר בכבוד רב. צוות ההנהלה

ממליצה בחום. הגעתי לקנות אייפון. הזמנתי מראש באינטרנט אבל בתשלום בחנות. יצא שהתעכבתי בגלל דברי עבודה, התקשרתי אליהם וביקשתי שישמרו לי עוד יום וחצי (למרות שהאייפונים נחטפים) והם עשו את זה באהבה. הגעתי, אסף הגבר נתן לי שירות מעולה, ענה לכל השאלות, עזר לי לקבל כמה החלטות ונתן לי לראות על הטלפון שלו. שירות נעים ואדיב, מחירים שפויים.

התרסק לי apple watch סדרה 4 , ( פעם שנייה בחדשים האחרונים) חיפוש קטן בגוגל , בירור גם במעבדה הקודמת - זכוכית יש ׳מסך אין . מתקשר למעבדת cellfi מקבל מחיר מצויין ( במעבדה אחרת ביקשו רק על זכוכית 700 ) מתזמן זמן מקבל אותי אסף , אומרים לי שעתיים , אמרתי ואללה .... שעה חמישים אני מקבל sms המכשיר מוכן . חוזר למעבדה מקבלים אותי בחיוך ואהבה שווה את הכל . תיקון מקצועי חלפים מקוריים ( מראים לך ) תודה רבה לאסף מלך של עולם .

את המכשיר אתם מכירים ואם לא, תוכלו לקרוא שפע של המלצות בתגובות אחרות, אני חיפשתי מכשיר נעים, קל ונוח לשימוש וזאת הייתה רכישה מוצלחת. אבל הפידבק הגדול היה בחוויית הקנייה בחנות ושל הצוות, הייתה לי בעיה קטנה בחיבור מטען, והם שלחו לי חדש, ודאגו שאני אהיה מרוצה ושהכל יסתדר. לא כי אני הלקוח, אלא כי פשוט זה השירות שלהם וזה הצוות. ממליצה

ביום שישי בצהריים ביצעתי תיקון למסך. ממש לפני שהחנות נסגרה אספתי את הנייד והגעתי הביתה. לצערי כשהגעתי הביתה גיליתי שהמסך לא עובד טוב וכל האפליקציות נפתחות מעצמן ואי יכולת לבצע פעולות פשוטות בטלפון. מיד ניסיתי לחייג לחנות אך השעה הייתה כבר 17:00 כך שלא הצלחתי לתפוס אף אחד (יום שישי..) ולכן ניסיתי ליצור קשר במייל ולא חשבתי שבאמת יחזרו אלי... להפתעתי הרבה, חזר אלי בחור בשם שי, והרגיע אותי כדי שלא אדאג ואפילו הציע לי להוריד את המדבקה של המסך כדי שיעבוד יותר טוב (זה באמת עזר). ממש ממש לא מובן מאליו שבעל עסק מתקשר ביום שישי בערב ללקוח כדי לומר לו שלא ידאג והוא בידיים טובות ואכן כך הרגשתי. כמובן שכבר ביום ראשון הגעתי אליו וזכיתי לטיפול VIP!! נכון שכתבו עליהם שהם מקצוענים אבל בעיני הדבר הכי חשוב זה שהם אנשים מדהימים שרואים את הלקוח ומתייחסים אלי ברצינות ולא מתחמקים מאחריות, זה ממש לא קיים בנוף ארצנו! שאפו ענק על היחס ועל המקצועיות! המון תודה!

חייבת להודות על המהירות ההזמנה והאיכות השירות! קיבלתי את השעון מאתמול להיום. זה מדהים! CELLFI פשוט תותחים!

שירת מהיר ואדיב. ממליץ בחום. ההעסקה הייתה קלה לביצוע. התקשרו אלי בחזרה מהר בכדי לוודא את כל הפרטים והמוצר הגיע מהר משציפיתי.

שירות מצויין נציג מאוד חמוד שעזר לי באתר ובבחירה משלוח סופר מהיר הזמנתי ביום שישי קיבלתי ביום ראשון