
חנות מזמינה ונעימה. המוכרים נותנים שירות מקצועי ואדיב דואגים שהלקוח יצא מרוצה נכנסתי ויצאתי תוך 10דקות כיף להגיע למקום כזה ממליץ לכל מי שרוצה ראש שקט! תודה למולי על הכל!!!

חנות מזמינה ונעימה. המוכרים נותנים שירות מקצועי ואדיב דואגים שהלקוח יצא מרוצה נכנסתי ויצאתי תוך 10דקות כיף להגיע למקום כזה ממליץ לכל מי שרוצה ראש שקט! תודה למולי על הכל!!!

הגעתי לחנות בעקבות כל הביקורות הטובות בזאפ. קיבל אותי נציג מקסים בשם תומר. אני חייבת לציין שהייתי בהרבה חנויות סלולר אבל רק שמגיעים לחנות מבינים מדוע כולם מפרגנים להם. השירות שלהם יוצא מן הכלל מהרגע שאתה נכנס לחנות ועד שאתה יוצא. תומר נתן לי הסבר על כל מכשיר ששאלתי וענה לי בסבלנות. לאחר בחירת המכשיר תומר עזר לי לחתוך את הסים במקום ללכת למפעלי הסלולר ולהמתין שעות בתור. לאחר מכן תומר עזר לי להעביר את כל אנשי הקשר מהמכשיר הישן לחדש. אין לי מילים איך הוא הציל לי את החיים. אני רוצה שוב להגיד תודה על שירות הכי טוב שקבלתי בחיים שלי. אני רוצה להגיד לכל הלקוחות שקוראים את הביקורת שלי שחוץ מהשירות המושלם שקבלתי גם המחיר היה זול ביחס לחנויות אחרות. לאחותי יש יום הולדת שבוע הבא ואני כבר יודעת מאיפה אני קונה לה את המכשיר החדש הבא שלה!!!

אחת הקניות המוצלחות שהיו לי. חיפשתי פלאפון ובמחיר הכי זול וכאן קיבלתי את המקסימום! השרות היה אדיב מאד מקצועי ואכפתי! ענה לי בחור מקסים בשם "מולי" שעזר לי בכל דבר ששאלתי אותו, הוא נתן לי את המחיר הכי זול כולל מגן מסך זכוכית מוכנה ומודבקת על הפלאפון ומגן כיסוי מתנה! המענה הטלפוני שלהם היה מהיר וזריר ממש תענוג!! אין ספג שאני יחזור לקנות כאן! הוספתי את החנות למועדפים שלי :) ישר כוח לצוות ובמיוחד למולי!

זה המכשיר הרביעי שאני קונה מהחנות הזאת. הגעתי לחנות לפני שנתיים אחרי המון המלצות שקבלתי מחברים ומאז אני קונה הכל אצלם. אנשים ישרים והוגנים וכיף לבוא ולקבל שירות כזה. יודעים להקשיב ללקוח בסבלנות ולתת מענה ברמה הגבוהה ביותר. אין ספק שגם את המכשיר החמישי אני יקנה בסים פרי. תבוא גם אתם ותראו שלא טעיתי! מומלץ מכל הלב!!!

מחירים זולים ושירות מצויין! יודעים לתת יחס טוב וסובלני לכל הלקוחות לא מנסים לדחוף אבזרים. יודעים איך להוציא את הלקוח עם חיוך. ממליץ מאוד לקנות בסים פרי אור יהודה! באתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל השירות!!!!!

רכשתי טלפון חדש ונאלצתי להחזירו אחרי יומיים בעקבות תקלה. המוכר בחנות קיבל את ההסבר שלי ומיד הציע לי מכשיר חדש במקום המכשיר הבעייתי. אפילו אפשר לי לבחור מכשיר בצבע אחר. לצערי יום למחרת חזרתי שוב עם תקלה אחרת במכשיר השני ושוב הציעו לי לקבל מיד מכשיר חדש נוסף. הפעם לא רציתי כי התאכזבתי מהאיכות של סמסונג, למי קורה ששני מכשירים חדשים ברצף לא עובדים טוב? הציעו לי לקחת מכשיר של חברה אחרת, אך מטעמי מחיר סירבתי. בלי וויקוח קיבלתי הצעה של החזר כמאט מלא על המכשיר (על מגן מסך לא ניתן היה לקבל זיכוי), כך שקיבלתי את רוב הכסף שלי בחזרה. למרות האכזבה והזמן האבוד יצאתי מרוצה מהשרות. לאורך הדרך טיפלו בי שני מוכרים שונים ושניהם היו עדיבים ונחמדים.

במילה אחת מקצוענים! מעבר לזה שהם היו הכי זולים בזאפ הגישה והתמיכה שקבלתי מהם היתה מצויינת! עזרו לי בסבלנות וענו על כל השאלות במקצועיות תוך מספר דקות יצאתי מהחנות שמח ומאושר בקיצור עמדו במילה שלהם. אמינים וישרים! ממליץ בחום!!!!!

רציתי לשתף אותכם על קניה חכמה שהיית לי בסים פרי הגעתי לחנות לקנות מכשיר מסויים. נציג השירות בחנות ענה לי על כל השאלות והמליץ לי על מכשיר עם מערכת הפעלה של גוגל. נתונים מעולים! מכשיר מושלם והכי טוב שהיה לי בחיים! אני רוצה להודות לכם מכל הלב על שירות פנטסטי!!!!

***** שירות מספר 1 בארץ***** הנציג ענה על כל השאלות בטלפון. משלוח הגיע מהר בדואר. מאוד מרוצה מהמכשיר ממליץ לכולם לקנות בסים פרי!

קבלתי שירות מעולה מבחור בשם מולי. היה מאוד סובלני ועזר לי להעביר אנשי קשר מהמכשיר הישן. תודה רבה ממליצה בחום לכולם!!!!!

הגעתי לחנות בעקבות המסך שהפסיק לעבוד הגעתי לחנות סים פרי באור יהודה ובחור בשם בני ניגש אלי ושאל מה הבעיה במכשיר. הסברתי לו שהמכשיר קיבל מכה והפסיק לעבוד. בני ישר הכניס את המכשיר למעבדה ואני כבר חשבתי איזה באסה בדוק הלך המסך. בני יצא לאחר מספר דקות ואמר לי שכתוצאה מהמכה המסך השתחרר והוא החזיר אותו למקום. הייתי כל כך מאושרת ושמחה מהשירות ובנוסף התשלום היחידי שהייתי צריכה לשלם היה 50שח עבור בדיקה. יצאו צדיקים אמיתיים והשירות והיחס בחנות ראויים להערכה. אין ספק שכל דבר שאצטרך בעתיד אני אדע לאן לחזור אז בני היקר אני מודה לך על שירות מעולה ויחס נדיר! מאחלת לך המון הצלחה וכן ירבו אנשים כמוך! מזמינה כל אחד שרוצה לקבל שירות מקצועי והוגן לחנות סים פרי באור יהודה!

חנות נעימה ומזמינה. מרגישים שיש על מי לסמוך בני נתן לי שירות מצויין ממש מעבר לציפיות שלי! מומלץ בחום ותודה רבה!

חייב לציין שמעבר למחירים הזולים ברוב הדגמים מדובר באנשים ישרים והוגנים שזה אפילו יותר חשוב מהמחיר. בהחלט אשמח לחזור שוב לסים פרי ולהמליץ עליהם מכל הלב!

הגעתי לסים פרי בעקבות המלצות חמות מחברים שקנו פה כבר מעל 5 מכשירים ומאוד מרוצים מהמחירים והשירות. עזר לי בחור מאוד נחמד בשם בני אם זה להסביר לי וענה על כל השאלות בסבלנות. לאחר הרכישה בני עזר לי עם כל האנשי קשר והעביר לי מהמכשיר הישן לחדש. אני חייב לציין שבאמת השירות ממש טוב ויתרון גדול זה החניה חינם. אגב מי שקונה מכשיר מקבל אספרסו מתנה :) בקיצור את המכשיר הבא אני יודע מאיפה לקנות ממליץ לכולם!!!!

לאחר שיחה טלפונית נעימה מול נציג מכירות בשם מולי שנתן לי הרגשה שיש על מי לסמוך וענה על כל שאלותי בסבלנות ואדיבות החלטתי לעשות הזמנה הביתה. העסקה היתה מהירה ועניינית מולי הסביר לי מה מגיע לי ומה לא. המשלוח הגיע תוך 4ימי עסקים. קבלתי מוצר חדש שעובד מעולה ואני מעוד מרוצה. את הנייד הבא אני יודעת מאיפה לקנות. תודה רבה!

הגעתי לחנות להחליף מסך עקב המלצות של חברים. השירות היה מצויין המסך הוחלף תוך 10דק ואפילו קבלתי הנחה על מגן זכוכית. יצאתי מרוצה. המכשיר עובד מצויין. שארצה לתקן שוב את המכשיר אני יודע לאן להגיע תודה רבה על השירות המהירות והמקצועיות!

קבלתי שירות מעולה בחנות! תודה רבה על השירות האדיב שקבלתי ממולי התותח!!! ממליצה לכולם להגיע

הגעתי לחנות אחרי שקראתי את כל הביקורות הטובות על החנות. קיבל אותי בחור בשם תומר. נתן לי שירות ברמה גבוהה מאוד. אני בדרך כלל לא רושמת חוות דעת אבל הפעם הייתי חייבת לחרוג ממנהגי. שירות כזה קשה למצוא בארץ. ממליצה בחום!!!! רק סים פרי!!!!

בצעתי עסקה בשבע בערב למחרת לאחר תיאום הגיע שליח למקם עבודתי בשמונה בבוקר מענה מהיר יעילות אמיות ממליץ בחום אורן שגב

אחלה שירות! אחלה אנשים! ממש הרגשה שיש על מי לסמוך! היה לי תקלה במכשיר והחליפו לי מכשיר בלי להתווכח. זה שירות יוצא מן הכלל!!! ממליצה לכולם!!!!

העיסקה בוטלה בעקבות טעות בהזמנה. יש לציין שלמרות התקלה, נציגי השירות התאמצו לתת שירות אדיב ויצאתי מרוצה.

קבלתי שירות מצויין מבחור בשם בני יחס אישי וקבלתי תשובות לכל השאלות. ממליץ לכולם להגיע לסים פרי תודה רבה !!!!!

קבלתי שירות מצויין ויחס חם וסובלני. מחירים נוחים ממליץ לכולם להגיע רק לסים פרי. בני נתן לי שירות מעולה

בלי יותר מדי סיפורים: מקצוענים אמינים סובלניים נחמדים זולים פשוט כיף להגיע ולקבל שירות ממליץ לכולם!!!!!

אני בסים פרי קונה כבר שנים!!! הגעתי לחנות וקבלתי שירות מתומר התותח שנתן לי שירות פנטסטי והעביר לי את כל הנתונים מהמכשיר הישן לחדש! תודה רבה לך תומר הצלת אותי ממליצה לכולם רק סים פרי!!!!!!