קנינו אורגן לילדים ושנאי, המוכר לא יידע אותנו שאם מעבירים את מצב השנאי מ9 ל12 האורגן נשרף, הפעלנו את האורגן, הילד שינה את מצב השנאי והאורגן נשרף. החנות לא הסכימה לקחת אחריות ולפצות בשום צורה. הלכה מתנת יומולדת אחרי דקה... אם היו מיידעים אותנו מראש, לא היינו קונים שנאי כזה.
תגובת החנות
חבל מאוד על התגובה המוגזמת של הלקוחה. הטענה שאנחנו אמורים לפצות בגלל טעות שהילד עשה היא מעבר ללא סבירה !
הרי השנאי שנקנה הוא שנאי אוניברסלי שיש לכוונו לפי המתח הדרוש. השנאי כוון כמו שצריך והגיע תקין לבית הלקוחה.
הילד שיחק בשנאי וגרם למתח יתר על האורגן אשר גרם לקצר. מדוע אנחנו אמורים לקחת אחריות על דבר זה?
הרי אם המוצר היה פגום מלכתחילה או אם המוצר היה נפגם תוך כדי שימוש נכון הרי ברור שהלקוחה היתה מקבלת פיצוי.
היום קל להתחמק מאחריות על מעשים ורצים ישר להקליד תגובות שליליות.