
הזמנתי 8 ק"ג קפה. הגיע מוצר עם תוקף קצר יחסית (תוקף המוצר במהלך 2022, כאשר מוצר שקיבלתי לפני שנה היה עם תוקף של 2023). . התקשרתי לשאול ואמרו שיחזרו אלי. לא חזרו. התקשרתי שוב, דיברו בצורה לא יפה ואף שאלו "כיצד נוכל לדעת שרכשת מאצלינו". ביקשתי לדבר עם מנהל ובתגובה תרקו לי את הטלפון.























