
זאת לא פעם ראשונה שמתבצעת רכישה בגו-מובייל מתחם איקאה קרית אתא. תמיד המענה היה מושלם, זה בא לידי ביטוי באיבות, בהקשבה, בהסברים וההכוונה. תמיד ובכל רכישה עלו שאלות ועל כולם ובואפן מאוד מקצועי ועם המון, המון סבלנות ענו דן לוי מנהל הסניף וכן שותפו לצוות ולעבודה. בכל הרכישות תמיד יצאנו מרוצים ומה שחשוב לא מדובר בשיווק וזהו יותר אין מענה אלא להיפך, תמיד ניתן לפנות, לשאול שאלות ולקבל מענה ללא התחמקויות אלא מדוייק ולעניין. תודה לדן לוי מנהל הסניף כמו גם לשותפו לעבודה. אשרי שיש חברה כאלה כשבאים לרכוש מוצר והכל נעשה בחיוך ובאווירה מצויינת.























