
קיבלתי שרות מדוד, בחור נחמד ואדיב. דאג שהמקרר יגיע במהירות כפי שביקשתי. מאוד מרוצה. תודה רבה על שרות מושלם.

קיבלתי שרות מדוד, בחור נחמד ואדיב. דאג שהמקרר יגיע במהירות כפי שביקשתי. מאוד מרוצה. תודה רבה על שרות מושלם.

שירות מעולה ! . מעולם לא נתקלתי בשירות כזה . כולל טלפון לברר האם קיבלתי . הנחות . יחס . שירות שמעולם לא קיבלנו . הזמנו מדיח כלים מקרר מ. כביסה ומ. ייבוש . קיבלנו הכל בזמן . בדיוק את המוצרים שהזמנו . מעולם לא קיבלתי יחס כזה . ולא רק לאחר שבוע התקשר אלינו דוד לוודא שהכל פועל ותקיו . מומלץ בחום . פורת בועז

אם חפצתם בריגוש וחשש שכספכם על קרן הצבי הזמינו מחברת Best Electric. הזמנתי טלוויזיה והובטחה אספקה תוך 7 ימי עבודה, בדואל חוזר אושרה ההזמנה ונכתב שיתקשרו אלי לצורך תאום המשלוח. לאחר 10 ימים שלחתי דואל שחזר שכתובת אינה ידועה. הטלפונים לא נענו ולא ניתן להשאיר הודעה, אדם שלא הזדהה חזר אלי אחר שעה צרף את המשלח משה וסוכם שהוא יגיע באותו יום בערב להדם חיכיתי. למחרת שוב צורף המשלח קבלתי את הטלפון שלו וסוכם שאתאם אתו אספקה בערב. צלצלתי אליו ופגשתי אותו בחניה ליד הבית. הוא הוציא את הטלוויזיה הארוזה, וכאשר אמרתי לו שאני מבקש לבדוק אם זאת הטלוויזיה שהזמנתי והיא לא פגועה בביתי הוא אמר שאבדוק בעצמי השאיר את החבילה בחניון ונסע.

השרות שקיבלתי בחנות מעולה, נציג המכירות - ניר תיאר בצורה נרחבת על המוצר ונתן שרות מעולה! גם המחיר הכי אטרקטיבי בין כלל האתרים המדיח הגיע תוך יומיים, החנות קבעה לי טכנאי למחרת.

קניתי באתר, קיבלתי שרות מעול, מחיר נהדר ומוצר מצויין. התקשרתי, היו מסבירי פנים, אדיבים והלוואי וגל החנויות יהיו ככה ממליצה בחום

הזמנתי טלויזיה 32" LG הכוללת smart tv עבור סלקום TV הטלויזיה הגיעה בזמן (עפ"י זמן המשלוח הרשום באתר) ולשביעות רצוני.

לאחר רכישת המדיח לא קיבלתי של טלפון על אישור הזמנה או על מועד אספקה. חשבתי שזה הנוהל אך לאחר שלושה ימים ניסיתי ליצור קשר עם החנות ולא הצלחתי. לאחר 6 ימים ללא הצלחה להשיג את החנות הבנתי שרומתי ולפני שהתקשרתי לחברת האשראי לביטול העסקה ניסיתי ניסיון אחרון לחנות והפעם הם ענו. התגובה שלהם הייתה קרירה ואדישה והם הודיעו לו שאין להם את המוצר הזה, כששאלתי למה לא הודיעו לי הם טענו שדיברו איתי....שזה שקר מוחלט. ביקשתי לבטל את ההזמנה הציג היה אדיש ולא טרח להתנצל ואמר שיבטל את ההזמנה.

מכונת כביסה שרציתי (7kg) לא הייתה במלאי המוכר דוד הציע לי את המכונה 8kg לאותו מחיר. ביקשתי שמכונת הכביסה תגיע בהקדם האפשרי ואכן קיבלתי את המכונה במהירות. יחס המוכר היה נעים ואדיב. תודה רבה

בהחלט נותנים שירות צמוד, אישי וטלפוני עם הלקוח, זמינם לכל בעייה, עוזרים עם המשלוח כל הכבוד, תודה.

אני נוהג לכתוב חוות דעת רק במקרי קיצון בהם חוויית הקנייה הייתה טובה מאד. אני שמח לומר שבמקרה הזה הקנייה הייתה פשוט תענוג. החל במחיר האטרקטיבי וכלה בשירות המצוין של דוד ששמר על קשר הן במהלך הקנייה והן אחריה. קידם את המשלוח וטרם לוודא הגעה של המוצר. ממליץ בחום. אין ספק שכאן אבצע את הקנייה המקוונת הבאה שלי.

פשוט קל ונוח !!! איתרתי את המוצר בעזרת זאפ ומשם בחרתי בחנות. הזמנה עברה בקלות - הממשק באת קל ברור ונוח. אפילו חזרו אלי טלפנוית לתאם משלוח בערב חג - פשוט שירות מצוין

רכשתי מקרר AMANA תוצרת ארה"ב ב 12/7/16, באינטרנט/טלפונית אצל דוד צמח. באתר רשום ש"בסט אלקטריק" היא בבעלות "אבי סופר בע"מ". המקרר הגיע למחרת. דפנות הפלסטיק של הדלתות היו מנופחות. צילמתי את הדפנות המנופחות של הדלתות ושלחתי לדוד. כעבור ימים אחדים הגיע טכנאי שרות. הוא פירק את פס הגומי של הדלתות וחורר במברג את הפלסטיק של הדלת, כדי לשחרר אויר לכוד. למרות זאת, הפלסטיק נשאר מעוות. כעבור מספר ימים, התקשרו אלי משרות התיקונים והודיעו, שהם המליצו ליבואן (תדיראן) על החלפת המקרר כולו. מדי שבוע, הייתי שולחת תזכורת אחת או שתיים לדוד. גם על החשבונית/קבלה שלא קיבלתי. בינתיים, חלפו 5 שבועות ואז, המקרר הפסיק לקרר! כל המוצרים שהיו בתא ההקפאה -הפשירו! היינו צריכים מקרר חדש, בדחיפות. תדיראן לא החליפה לנו את המקרר, כי אין יותר מקררי AMANA מהדגם שנמכר לי. דוד הציע לי מקרר HAIER. אמרתי והדגשתי, שאני לא רוצה מקרר סיני. בחרתי מקרר LG, שדוד הבטיח שהוא מיוצר בקוריאה. הוא מכר לי את המקרר במחיר יקר יותר, מאשר חנויות אחרות בזאפ. לא הסכים להוריד במחיר. נדרשתי גם לשלם פעם נוספת, עבור הובלה 300 ₪ ועבור פירוק והרכבה של דלתות המקרר 150 ₪. למחרת הגיע המקרר LG. היתה עליו מדבקה: מיוצר בסין. דוד אמר, שהוא לא ידע שהמקרר מיוצר בסין והזהיר אותי, שאם נשתמש במקרר, הוא לא יקבל אותו חזרה. הוא אמר, שישלח לנו מקרר חלופי, מתצוגה שיש בחנות, אבל לא שלח. בלית ברירה, נשארנו עם המקרר הזה מתוצרת סין. מדי פעם הוא משמיע נקישות. דוד עונה תמיד באדיבות ובנועם אבל, במבחן התוצאה - חלש מאד. לפני הרכישה, התעלמתי מהביקורות של לקוחות, שנפגעו מ"בסט אלקטריק" של "אבי סופר בע"מ". חבל שהתעלמתי. הזול יצא יקר.
ללקוחה היה בעיה עם הדלתות ולכן אושר לה החלפת מקרר אבל המלאי נגמר והמקררים לא אמורים להגיע , הלקוחה מאוד רצתה מקרר אמריקאי ואמנה הם המקררים היחידים שיש וגם המחיר היה מעולה ,במשך חודש הינו בקשר רציף רצינו להחליף את הדלתות של המקרר ולפטור את הבעיה (זה גם היה רצון הלקוחה אחרת הינו מחליפים לה את המקרר מלחתחילה כי היה אישור החלפה). לאחר חודש בערך התקשרה הלקוחה ואמרה שהמקרר מקולקל אז המלצנו להחזיר אותו ליבואן ולקחת מקרר אחר. וכך נעשה, בקשר למקרר LG רוב מקררי LG מיוצרים בקוריאה המקרר שהלקוחה בחרה היה סיני(גם אנחנו לא ידענו) העלנו את חברת ברימאג והיא אישרה את הנושא ונתנה אישור להחזיר את המקרר במקום הלקוחה לא רצתה להחזיר את המקרר. כמה נקודות 1-מקרר LG שנמכר ללקוחה היה הכי זול שקיים בשוק (אמרנו לה מראש שהיא לא חייבת לקנות מאיתנו והכסף על האמנה יוחזר לה במלואו). 2-הכל נעשה במהירות ותוך יום סופק המקרר כדי לא להשאיר את הלקוחה ללא מקרר. 3-ההובלה הורדה ממחיר המקרר ולכן אנחנו ספגנו את ההובלה, וההובלה היתה מיוחדת,להזכירכם היתה תוך יום. אנחנו עושים את מיטב המאמצים לשרת את לקוחותינו נאמנה. וכך נעשה

המקרר התקלקל לי בבית , המוכר דוד נתן לי פתרון מהיר במחיר הכי זול שהיה בשוק . המוצר הגיע תוך יומיים . דוד הציל אותי שרות אשש ממולץ בחום

קניתי ביחד עם הטלוויזיה גם מקלדת אלחוטית, שהגיע ללא הוראות הפעלה ואכן לא ניתן לעבור בה בין מצבי השפה השונים - עברית אנגלית. תקועה על אנגלית.

קניה מהירה, חזרו אלי לתיאום, עונים לטלפון כשצריך, המשלוח הגיע בזמן (באיחור של כמה שעות אבל ביום שבו הבטיחו). סה"כ אחלה.

לאחר סקר מקיף הגעתי לחנות בסט אלקטריק קיבלתי שירות וכמובן מחיר מעולה עברו המוצר. ההספקה הייתה מהירה והשרות מעולה תודה

שרות מעולה!!!! יחס אדיב . והכי חשוב זמין תמיד גם אחרי הקניה שזה דבר מאוד חשוב

קניה "קלה" ומהירה שרות מצויין,מענה מהיר,הספקה סופר מהירה. חזרו ובדקו האם סופק.ממש שרות מעולה נחזור לקנות שם בעתיד

אני קניתי כמה מוצרים חשמליים מהחנות והתרשמתי מאוד מהשירות והמחירים. דוד צמח הרשים אותי אם הידע שלו על המוצרים ותמיד ניסה לעזור לי בכל דבר שביקשתי באופן מקצועי ביותר.. קיבלתי את המוצרים שבוע אחרי ההזמנה והייתי קונה שוב מדוד בעתיד.-כל הכבוד!

הזמנתי תנור אפייה דרך אתר האינטרנט של החנות וקיבלתי אישור הזמנה. החנות התחייבה על אספקה תוך 7 ימים. לאחר 7 ימים התקשרתי לחנות (לשאול מדוע המוצר לא הגיע) אך אף אחד לא ענה לשיחה. ניסיתי מספר רב של פעמים להשיג את החנות ללא הצלחה. חזרתי לעמוד החנות ב- ZAP וראיתי שאינני היחיד שנפגע מחנות זו (חבל שלא הסתכלתי ב- ZAP לפני שהזמנתי בחנות זו... להבא אלמד). ניסיתי ביום שלמחרת להשיג את החנות - ללא הצלחה. כל אותו הזמן לא קיבלתי שום עדכון או התקשרות כלשהי מהחנות - כאילו בלעה אותם האדמה. ביום שלאחר מכן ענה לי אדם בשם דוד - שאלתי אותו אם הם מתנהלים באופן הזה כדרך קבע. לא קיבלתי שום התנצלות או הצעה לפיצוי כלשהו - פשוט שירות גרוע והתנהלות כושלת של החנות. לבסוף ביקשתי ביטול הזמנה. בקיצור אם אתם רוצים לבזבז שבועיים ולא לקבל מוצר - זאת החנות!

הזמנתי קולט אדים במחיר טוב מאוד שהופיע באתר, וגם קיבלתי אישור וזמן הגעה של 7 ימים, התקשרתי על מנת לוודא שההזמנה התקבלה ואכן דיברתי עם בחור בשם דוד צמח והוא אישר לי את ההזמנה. לאחר מספר ימים שראיתי שלא מתקשרים אליי התקשרתי שוב ואז החלה מסכת תירוצים, הדגם שהזמנת היה בטעות המחיר נמוך מאוד, בוא תזמין דגם אחר, למרות זאת הסכמתי והזמנתי דגם אחר, עברו עוד מספר ימים וגם אין תגובה, ואז ניסיתי להתקשר ואין מענה בכל הטלפונים,(יש שיחה מזוהה) ושוב עד שהצלחתי להשיג אותם בטלפון אחרתשוב אותה תשובה אנחנו מייד חוזרים אליך, מיותר לציין שנכון לכתיבת שורות אלו (כשלושה שבועות לאחר ההזמנה) לא דובים ולא יער, המלצתי לא להתפתות למחיר הנמוך שהם מציגים באתר, כי בסופו של דבר הן ישכנעו אתכם לקחת דגם אחר ובמקרה הטוב ביותר אוליי תקבלו את הסחורה, במקרה שלי כבר התייאשתי. להתרחק להתרחק מהחנות הזו

שירות טוב, קל ומהיר. הכל בזמן. החליפו לי דגם אך באותו המחיר. אכן, אשוב לקנות בחנות בעתיד

הכל היה בסדר גמור. המשלוח היה בדיוק בזמן. הטכנאי הגיע בזמן וההסבר היה ברור מאד.

ב 29.9.15 רכשתי מקפיא ליבהר דגם GN4113 בחנות best electrik-03-5604445 אני הזמנתי את המקפיא טלפונית אצל דוד , שעל פניו נשמע איש נעים ואדיב, אך לדאבוני, הוא התנהג בצורה וולגרית ובתוקפנות מילולית שלא יאה לאיש מכירות, החוסה בצל זאפ. ב 1.10.15 קיבלתי את המקפיא. ביקשתי מהמובילים לשחרר את האריזה לפני כניסתם לבית, כיוון שראיתי שהמקפיא גדול. ניגשתי מיד להביא מספריים כדי לשחרר את החוטים שקשרו את האריזה מסביב למקפיא. עד שהגעתי עם המספריים, המובילים קרעו לחתיכות את כל האריזה, הקרטון והקלקר. לא יכולתי לעשות דבר. כאשר הכניסו המובילים את המקפיא לבית נוכחנו, שאין אפשרות להכניס אותו למרפסת השירות. במרפסת עצמה היה מקום למקפיא, אך פתח הדלתות המובילות למרפסת לא היה רחב מספיק. המובילים השאירו את המקפיא בסלון, ואמרו לי להתקשר לחנות ולבקש להחליפו בדגם קטן יותר. הם הרגיעו אותי שלא תהיה כל בעיה. מיד למחרת התקשרתי לדוד, הוא אמר שיתקשר עם החברה ויחזור אלי. דוד אכן חזר אלי, אך אמר לי, שאין אפשרות להחזיר את המקפיא ולקבל תמורה מלאה, כיוון שחסרה האריזה. הוא מוכן לתת לי את תמורת המקפיא פחות 20% מערכו. ז"א, במקום לקבל 4750 ש"ח, אני אקבל רק 3800. איני רוצה להאריך, לא עזר לי דבר, גם לא הנימוק שהמובילים קרעו את האריזה ולא המתינו לי. דוד החל להתנהג בצורה בוטה: הוא צעק עלי, העליב אותי ואמר שאינו רוצה למכור לי בכלל. רציתי לסיים את הסיפור ורציתי את המקפיא, לכן הסכמתי לתנאיו. במקום 4750 שח קיבלתי 3800, והוספתי 390 שח עבור מקפיא קטן יותר, GN3023. שילמתי גם 250 שח הובלת המקפיא הקטן והחזרת המקפיא הגדול. בסיכומו של דבר הוספתי 1590 שח כדי לקבל מקפיא קטן יותר. איני מדברת רק על ההפסד הכספי. אני מדברת על היחס המעליב, על הצעקות, על העמדה הנחותה שהייתי בה לאורך כל הקניה. בשלב מסוים דוד גם טרק לי את הטלפון בפנים, ואמר לי:" ממילא את רוצה להתלונן עלי!" אנשים יקרים, לא להתקרב לחנות הזו. בתיה ליטמנוביץ' [email protected]
1-הלקוחה ראתה ובדקה את המוצר בחנויות פיזיות המידות היו ידועות לה מראש. 2-סיפור המספריים הוא סיפור חדש שאנו שומעים פעם ראשונה ודרך אגב האריזה תמיד יותר גדולה מהמוצר אז מכך אי אפשר להסיק מסקנ ות. 3-הטלפון שמפורסם (שדרך אגב לא מובן למה הלקוחה מצאה לנכון לפרסם אותו אבל אולי זה יכול להסביר הכל)הוא אף פעם לא היה הטלפון שלנו. 4-אף פעם השיחה מול הלקוחה לא הייתה בצורה וולגרית או לא נעימה או משפילה נהפוכו אנחנו במשך שבוע נסינו למצוא פיתרון חיפשנו במחסנים אריזה דומה שנוכל להכניס את המקרר חזרה לאריזתו,בדקנו אצל סוחרים נוספים אם יש להם , ביקשנו שתעזר בסבלנות עד שנמצא אחד כזה, בנוסף דיברנו עם אלקטרה (שהמקפיא יצא ממנה וחזר עליה) והורדנו את הסכום מ-25% ל-20%, 5-שלב הבא היה שהלקוחה פנתה לעו"ד שדיבר איתנו בטלפון,הסברנו לו את השתלשלות הדברים וכנראה שהוא הסביר ללקוחה שהטעות שלה ואי אפשר לתבוע. 6-הלקוחה קיבלה מחיר מצוין על המקפיא שהיא בחרה כי אחרת לא הייתה קונה. ואחרי כל זאת להחפיש ולשקר למה? כי רצינו לעזור ולא הצלחנו.

הזמנתי. יום למחרת מיד כבר התקשרו לתאם הובלה. מסיבות אישיות הייתי צריך לדחות את ההובלה בשבועיים. בלי בעיה התקשרו אלי שוב 13 יום לוחר מכן לתאם לי ליום הבא. מאוד מבסוט!