מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 27

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Betty
Betty
25.11.2020
מוצר שנרכש: איפון 12

זו פעם שניה שאני קונה איפון ורק בחנות בראשון אתמול הגעתי לחנות וכמו בפעם הקודמת יצאתי מרוצה מחליפה את האיפון 11 שלי באפיון 12 ממליצה מחירים טובים שירות טוב ומקום נעים עד שנה הבאה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ithak
Ithak
25.11.2020
מוצר שנרכש: נוט 9 שיומי

חיפשתי טלפון נייד זול וטוב בזאפ בחרתי בדיוני התקשרתי לחנות שיש במלאי ואכן הגעתי לחנות וקיבלו אותי ממש יפה בגלל שאני מוגבל ניידות עם מקל לא נתנו לי לחכות הנציג הראשון שהתפנה קיבל אותי וביתעתי רכישה ממש תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
עמיר
עמיר
24.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

בזמן שקניתי את האפיון אמרו לי שיש לי אחריות של חברת פרטנר ולפני כמה ימים היתי במרכז שירות תוך 3ימים סידרו לי את. מכשיר עכשיו אספתי אותו הפתתטה טובה כי שירות מהיר וטוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Ido
Ido
24.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון11 11

חיפשתי טלפון נייד של אפל מצאתי חנות זולה גם השירות והגנים היו קלים אומנם דרש קצת המתנה שביתה שווה אני גם עובד במכירות מול לקוחות ותחנות מצאתי מוכר מקצוען ונעים הליכות

חוות הדעת עזרה לכם?
Menashe
Menashe
23.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון

לפני כמה חודשין קניתי אייפון העל הי טוב המוכר בחנות היה נחמד ולפני כשבועיים הטלפון נפל לא נשבר והשמע הפסיק לעבוד שלחתי טלפון לאחריות דרךצהח החנות ולאחר כעשר יום קיבלתי את המכשיר מתורן כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliad
Eliad
18.11.2020
מוצר שנרכש: מחשב נייד asuz

קניתי מחשבים ניידים לילדים תאומים שלי תוך כמה שעות המחשבים היו אצלהם אני שמח כל פעם מחדש לעשות עסקים עם החנו ת הזאת אמינים וטובים

חוות הדעת עזרה לכם?
Alex
Alex
18.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון xr

ביום שישי אחרון קניתי אייפון מתנה לאשתי צבע שחור והיא לא אהבה את המסע רצתה בצבע כתום בלבד חזרתי לחנות ביום ראשון וביקשתי צבע כתום לאחר שאמרו לי שלא ניתן להשיג בצבע הזה את המכשיר כי אין מלאי זמין ביקשתי החזר כספי ונענתי בחיוב והוחזר לי הכל במזומן מפתיע לטובה ברור שאחזור לשם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Avner
Avner
18.11.2020
מוצר שנרכש: XIAMOMI MI 10 LITE 5G 128GB 6GB RAM

אם היתה אפשרות הייתי מוסיף כוכב שישית!!! אני בן 68 ונכון לאתמול לא זכור לי שקיבלתי יחס ושירות כל כך אדיב, סבלני ומקצועי אמנם המתנתי לא מעט, אבל לאחר עסקה הבנתי שזה היה שווה וגם מה היתה הסיבה..... כי שאנשי צוות לא חוסכים בזמן לשרת את הלקוחות עם תשומת לב מירבית. חווית קניה מרשימה ואין ספק שנהניתי לקוח ממליץ קבוע של העסק הזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
mto4488
mto4488
16.11.2020
מוצר שנרכש: Redmi note 9

חיפשץי מכשיר זול ואמין הגעתי אליהם הנציג תמיר ישב איתי והסביר לי בדיוק מה מתאים לי לצרכים ואני מאיד מאיד מרוצה ללא ספק אני אחזור לשם שוב חוויה קנייה כיפית !

חוות הדעת עזרה לכם?
לירון
לירון
15.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

שמי אפרת,אני גרה ברחובות,ואני רוצה לציין את חנות בסט סייל סלולר בראשון לציון על השרות המצוין,קניתי את הפלאפון בצהריים,ולמחרת הגיע אליי,שהתקשרתי לחנות בשביל עזרה נהנתי בחיוב,ובסבלנות רבה!!!,כן ירבו חנויות כאלה,מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Niki
Niki
13.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון 8פלוס

מחיר טוב שירות טוב בחנות המוכרים היו אדיבים עשו מאמץ בכדי לעזור לי בכל מה שביקשתי מבסוט

חוות הדעת עזרה לכם?
שני
שני
11.11.2020
מוצר שנרכש: סמסונג אולטרה

בבוקר קניתי טלפון של סמסונג אולטרה טלפני שיצאתי מהחנות התחרטתי למרות שפתחתי את הקופסה אך לא השתמשתי במכשיר ורציתי לחזור בעצמי המוכר לא הסכים בטענה שפתחתי את הקופסה אך לאחר התייעצות עם מנהל החנות הוא זיכה אותי אני כותבת את השורות האלה כי לא מרגישה נוח עם המעשה קיבלתי את מלאו הזיכוי תודה וסליחה

חוות הדעת עזרה לכם?
תמר
תמר
09.11.2020
מוצר שנרכש: Samsung note10 plus

בדיוק לפני כשעה בבוקר קניתי לעצמי מתנה פינוק ליום הולדת איך שיצאתי מהחנות בראשון התקשרתי לבעלי והוא אמר שגם הוא רכש טלפון סלולרי למתנת יום הולדתי חזרתי לחנות נסערת לבטל עסקה כי המכשיר לא נפתח אכן כך היה מיקי קיבל אותי חיכיתי משהו כמו 15 דק אך הוא זיכה אותי פחות 100 שקל מסכום הקניה כמקובל בלי ביורוקרטיה במקום תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Naor
Naor
06.11.2020
מוצר שנרכש: שיומי רדמי 9,סי

קניתי טלפון לשתי ליום הולדת והיא קיבלה מההורים שלה מתנה לכן החזתי את טלפון לחנות וקיבלתי זיכוי לא מובן מאליו

חוות הדעת עזרה לכם?
Валера
Валера
05.11.2020
מוצר שנרכש: סמסונג אס9

קניתי מכשיר סלולרי מטלעד הוא היה חמוד ועזר לי בהעברת נתונים לא גבה כסף על השירות אנו מרוצים ונחזור שוף

חוות הדעת עזרה לכם?
Hana
Hana
05.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון8 פלוס

הקניה היתה ממש טובה אנו שמחים שנינו בסט סל ראשון עכשיו היה בעיה בטלפון הבת שלי התקשרה לחנות אחד הנציגים הסביר לה בסבלנות 10 דק עד שהכל הסתבר

חוות הדעת עזרה לכם?
mrerez
mrerez
04.11.2020
מוצר שנרכש: iPhone XR 256GB

לא ממליץ כלל! במודעה היה רשום שהקופסא של האייפון מגיע סגורה מקורית וחדשה. בפועל הקופסא הגיעה פתוחה!!! בניגוד למה שרשמו במפורש באתר. קנינו בנוסף מגן מסך ב - 120 ש"ח מסיליקון. הפועל הם פתחו את האריזות, בלי שביקשנו!! הדביקו לנו את המסך לטלפון וההדבקה היתה לא טובה! היה שם בועת אויר בהדבקה, לא צירפו את האריזות ונראה שזה מגן מסך הכי דק ומעפן שהיה להם למרות שקנינו ושילמנו על מגן מסך ב 120 ש"ח הכי איכותי. בנוסך הצליחו לשכנע לקנות הרחבת ביטוח תוך כדי הפחדות שהמכשיר יתקלקל ואין אחריות. לא לקנות אצלהם! השירות הלקוחות לא הסכים להקשיב בכלל והמציא סיפורים על גבי סיפורים שאין לנו אפשרות לדעת אם זה נכון או לא. לא פיצו על הפתיחת אריזה או על המגן מסך או על היחס הנוראי שלהם. ממליץ ללכת לבית עסק הוגן שנותן יחס טוב ללקוחות ולא לקנות אצלהם!

תגובת החנות

הלקוח רכש מכשיר מדגם XR 256GB ואף קיבל את המכשיר כמספר שעות לאחר הרכישה עם שליח אקספרס . כפי שהלקוח אמר הוא רכש מגן סיליקון למסך אשר הדבקתו מתבצעת עם מכונה במקום בלבד ויש לנו הקלטת שיחה אשר מוכיחה את זה שהלקוח ידע זאת . לצערנו אנו עדיין לא קוסמים וכשרוכשים מגן סיליקון אריזת המכשיר חייבת להיפתח... בנוסף לכך הלקוח רכש את המכשיר באתר עם המיגון ולא הוסיפו לו אפילו שקל אחד על שדרוג אחריות ! גם על זה יש הוכחה עם חשבונית המוצר כמובן... כנראה שבשביל לעשות כוכב 1 בדירוג חייבים להמציא סיפור שנשמע מעניין אך גם יותר מידי שקרים לא יכולים להיכתב כי המציאות מראה אחרת . בהצלחה ללקוחות היקרים ושרק תהנו עם המכשיר .

חוות הדעת עזרה לכם?
Ori
Ori
03.11.2020
מוצר שנרכש: נוט 8 סמסונג

חיפשתי נוט 8 סמסונג מצאתי את החנוט המחיר היה בדיוק לכיס שלי השירוץ היה מדהים עזרו לי כמה שהם יכלו העבירו נתונים אני רוצה להודות לתמיר על העזרא הרבה תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ayala
Ayala
02.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון xs max

היום קנינו אני ובעלי לילדה אייפון היינו צריכים לשלם בשני כרטיסים שונים ובבסט סייל החוויה היתה הכי מהירה ענו מהר לשיחהם שירות טוב וגם הטלפון כבר אצלנו ממש מרוצים וגם מצאנו את הצבע שרצינו זהב ורוד

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב
אביב
02.11.2020
מוצר שנרכש: אוזניות איירפודס 2

חוויה גרועה מאוד, ממציאים סעיפים לאחר הקנייה, לא עונים ללקוחות. מאוד מאוכזב מהשירות של רמון וסיימון. לא ממליץ לרכוש בשום מחיר.

תגובת החנות

שלום רב . מדובר בלקוח חצוף ואין שום מילה אחרת לתאר את המקרה .קיבל מענה מלא גם בשיחות וגם בהודעות ששלח אלינו . ללקוח לא הספיק 2 אנשים שרצו לעזור לו ולספק לו את שביעות רצונו ורצה את הבעלים של כל הבניין שאנו עובדים בו בשביל לרכוש את המוצר . לצערנו עם כל הרצון לפעמים אי אפשר לספק רצונו של כל אדם . בהצלחה ללקוח מצוות בסט סייל

חוות הדעת עזרה לכם?
Liran
Liran
30.10.2020
מוצר שנרכש: poxo x3

שירות אדיב ומקצועי ביותר צוות מעולה המחירים הכי שווים בשוק אין ספק שממליץ ואחזור שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Noah
Noah
28.10.2020
מוצר שנרכש: גלקסי 9S

חיפשתי גלקסי 9 שלא קל למצוא , מצאתי בבסט סל התקשרתי לחנות לברר כמה דברים וקיבלתי שירות מהיר ומלא , לאחר שהזמנתי חזר אלי נציג לוידוא הכתובת למשלוח אז ביקשתי שהטלפון יהיה שחור הוא אמר שיש רק זהב אבל הבטיח לי שאם יהיה שחור הוא ישלח וכך היה תוך שלושה ימים קיבלתי את הצבע האהוב עלי , אלוף !!! ושתדעו שהמחיר היה פצצה ממליץ !!

חוות הדעת עזרה לכם?
royhilfer
royhilfer
28.10.2020
מוצר שנרכש: גלקסי ס 20 פלוס

אחלה שירות עזרו לי בבעיה שהייתה לי במקצועיות ובאהבה. ממליץ בחום בעקבות השירות הטוב. מ

חוות הדעת עזרה לכם?
שרה
שרה
26.10.2020
מוצר שנרכש: נוט 9 שיומי

כל פעם החנות מפתיעה לטובה היום בבוקר ביקרנו אצלכם היינו צריכים עזרה וכמובן משחקי היה שירותי כתמיד סידר לאשתי כל מה שרצתה תיק תק

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
25.10.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

רצינו להודות למיכאל על יחס שרות וידע קנינו אצלכם וחזרנו והתקבלנו ביחס מעולה ומקצועי תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון