
שרות 10 בן אדם מבין מה הוא עושה קנינו מסך 65המליץ לנו שבאמת מסך נהדר וגם קנינו מסך 32 תודה לו מכל הלב

שרות 10 בן אדם מבין מה הוא עושה קנינו מסך 65המליץ לנו שבאמת מסך נהדר וגם קנינו מסך 32 תודה לו מכל הלב

מקום מקסים, שירות נהדר, מחירים סבבה. הג׳ינגל הכי טוב שתשמעו בחיים שלכם תתקשרו לשירות לקוחות

סוכן מכירות נחמד מאוד בסניף ראשון לציון, שרות אדיב ואמין, מקום טוב יש חניון. חיד החנות

הזמנתי מקרר מהאתר הם התחייבו ל 7 ימי עסקים, לאחר שבועיים התקשרתי ואחרי יותר מ 40 דקות של המתנה טלפונית מתישה. נאמר לי שהמוצר יגיע בעוד כשבועיים. ביקשתי לבטל ואמרו לי שאין בעיה וניתקו. כמובן שאני עכשיו צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל החזר..
הלקוח רכש בתאריך 2023-08-18 מקרר קוביה ויטרינה 46 ליטר שחור FUJICOM FJ V64B DE FROST יעד האספקה היה לבאר שבע כמופיע באתר " **זמן אספקה לישובים מחוץ לטווח חדרה - גדרה ייתכן עיכוב של 7 ימים נוספים " ימי העסקים מסתיימים בתאריך 4.9.2023 , בתאריך 31.8.2023 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה, עקב כך ההזמנה בוטלה וזוכתה במלואה בתאריך 3.9.2023 , צר לנו שהלקוח מציין תמונה שאינה נכונה ותואמת את המציאות, שרות עולם הקולנוע

שירות מצויין ומיקצועי. בחור נעים מנומס ושירותי. מצא לי בדיוק שביקשתי במחיר טוב וגם הביא לי את המסך לרכב

אחלה שירות, מאד נדיבים ומסבירים על המוצרים במקצועיות וסבלנות. עזרו לי לרכוש טלויזיה, וכמובן המחירים אטרקטיביים ביותר.

שירות אדיב מקצועי ןנחמד . המלאי מעט דל בהיצע מחירים לא עממייים הייתי שמח אם היו מטענים לנייד

אחלה שירות מחיר זול,הגעתי לחופשה וביקשתי שישמרו לי תמוצר עד שאני יעזוב אמרו לי בשמחה.

שרות מדהים וחנות שמעבירה חוויה נעימה לקנות, ג׳קי ורוני המנהלים בעלי ידע נרחב בכל מוצר ומוצר.

שירות 10! התקבלתי לחנות עם חיוך ויצאתי עם חיוך והמוצר הטוב ביותר שתאם את האיכות והתקציב שהגדרתי.

שירות מעולה נציג אדיב כ-7 דקות בחוץ עם המוצר למוצר שצרכתי לא היה מבחר גדול

תותח על שירות מעל ומעבר למצופה לא מוגבל מאלו פעם ראשונה שאני מגיע לחנות הזאת שיחק אותה דוד חזות התותח

שירות מעולה יחס מעולה ליאל המוכרן היה מאוד מקצועי וסיפק מוצר טוב ואיכותי לצרכים שלי

שירות מקצועי מכירה מהירה ויעילה במחיר הכי טוב שמצאנו באילת.. מומלץ בחום בכל מה שקשור לאלקטרוניקה

לא לקנות מהם! הזמנתי מוצר ב 5,200 ש"ח (הנחה 300 ש"ח מבצע). התחייבו לספק תוך 7 ימי עסקים. אחרי 10 ימים הודיעו לי שבעצם אין את המוצר במלאי והוא חסר גם אצל הספק, וכנראה יהיה עוד כחודש (או פחות... או יותר... לא יכולים להתחייב). ברוב חוצפתם גם דרשו ממני להסכים לקבל *זיכוי* (שגם יכריח אותי לרכוש עוד מוצר) מגוחך של פחות מ 3% כפיצוי או לחילופין לבטל את ההזמנה... ואם לא... אז יבטלו את ההזמנה באופן חד צדדי... הדבר היחיד הטוב שאני יכול לומר זה שהשם "עולם הקולנוע" מתאים, כי הם חיים בסרט אם הם חושבים שזה יעבור בשתיקה. עדכון: אחרי 20 יום המוצר עדיין לא הגיע. מצד שני בשום שלב הם לא הפסיקו למכור אותו באתר שלהם, וגם ביטלו את המבצע. בקיצור ראו שיש ביקוש אז רצו להעלות את המחיר ולא התחשק להם לשלם את המבצע למרות שהעסקה כבר בוצעה. רמאות.

ממליץ בחום,שירות מעולה חווית קניה יוצאת דופן,יס אישי,בסטנדרט הכי גבוהה שיש,תוך זמן קצר מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי,אחרי הסבר מפורט

את האמת הייתה אווירה טובה בהתחלה וסמכתי על דוראל הוא מכל לי מוצר מצד אחד במסך מצד שני בקרטון משהו אחר עבודה בעיניים ועוד רוצים משוב אחרכך
הלקוח רכש בסניף תנור משולב גז הלקוח בדק את המוצר לפני שעזב את הסניף וזה מה שקיבל בפועל , לא ברורה לנו פניית הלקוח, שרות עולם הקולנוע

ממליץ מאוד לקנות בעולם הקולנוע במיוחד אצל נוף מלכה מוכרת מדהימה סבלנית מקצועית ולא נותנת ללקוח לקום עד שקיבל את המוצר הטוב ביותר עבורו ואת העזרה הטובה ביותר חווית קניה אמיתית

שירות מקצועי ואדיב מחירים שלא קיימים באף מקום רכשנו מערך שלם מוצרים לבית דוראל נתן שירות יוצא מן הכלל

עובד מהלב בעיקר המון סבלנות ומסביר עד הפרט האחרון על המוצר חוויית קניה ברמה גבוהה

אני תמיד נהנה לקנות בעולם הקולנוע, לצערי הפעם זה לא עבד הטלוויזיה שקניתי נדלקת וכל הזמן נתקעת אין ווליום לא ניתן לעבור בין הכניסות על הפנים.

הגעתי לסניף בקריית שמונה וקיבלו אותי שני אנשי מכירה מקסימים , היה להם חשוב שאצא מרוצה ובאמת כך יצאתי מהחנות בהרגשה טובה שעשיתי עסקה הגונה :) שירות מדהים תודהההה

הגעתי למקום לאחר בירור קצר עם נציג מטעם החנות לגבי המוצר במלאי. קיבלו אותי בצורה נעימה,מכבדת,ומכובדת. ישר הכווינו למוצר בנוסף לבדיקת תקינותו,ועבודתו במקום. שירות מעל המצופה,מחירים נוחים ובהתאם לסיטואציה. בהחלט מומלץ!

צחי המוכר היה מקצועי ואמין וטיפל במכירה בצורה מעולה. היה כיף לקנות אצלו. ממליץ בחום לכל אחד.