מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 27

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Baruch
Baruch
24.11.2020
מוצר שנרכש: שואב אבק רובוטי roborock

שירות טוב ואישי של אדם , המחיר היה מעולה , מומלץ בחום , ארכוש אצלו גם בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
kehadar1997
kehadar1997
22.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

הגענו לרכוש טלפון חדש ונתקלנו בצווות מקסים,שירות מעולה ואווירה טובה.עוזרים בכל בעיה ועניין.ממליצה בחום רב

חוות הדעת עזרה לכם?
svinopotam
svinopotam
15.11.2020
מוצר שנרכש: galaxy s20

אולי זה בקטנה, אבל מרגיש פרייר. הזמנתי מהאתר, המוכר הנדיב הציע לשדרג ליבואן רשמי תמורת רק 199 שקלים והסכמתי. היום הגיע המכשיר וזה לא יבואן רשמי. המוכר הסביר לי שקיבלתי מטען וכבל מקורי ו... עדכונים אוטומטים מאתר פרטנר :) בגדול, שילמתי 200 שקל עבור מטען. התשובה הסופית היא: אם אתה לא מרוצה, תגיע לחנות וקח משהו אחר. ברור שהייתי מצפה לפתרון אחר.

תגובת החנות

לא קטנה ולא פרייאר... הוסבר ללקוח שהמכשיר הוא ביבוא רשמי של פרטנר בתוספת 199 ש"ח מגיעה עם מגן מסך וכיסוי אחורי וכמובן מטען מקורי מהיר type c ואוזניות מקוריות , הקלטת שיחות מובנית ואחריות יבואן רשמי פרטנר בפריסה ארצית . אם משהו לא היה ברור ומובן - מוזמן לפנות ישירות אלינו ולא לרשום חוות דעת שלילית ולא מוצדקת כאשר קיבל בדיוק את מה שמופיע באתר וסוכם טלפונית .

חוות הדעת עזרה לכם?
noammadmon55
noammadmon55
12.11.2020
מוצר שנרכש: גלקסי A 31

נסעתי במיוחד מראש העין להרצליה בגלל החנות השירות פצצה!!! המוכרים סבלניים מאוד.... וזולים. ממליצה בחום :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Ammar
Ammar
11.11.2020
מוצר שנרכש: Iphone 11 128GB

מחיר זול שירות אדיב ומהיר תודה רבה ממליץ עליכם ותשמרו על הנציג שלכם אני לא זוכר תשם פשוט בחור נחמד

חוות הדעת עזרה לכם?
ricardoberman
ricardoberman
11.11.2020
מוצר שנרכש: גלאקסי ס20 פלוס

יחס מזלזל, החנות מוכרת מוצרים שלא במלאי וכשלא עומדת בזמנים מנסה למכור דברים אחרים במחיר גבוה יותר. כזה שירות גרוע לא קיבלתי בחיים

תגובת החנות

מההההההה ...? לקוח עשה הזמנה ב10-11 בשמונה וחצי בערב עם משלוח מהיום להיום ( חנות עובדת עד 7). יום למחרת בבוקר שלחו לו מייל שיעביר צילום תז לצורך ביטוח עיסקה , לאחר שראינו שאינו מגיב למייל עד 3 בצהריים צלצלנו אליו וטען שאינו מעוניין להעביר מסמכי זיהוי במייל - הוסבר לו שלא ניתן לבצע ביטוח עיסקה בלי המסמכים הנ"ל - ביקש לבטל את ההזמנה ( הזמנה ליבואן רשמי על סך 2800 ש"ח) ביטלנו לו ונשלח אליו מייל ביטול במיידי. מה יש לנו להוסיף לו אם הזמין יבואן רשמי גם ככה? בסך הכל ביקשנו אמצעי זיהוי כדי לבטח את העיסקה -אף אחד לא ביקש ממנו להוסיף ולו אגורה אחת - לא על המכשיר ולא על המשלוח . אנחנו לא מוציאים הזמנות מעל 2000 ש"ח ללא ביטוח .

חוות הדעת עזרה לכם?
felix
felix
09.11.2020
מוצר שנרכש: Galaxy buds Live

הזמנתי מהם אוזניות גאלאקסי באדז לייב עם משלוח מהיום להיום. לא שרק לא קיבלתי את המשלוח באותו היום גם הייתי צריך להתקשר בעצמי ולגלות שאם ארצה להזמין אהיה חייב להוסיף במחיר על המוצר כי פתאום המוצר שהיה ביבוא מקביל אזל ויש רק ביבוא רשמי. וזה תוספת מחיר. קיצר חנות הזאת היא הונאה אחת גדולה. ואני לא ממליץ לקנות מהם כלום. תחסכו מעצמכם עצבים ותזמינו במקום בטוח.

תגובת החנות

לקוח הזמין ביום שבת אוזניות באדס לייב בצבע ברונזה עם משלוח מהיום להיום ( אנחנו לא עובדים בשבת מן הסתם) ביום ראשון בתשע ועשרה בבוקר כבר צלצל לחנות ( בקטושי פתחנו את הדלת עדיין ) ושאל מה לגבי ההזמנה . הוסבר לו שצבע ברונזה בבאדס לייב בדיוק כפי שמופיע באתר קיים רק ביבוא רשמי ואין בעיה עם משלוח מהיום להיום בצבע לבן ושהוא כמובן לא חויב בגין ההזמנה מכיון שהמוצר שהוא הזמין לא קיים כפי שמופיע באתר. זה כל הסיפור .. עצוב שבימים כאלה אנשים מרגישים חופשי לשבת מאחורי המקלדת ולפגוע בפרנסה של עסקים רק בגלל שלא שם לב לצמה כתוב באתר....

חוות הדעת עזרה לכם?
דב
דב
03.11.2020
מוצר שנרכש: אייפון 8

חיפשתי אייפון עם יבואן רשמי מדגם אמריקאי ולא יפני. הגעתי דרך זאפ לאתר של מובייל לנד שם נאמר שבתוספת של 149 ש"ח אקבל יבואן רשמי של פרטנר. התקשרתי לברר ואכן אמרו שיש בצבע שרציתי. ביררתי אם מדובר בדגם שהוא לא יפני (כלומר, שאין את הרעש במצלמה גם כשעושים על שקט), ונאמר לי שמדובר בדגם אירופאי ולא יפני. נסעתי וטרחתי להגיע עד החנות (למעלה משעה נסיעה כל צד!) כדי לקחת את המכשיר. חזרתי לבית ובשעה מאוחרת ישבתי והעברתי במשך זמן רב המון השקעה להעביר את כל הנתונים מהמכשיר הישן לחדש. לאחר כל הטרחה הרבה גיליתי להפתעתי שמדובר בדגם היפני. התקשרתי שוב לברר בחנות האם היבואן רשמי של פרטנר הוא אירופאי, ואכן נאמר לי שמדובר בדגם אירופאי! כשבדקתי באתר של פרטנר התברר שכרגע אין אחריות של פרטנר (גם המוכרת בחנות בדקה איתי יחד וראתה שאין אחריות לא של פרטנר ולא גטסל! היא טענה שלוקח שבועיים עד שרואים, אבל נציג שירות של פרטנר טען שלא מכיר דבר כזה). בכל מקרה אחרי שקניתי המוכר בטלפון אמר לי שזה בכלל לא יבואן רשמי אלא רק תחת אחריות פרטנר. אבל המוכר כשבאתי להחזיר אמר שזה כן יבואן רשמי פרטנר, וכך מופיע באתר. הגעתי לחנות, אמרתי את טענותיי, והמוכרת אמרה שאחזיר את המכשיר, ואקבל חזרה את הכסף. ביקשה שארוקן את המכשיר מהנתונים ואחזור. שוב נסיעות ארוכות, אך כשחזרתי עם המכשיר הריק, המוכר בחנות החליט לא לכבד את מה שכבר סוכם איתי, והתחיל לנסות להוכיח שאני לא צודק בטענותיי. אמרתי לו שאמרו לי בשיחה מוקלטת. הוא אמר תשמיע לי מסקרנות, אבל זה לא רלוונטי, כי באתר מופיע שארץ ייצור יפן. הייתי בהלם כי לא ראיתי את זה. כשחזרתי הבית הבנתי מיד, הם הוסיפו את זה אחרי התלונה שלי. בצילומי המסך שצילמתי את האתר - אין את הקטע הזה! חזרה לחנות: המוכר הסכים רק לעשות "ביטול עסקה" בעלות של 100 ש"ח. כשאמרתי שאגיש תלונה למועצה לצרכנות הוא אמר לי "תשתוק", ובניגוד לסיכומים הוא עשה לי "ביטול עסקה". הרגשתי המום, חסר אונים ומושפל. הגשתי כבר תלונה לרשות להגנת הצרכן וכן למועצה הישראלית לצרכנות כדי לתכנן הליך משפטי.

תגובת החנות

ללא ספק החוות דעת הכי רחוקה מהמציאות שנכתבה בהיסטוריה שלנו .. מעבר לעובדה שסיימנו לשתוק כאשר פוגעים בשמנו הטוב והתביעה על הוצאת דיבה בדרך ללקוח - כל מה שכתב כאן לא נכון בלשון המעטה . לקוח קנה אייפון 8 פלוס שהוא אכן דגם אירופאי - לאחר מס ימים התקשר לחנות ואמר שהוא התבלבל והילדה רוצה אייפון 8 ולא אייפון 8 פלוס - אמר שלא פתח את המכשיר - אמרנו לו להגיע לחנות והחלפנו לו וזיכינו על ההפרש. באתר מופיע מהיום שהגיע המכשיר שאייפון 8 הוא יפני והלקוח לא שאל אף אחד לא בטלפון ולא בחנות . לאחר יומיים מיום ההחלפה הגיע שוב לחנות וביקש להחזיר את המכשיר מכיון שטען שלא ראה באתר שזה יפני , מכיון שכבר הבנו במי מדובר והבנו שללקוח כזה עדיף לא למכור בכלל כי מה שלא תיתן לו - לא טוב ובכל מקרה הוא ירצה להחליף - אישרנו ביטול עיסקה לפי חוק ביטול עיסקה לפנים משורת הדין ורק שלא יקנה אצלנו יותר כי אנחנו מפסידים מאות שקלים מכל ההחלפות שלו. הלקוח נשלח לאפס את המכשיר ולהביא את הקופסא ומשחזר לחנות לבצע ביטול עיסקה החל פה בצעקות וקללות שאפילו הלקוחות שהיו פה היו צריכים להרחיק אותו מהחנות. הכל מתועד במצלמות והקלטות

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
03.11.2020
מוצר שנרכש: גלאקסי באדס פלוס

הזמנתי אוזניות גלאקסי באדס פלוס דרך האתר. לאחר יומיים ועוד לפני שהגיעו אליי, גיליתי שמחירן ירד. שלחתי מייל שאני מאוכזב שלא עידכנו אותי על ירידת המחיר פחות מ 48 שעות לאחר ההזמנה והיה הוגן יותר אם היו מתריעים ברגע ההזמנה. פחות מחמש דקות לאחר שליחת המייל חזרה אליי נועה מנהלת הרשת והסבירה שירידת המחיר נעשית ללא יידוע מראש ולכן גם לא עודכנתי ברגע ההזמנה כי גם הם לא ידעו. כמו כן מסרה לי שכרטיס הלקוח שלי יזוכה מייד בהפרש העיקר שלא אחוש אכזבה. נועה הייתה אדיבה, שירותית וראויה לציון ואין לי ספק שמייל שהתחיל באכזבה הפך אותי ללקוח חוזר בזכות השירות. ממליץ בחום ולו בזכות השירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
avshalommadar
avshalommadar
03.11.2020
מוצר שנרכש: xiaomi redme note 9 128gb

מזמין המון באינטרנט, עוד לא נתקלתי בכזו חווית קניה טובה שירות אדיר ומשלוח לקצה השני של הארץ תוך יום! תודה רבה בטוח אקנה מכם שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
ataraastamker99
ataraastamker99
03.11.2020
מוצר שנרכש: ‏AirPods pro

שרות טוב מאוד אמינים מאוד והגיעו מהר תוך יומים במקום שלוש 🌹ממש כל הכבוד !!

חוות הדעת עזרה לכם?
ormezuza
ormezuza
03.11.2020
מוצר שנרכש: samsung A01 phone

הזמנתי טלפון סמסונג דרך אתר החנות. יום אחרי שהזמנתי ניסו להתקשר, ולא הייתי זמין, שלחו מייל לבקש שאחזור אליהם. כשחזרתי בטלפון אמרו שהמוצר המדויק שהזמנתי לא זמין אלא אותו טלפון רק עם מטען מקורי, בתוספת זעיר במחיר. אישרתי את השינוי, והטלפון הגיע אלינו לרמת הגולן מהחנות בהרצליה דרך משלוח בדואר רשום תוך ימים ספורים. הטלפון הגיע במארז מקורי, נוצץ וחדש והכל היה נפלא. חוויה מאד חיובית בקנייה!

חוות הדעת עזרה לכם?
sefi.suisa
sefi.suisa
02.11.2020
מוצר שנרכש: S20

שירות מצויין. אדיבים ויעילים. משלוח הגיע מהר. המחיר היה גם יחסית זול ממקומות אחרים. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
masameyy
masameyy
02.11.2020
מוצר שנרכש: סמסונג s 20

צוות החנות מסור ואמין מאוד ובפרט אדם חויית קנייה מושלמת ועל הכל המחיר ההוגן תודהרבה

חוות הדעת עזרה לכם?
adam
adam
02.11.2020
מוצר שנרכש: טלפון שיאומי

שירות מהיר ורציני , קניתי את הטלפון באתר ובאותו יום הגיע השליח עם הטלפון - אליפות

חוות הדעת עזרה לכם?
אילת
אילת
01.11.2020
מוצר שנרכש: samsung A31

רכשתי אצלם טלפון A31 והמוכר אדם היה מאוד אדיב ונתן שירות ממש ממש טוב, אז המון תודה לאדם :) חנות נקייה ומסבירת פנים, המחיר של המכשיר היה מעולה, אבל באמת שמעל הכל תודה על השירות :)

חוות הדעת עזרה לכם?
vlad191270
vlad191270
31.10.2020
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

שירות טוב ומהיר .מבחר גדול .אביזרים קצב יקרים .טלפון שקניתי הכי זול ושירות נותנת חברה ידוע

חוות הדעת עזרה לכם?
צחי
צחי
29.10.2020
מוצר שנרכש: אייר פודס 2

החנות הראשונה אליהם אני פונה בכך הקשור לקניות בתחום הסלולר, השירות אדיב, אמינים וחוויית הרכישה תמיד טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
samir.joubran
samir.joubran
27.10.2020
מוצר שנרכש: סמארטפון גאלאקסי

שירות יוצא מן הכלל , שירוץ זריז ומלא באינפורמציה והכוונה טובה. התקשרתי מספר פעמים ותמיד ענו בחיוך

חוות הדעת עזרה לכם?
liornissanhardak
liornissanhardak
26.10.2020
מוצר שנרכש: שיאומי רד מי 9

נרכש טלפון נייד משלוח מהיר של HFD לא סופק במשך שבועיים ורק תרוצים והסרת אחריות מהם ולא מוכנים לבטל או לטפל.בסופו של דבר נאלצתי לבטל דרך חברת האשראי השרות הכי גרוע שיכול להיות וכנראה גם עבודה בעיניים .דיברתי עם 3 אנשים שונים במשך השבועיים אף אחד מהם לא דיבר אמת ולא רצה לתת לי את המנהל/ת כל פעם מסיבה אחרת.התרחקו מהם כמו מאש....

תגובת החנות

חבל שהלקוח מספר רק חצאי דברים ולא כפי שקרו . לקוח הזמין מכשיר לבן שלו וביקש לציין בתעודת המשלוח את המס טלפון של הילד. הילד לא ידע במה מדובר ואמר לחברת השליחויות שהוא מסרב לקבל ולכן חברת השליחויות ניתבה את המשלוח בחזרה אלינו.. אחרי מס ימים צלצל האב בצעקות ושאלך למה לא הגיע המוצר כאשר ביררנו מול חברת השליחויות ועדכנו אותו שכאשר המוצר יחזור אלינו נשלח אותו שוב או לחילופין נזכה אותו זיכוי מלא .

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
26.10.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11 128 gb

מאוד מרוצה מהשירות והמחיר באמת אטרקטיבי. כשבאתי לרכוש את המוצר לא היה להם במלאי אייפונים מיבואן מקביל אבל ממש לא נורא.

חוות הדעת עזרה לכם?
azulay93
azulay93
23.10.2020
מוצר שנרכש: סטרימר Xiaomi mi box s

רכשתי סטרימר של שיאומי במחיר הזול ביותר, עם משלוח חינם בדואר רשום. הגיע לאחר כשבוע ועובד מעולה ללא בעיות. צילום של הקבלה נשלח לי מיידית עם הרכישה, וגם כמובן הגיעה עם המוצר בדואר. סה"כ אני מאוד מרוצה, מהשירות ומהמחיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shira
Shira
20.10.2020
מוצר שנרכש: שיומי מי

שירות מעולה, הכי זולים, משלוח מהיר. הזמנתי כמה פעמים. מרוצה וממליצה מאוד. תודה רבה על הכל!

חוות הדעת עזרה לכם?
oritihorn
oritihorn
19.10.2020
מוצר שנרכש: S20

מאי ובן עזרו לי מאוד צוות לעיניין רציניים מקצועיין מחיר הגון יש עם מי לדבר מומלץ!!

חוות הדעת עזרה לכם?
sagi.ben567
sagi.ben567
18.10.2020
מוצר שנרכש: A31

שירות אדיב בנצוק על הכיפק המחירים הכי זולים בארץ מכשיר עשירי שאני קונה וממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון