
כיף לקבל שירות מהחנות הזאת. היית בסניף באור יהודה טיפל בי בני הנחמד וסידר לי את המכשיר תוך 20דק תוך כדי המתנה בחור בשם תומר הכין לי אספרסו והעביר לי את הזמן. ממליץ בחום להגיע לסניף באור יהודה. מקצועיות- 5 כוכבים שירות-5 כוכבים מחיר-5 כוכבים

כיף לקבל שירות מהחנות הזאת. היית בסניף באור יהודה טיפל בי בני הנחמד וסידר לי את המכשיר תוך 20דק תוך כדי המתנה בחור בשם תומר הכין לי אספרסו והעביר לי את הזמן. ממליץ בחום להגיע לסניף באור יהודה. מקצועיות- 5 כוכבים שירות-5 כוכבים מחיר-5 כוכבים

את כל התיקונים של העובדים בחברה אנחנו עושים בסים פרי אור יהודה. השירות מצויין ומהיר הגעתי לחנות לתיקון מסך איפון 7 תוך 20דק הוחלף המסך והודבק לי מגן מסך. אני באמת ממליצה על החנות הזאת ואם אפשר היה לתת להם תעודת יצאת צדיק הייתי נותנת. מומלץ באהבה גדולה!!!

צלצלתי לחנות מירושלים ושאלתי על שני סוגי טלפון סוכם מחיר .שאלתי חדשים אמרו כן .אמרתי מגיע מירושלים אל תגרמו לי נזק סתם ... וכמו שחששתי הגעתי לחנות המחיר ל6S סמסונג קפץ מ1164 שח ל1300 שח בתואנה הזול ללא כבלים נילווים . עברתי לאיפון 6S הסתבר המחיר קפץ מ1550 שח ל1750 שח .השמעתי לשני המוכרים שהשיחה עם תומר מוקלטת ,,,שמענו והוא התחיל להתפתל ,,המכשירים לא היו בקופסאות חדשות ןהם ניסו לשכנע שהסחורה חדשה .. כמנהל קו למכשירים חשמלים מחודשים ניסו למכור לי סיפור ...תכלס הפסדתי 4 שעות וידיעה שניסו לסבן אותי...השיחה עם המוכר מוקלטת
בועז היקר בדקנו מול הסניף והעובדים שהיו באותה משמרת מבירור שנערך העובדות שהצגת לא מדויקות אך מה שחשוב לנו הוא חווית השירות שלך כלקוח שלנו. נשמח מאוד שתיצור איתנו קשר ונעמוד לרשותך על כל שתצטרך ונבהיר יחד את הדברים על הצד הטוב ביותר תודה והמשך יום מצוין צוות סים פרי

חייב לפרגן לחנות! עמדו במילה שלהם! איפון 6s במחיר הכי זול בארץ. הגעתי לחנות אחרי בדיקה בזאפ כעבור שעה הגעתי לחנות והמכשיר היה זמין לרכישה. הקניה היתה מהירה עשו לי הנחה על האביזרים. העבירו לי אנשי קשר. יצאתי מאוד מרוצה מהחנות בני ומולי נתנו לי שירות מצויין עשיתי רכישה חכמה באור יהודה! מומלץ!!!!!!!

מרוצה מאוד. קניתי דרך הטלפון גלקסי כיסוי ומגן זכוכית וקיבלתי שירות אדיב וסבלני. התקשתי כדי להחליף כיסוי ומגן שלא התאימו ונשלחו אלי חדשים ומתאימים בדואר.

חנות קטנה ומטריפה שיודעת לתת שירות טוב גם בזמן לחץ וגם שיש תקלות. יודעת לעשות את זה על הצד הטוב ביותר בצורה המקצועית ביותר והכי חשוב עם חיוך ובנחת. אני נותן המלצה ענקית לסים פרי אור יהודה מספר 1 בשירות!!!

חיפשתי מכשיר עם תמורה מלאה לכסף מצאתי את המכשיר A1. ראיתי הרבה חנויות בזאפ והגעתי לסים פרי בגלל שהם היו 5 כוכבים קניה חכמה בשבילי. הגעתי לחנות וקבל אותי בחור מקסים בשם מולי. עבר איתי על כל המכשיר כדי למצוא מכשיר שמתאים לצרכים שלי. לבסוף נתן לי את הA1 של שיאומי ועזר לי להעביר את האפליקציות ואנשי קשר. יצאתי בהרגשה טובה מאוד מהחנות שיש אבא ואמא. אני משתמש במכשיר כבר מספר ימים והמכשיר עונה לי על כל הציפיות. ממש אחלה מכשיר אני נותן המלצה חמה מאוד על החנות שנותנת שירות ממש טוב. כל מי שרוצה להנות מחווית רכישה שיגיע לסים פרי אור יהודה

הגעתי לחנות דרך המלצות בזאפ. השירות שלהם ממש טוב יש 2 בחורים בשם תומר ודניאל שממש עושים מעל ומעבר כדי לעזור ללקוחות. יצאתי מאוד מרוצה מהחנות. אגב המחיר היה הכי זול מומלץ באהבה גדולה ותודה!

אני לקוח של סים פרי 5 שנים כבר ואני מאוד מרוצה. השירות הוא ממש טוב והמחירים זולים. מעבר לזה קניתי מעל ל10 מכשירים לעובדים ותמיד היה לי את בני שעזר לי בכל דבר. כיף לקנות בחנות כזאת עם שירות כזה. בקיצור ממליץ לכולם לקנות בסים פרי אור יהודה

חיפשתי איפון 6s לאחיין שלי מתנה ליום הולדת. הגעתי לסניף באור יהודה אחרי שראיתי בפרסום בזאפ על מכשיר יד 2 . והופתעתי לגלות שהמכשיר נראה ממש חדש וזול משמעותית משאר החנויות. ממליץ לכולם להגיע לאור יהודה השירות שם מדהים!

הגעתי לחנות אחרי שקראתי את כל הביקורות הטובות. דברתי עם בחור בשם בני. הוא הסביר לי בצורה מאוד נעימה מה אני מקבלת עם המכשיר ומה לא. אני חייבת לציין שבני מאוד סבלני עם לקוחות ויודע לתת שירות מעולה. בקיצור יצאתי מהחנות מאוד מרוצה והכל היה לשביעות רצוני היה שווה לבדוק בזאפ ולהגיע לחנות תודה רבה לכל הצוות בסניף אור יהודה

פשוט מקצוענים!!! לא משחקים משחקים עם הלקוח!!! באתי קניתי ונהנתי!!! תודה לחולי התותח על שירות מעולה!!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!

אכזבה. רציתי לקנות סלולרי דרך האתר שלהם. התקשרתי יום לפני לוודא שיש במלאי את הדגם שרציתי ושהחנות פתוחה בשישי. אמרו לי שיש במלאי ושאפשר להגיע עד שעה שתיים. הגעתי בשעה אחת והמוכר כבר היה עם המנעול ביד כמעט השאיר אותי בחוץ. לאחר שהתעקשתי הוא הסכים לפתוח ואז גם פתאום נזכרו שבעצם אין במלאי אז נאלצתי ליסוע לסניף אחר שלהם, ושם רצו מחיר יותר גבוה ממה שהופיע באתר.בקיצור עוגמת נפש, התאכזבתי לגמרי אני לא ממליץ עליהם כלל.
בועז היקר תודה רבה על פנייתך, נשמח לשפר לך את חווית הרכישה למושלמת אנא צור איתנו קשר המשך יום נעים

זה מכשיר השלישי שאני קונה בחנות הזאת ואני חייבת לציין שהשירות שלהם הוא מדהים! המחירים מאוד זולים והכי חשוב הלקוח תמיד יוצא מהחנות מרוצה. אז שוב תודה על הכל ואני רוצה להמליץ לכולם על החנות הזאת!

התקשרתי לחנות סים פרי אור יהודה. ענה לי בחור נחמד בשם דניאל שענה על כל השאלות בסבלנות רבה. הוא עשה לי משלוח עם שליח שהגיע אלי יום למחרת. השירות היה מצויין המשלוח הגיע מהר מאוד (מעבר למצופה) הייתה לי חווית קניה טובה מאוד אני חייב לציין שאני גר בירושלים תודה רבה וממליץ באהבה גדולה לכולם!

אחרי שקבלתי המון המלצות על החנות מחברים שקנו והיו מאוד מרוצים נכנסתי לאתר זאפ ושם גיליתי שהם גם מאוד זולים בנוסף. הלכתי לחנות קיבל אותי בחור נחמד בשם תומר. נתן לי שירות מקצועי וענה לי על כל השאלות בסבלנות רבה. בסופו של דבר יצאתי מהחנות עם טלפון חדש ועם כל החומר שהיה לי במכשיר הישן. הייתה לי חווית קניה טובה מאוד!!!

קניתי עבור חמי טלפון סלולרי מסוג Samsung S7. בטלפון היו מספר תקלות והתנהגויות מוזרות. מנהל החנות מולי ישב בסבלנות ובסבר פנים יפות וניסה לסדר לחמי את התקלות השונות. לאחר שראינו כי התקלות חוזרות על עצמן, נתן מולי לחמי אפשרות לקנות מכשיר חדש וזיכה אותו על מלוא הסכום. מודים גם לבני מהחנות על המקצועיות, סבר הפנים היפות והשירות החם. תודה רבה!

לאחר סקר שעשיתי בזאפ ראיתי שבסים פרי המחירים היהי הכי זול ובנוסף יש להם 5 כוכבים הגעתי לחנות וקבלתי אחלה שירות . אם היה אפשר לתת להם 6 כוכבים הייתי נותן תודה על השירות!!!!

הגעתי לחנות לאחר שקראתי את כל הביקורות הטובות בזאפ. השירות היה באמת מצויין. עזרו לי וענו לי על כל השאלות בסבלנות התקינו לי את המגן זכוכית ללא בועות. חתכו את הסים ללא חיוב יצאתי מאוד מרוצה מהחנות והמוכרים הנחמדים כיף לדעת שיש חנויות כאלה בארץ

רציתי לשתף אותכם בחווית רכישה שהיתה לי בסים פרי. קניתי מכשיר לפני שנה (11 חודשים ליתר דיוק) הגעתי לחנות עם תקלה במסך ואני חייב לציין שהייתי מופע ביחס ובשירות המעולה שקבלתי בחנות. בני שלח את המכשיר לספק והמכשיר תוקן ללא חיוב במסגרת האחריות וחזר אני תוך יומיים. כיף לדעת שיש חנויות כאלה בארץ. אין ספק שאותי עם שירות ברמה כזאת הם קנו בהחלט. תודה רבה!!!!

אני לקוחה של סים פרי משנת 2008 מאז ומתמיד השירות והיחס היו מעולים. תמיד עזרו לי שהייתי צריכה ולכן אני ממשיכה להיות לקוחה נאמנה. מעבר למחירים הזולים הכי חשוב זה השירות. ממליצה בחום לכל מי שמחפש ראש שקט לטווח הארוך לקנות בסים פרי. תודה רבה לכם על הכל!!!!

השירות באמת מצוין למרות שהיה לחץ בחנות הם ניהלו אותו בצורה מדהימה כל לקוח קיבל שירות זריז ואיכותי כולל אני. חווית קניה נעימה מאוד מומלץ בחום

קניתי מסים פרי 2 מכשירים וזה הרכישה השישית שלי. תמיד מחירים זולים והיחס זה מה שקנה אותי. תמיד השירות מצויין ותמיד נותנים לצאת מהחנות מרוצה עם הרגשה טובה. ממש כיף להגיע לפה. אני ממליץ לקנות בסים פרי תודה רבה חברים על שירות פנטסטי!!!

רק אחרי שקונים בסים פרי מבינים למה יש כל כך הרבה ביקורות טובות. שירות יוצא מן הכלל. מחירים טובים ותחרותיים. מוכרים נחמדים וסובלניים. פשוט כיף להכנס לחנות כזאת. אחד המוכרים הכין לי אספרסו והמוכר השני העביר לי מידע מהמכשיר הישן נתנו לי להרגיש כמו איש חשוב שמקבל יחס V.I.P כל מי שרוצה לקבל יחס ברמה הגבוהה ביותר מוזמן להגיע לסים פרי. ממליץ לכולם!!!!!!

רכשתי מכשיר סלולרי Samsung s5, אך היו בו כמה בעיות לטעמי, התקשרתי לחנות, אמרו שאבוא ויטפלו בזה. כשהגעתי נתנו לי שירות כמו צריך, אפילו הכינו לי קפה, ביצעו כמה בדיקות ואחכ הוצעו לי כמה מכשירים חלופיים ללא תוספת תשלום. הוחלף לי למכשיר חדש אחר וחזק יותר ללא עלות... נאמר לי שאם תהיה בעיה גם במכשיר זה ינתן לי החזר כספי...המכשיר עובד כמו שצריך ומבחינתי קבלתי שירות הוגן ביותר.