
שירות מעולה, חווית קנייה שלא רגילה לפגוש בארץ. קניתי מקרר סמסונג מיד עם ההזמנה באינטרנט התקשר אלי ליאון והציע לי לקחת אחריות של היבואן הרשמי בתוספת קטנה של כסף ושנות אחריות...מאחר שכבר ביררתי במחסני חשמל ושם דרשו 600 שח יותר על אותו מוצר אז הבנתי שהקנייה משתלמת. והכי חשוב לציין שביקשתי לקבל את המוצר כמה שיותר מהר וליאון הבטיח שינסה ואכן תוך פחות מ-48 שעות המוצר היה אצלנו בבית והמובילים פינו את המקרר הישן. כל הכבוד על המקצועיות!! תודה!! רותי






















