מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 26

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
בי
בי
15.01.2021
מוצר שנרכש: פרו מקס

הסבר מפורט בטלפון לפני ההגעה . שהגעתי ידעתי מה אני רוצה ותהליך השניה היה נורא פשוט וקל . מקצוענים , ממוחץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Osher
Osher
14.01.2021
מוצר שנרכש: שלומי 7אa

קניתי לפני כחצי שנה מכשיר של שלומי 7 a המסך קפא הפסיק לעבוד באתי לחנות תמיר ואלעד עזרו לי לסדר את הטלפון אליפות תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
14.01.2021
מוצר שנרכש: נוט 9 s

קניתי לפני כמה ימים לטיפול נייד של שלומי היה נכבה כשיהיה צריך עדכון לעשות חזרתי לחנות תוך רבע שעה עשו לי עדכון טניה תקיןנ

חוות הדעת עזרה לכם?
Boris
Boris
13.01.2021
מוצר שנרכש: נוט 9 אס שיומימ

קניתי טלפון של שיומימ לעסק לאחר מספר חודשים התקלקל לי השמע ובבסט סייל סידרו לי את המכשיר לאחר השמונה חודשים תוך שבוע הכל היה מסודר מרוצה בקניה וגם בשירות

חוות הדעת עזרה לכם?
שושי
שושי
13.01.2021
מוצר שנרכש: אייפד 10.2

לאחר כ10 ימים חייבת לספר ולשתף . הזמנתי בהתחלה טאבלט של סמונג מסוג 6 לייט אס במשךוח , לאחר התייעצות עם הנציג עידן הבנתי שהאייפד של אפל מתאים לי יותר. תודה על שירתו מצוין ומוצר מפלא .

חוות הדעת עזרה לכם?
Arney
Arney
13.01.2021
מוצר שנרכש: פוקו 3

לפני כחודש וחצי קניתי טלפון של פוקו 3,של שיומי קיבלתי הייתי מרוצה וקניתי עוד אחד לאשה בהפתעה והיא לא רצתה משלוחים ביעי ממש מהר רק שאני שלחתי להם בחזרה הם קיבלו לאחר כ עשרים יום ורק אחר כך זיכו אותי אומנם לקח כחודש ימים כל הסיפור אך ססוף הכל טוב כי לאחר יום שעשו לי. עברה בנקאית ראיתי את זה בבנק

חוות הדעת עזרה לכם?
yuvalyuno
yuvalyuno
10.01.2021
מוצר שנרכש: Xiaomi mi handheld 1c

במוצ״ש 2/1/21 הזמנתי את המוצר מהחנות. רק ביום שלישי 5/1 כתבו לי במייל מהחנות שהמוצר אזל מהמלאי וההזמנה מבוטלת. בעוד שמחירו בחנויות אחרות באותו יום עלה ב55₪. באופן מפתיע יומיים לאחר מכן ״חזר״ המוצר למלאי החנות במחיר הגבוה גם הוא ב55₪ ממחיר הרכישה שלי. למען ההגינות ביקשתי מהחנות לחזור בהם ולספק את המוצר במחיר שבו נרכש אך כצפוי לא נעינתי. כבעל עסק אני תוהה, מי אתם אותם בעלי עסקים שמוכנים להסתכן בהחתמת שמכם כדי לחסוך 55₪?!? אני את עסקיי עם החנות סיימתי. ראו הוזהרתם.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.01.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
10.01.2021
מוצר שנרכש: נוט128 9

הזמנתי את המכשיר סלולרי שלי דרך זאפ הבטיחו לי משלוח תוך 7יום המשלוח הגיע הזמן שירות לקוחות מעולם

חוות הדעת עזרה לכם?
מנחם אריאל
מנחם אריאל
03.01.2021
מוצר שנרכש: Poco x3

קנייה טלפונית חזרו תוך 24 שעות בחור נחמד... ענה בכיף וישר בכל מה שהיה דרוש... תוך יומיים הפלאפון הגיע! אין דברים כאלה בחנויות אחרות שרכשתי מהם ...בדרך כלל לקח הרבה יותר מזה.. .... (כן היה חשוב לעדכן מה בערכה ..קניתי מגן מיותר לכאורה)

חוות הדעת עזרה לכם?
Hen
Hen
29.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון 12

קניתי אייפון 12 שחור, הגעתי לחנות ותוך 10 דקות יצאתי עם אייפון חדש במחיר זול בטירוף! (בדקתי בכמה מקומות) ועשו לי עוד הנחה במקום אחלה יחס, אחלה חבר'ה במקום , בטוח אחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
כרמיתה
כרמיתה
29.12.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גלאקסי a70

קניתי טלפון דרך האתר. מחיר טוב, ואף שדרגו את הטלפון בעלות מאוד נמוכה. כל זה היה לפני יותר מ- 3 שבועות. מאז אני רודפת אחריהם כדי להבין למה המכשיר לא הגיע עדיין. פעם אחת חברת השליחויות איבדה אותו כנראה. ואז שלחו שוב. לפני שבוע. עדיין לא קיבלתי. אני מתקשרת אליהם, מבטיחים לחזור אלי - ולא מתקשרים. כשאני חוזרת אליהם - הבחור שמטפל בבקשה בדיוק לא נמצא, ולא חוזר אלי כמובן. אני מבינה שיש תקלות במשלוחים. אבל בחיאת, דברו עם הלקוחות שלכם.

תגובת החנות

שלום רב , לצערנו יש פעמים בהן אין לנו כל יכולת לעזור , הלקוחה הזמינה מכשיר ואכן הוא יצא אליה באותו היום . לצערנו חברת השילוח איבדו את המשלוח ונאלצנו להיות בבירורים מולם לאורך זמן . אנו משתדלים מאוד בתקופה העמוסה הזאת לתת שירות ומענה לכל לקוח וגם במקרה הזה השתדלנו , מתנצלים מאוד שחווית הקנייה נפגמה ומבטיחים להשתדל תמיד להשתפר ותמיד לתת יחס הוגן לכל לקוח אשר יבחר לרכוש אצלנו

חוות הדעת עזרה לכם?
Neorai meir
Neorai meir
28.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון 12פרו מאקסס

בבוקר חיפשתי מכשיר שלא אייפון 12 פרו מאקסס התקשרתי שיש בחנות בואתי לקנות אומנם מרחוק אבל כ ר הפעלתי את המכשיר הקניה היתה מהירה מכשיר מושלם תודה בסאט סאל

חוות הדעת עזרה לכם?
avi levi
avi levi
23.12.2020
מוצר שנרכש: טלפון נייד poco x3

זו פעם ראשונה שאני קונה שם והיתרשמתי מהשרות המצויין שקיבלתי ומהיחס המיקצועי במיוחד מעידן נהנתי לרכוש אצלכם ואמשיך להבא להגיע וכמובן תודה למיכאל על היעוץ והעזרה!! תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
ציון
ציון
21.12.2020
מוצר שנרכש: שעוני 9א

קניה רביעית שלי בחנות בראשון לציון כל פעם מחדש ש אני מרוצה רק הפעם לא ידעתי את הסיסמה של אמייל לבחור נחמד עזר לי. אוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Shahar
Shahar
17.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון 110

לקבל שירות כזה אחרי כמעט שנה זה ראוי לפירגוו באתי לחנות עם תקלה קטנה באייפון. תוך פחות מרבע שעה יצאתי מרוצה מכשיר תקין ללא עלות מושלם

חוות הדעת עזרה לכם?
johnydr94
johnydr94
17.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

שירות לוקה בחסר,אין התאמה בין מה שמוצג באתר ובטלפון עם הנציג לעומת מה שקיים בפועל במלאי בחנות...

חוות הדעת עזרה לכם?
Leonid
Leonid
17.12.2020
מוצר שנרכש: סמסונג a10

לפני שלושה ימים קניתי טלפון לבן שלי סמסונכ זול 565שקל והוא לא היה מוכן להשתמש חזרתי לחנות וקיבלתי זיכוי פחות שלושים שקל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dani
Dani
16.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

חנות של שקרנים!!! לא לקנות!!!!!! התקשרתי שעה לפני (בשעה 16:30) שאני מגיע כדי לוודא את המחיר והאם יש להם את הטלפון במלאי. הנציג אמר לי שיש להם יחידה אחת ושאני יכול להגיע. כשהגעתי אחד העובדים אומר לי שהמחיר עלה ב-150 ש״ח אז כמובן שאמרתי איך יכול להיות שלפני שעה אתה מאשר לי ואתה יודע שאני בדרך ומגיע מרחוק ואתה מעלה את המחיר אז התשובה שלו הייתה, הגיע לי מלאי - כן בשעה 17:00 הגיע לך מלאי והחלטת בגלל זה לעלות את המחיר. אז חברים - זו כנראה הדרך לעשות - להביא את הלקוחות אליהם ואז לעלות את המחיר!! הייתי משלם גם עוד 300 ש״ח לאנשים הגונים ולא לאנשים שמתמרנים!!!

תגובת החנות

אין כמו לשבת מאחורי מקלדת ולכתוב שקרים . הלקוח דיבר עם החנות בבוקר ולא בצהריים,(כמו עוד 600 כמוהו בערך) . אכן בבוקר המחיר היה מפורסם באתר זאפ במחיר מסויים ובמהלך היום המחיר התעדכן בזאפ למחיר גבוה יותר (100 שקלים יותר) . חשוב לציין כי אתר זאפ מתעדכן כל כמה שעות וכשהלקוח הגיע לחנות המחיר כבר היה מעודכן בזאפ על המחיר הגבוה (כלומר התעדכן לפחות 3/4 שעות לפני . הלקוח הגיע לחנות וראה את המחיר אשר מפורסם בזאפ ופשוט החל לצעוק בצורה בלתי רגילה,אפילו לא נתן לדבר, 100 שקלים זהו לא משהו שלא ניתן לגישור אך במקרה הזה הלקוח היה אחוז שיגעון ופשוט צעק בחנות ובכל הבניין. אנו מתחייבים תמיד למחירים שאנו מפרסמים ולעולם לא מתחמקים מהם וכך נמשיך לעשות .

חוות הדעת עזרה לכם?
Simon
Simon
09.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון מיני 12

פעם שניה אני חוזר לחנות בראשון לציון כי אין לי מקום טוב יותר לקנות לפני שנה שמונה חודש קניתי אייפון se היום קניתי אייפון מיני שירות כזה וייס כזה לא רואים בשום מקום מה שמגיע מכל הלב

חוות הדעת עזרה לכם?
Fabian
Fabian
06.12.2020
מוצר שנרכש: אייפון 12 פרו

כשבוע ימים שקניתי טלפון לבת שלי והיא מרוצה רק את הכיסוי פחות אהבה בקניה המוכר היה ממש נחמד ושירות שקיבלנו יגרום לנו לחזור לחנות מה גם שכבר בבוקר הגיעה לחנות וכבר החליפו לה כביוי לשביעות רצונה ממש כיף לקנות בקו כזה

חוות הדעת עזרה לכם?
Tomer
Tomer
06.12.2020
מוצר שנרכש: אייפוןxs

לאחר בדיקה מקיפה מי זול ת יותר מצאתי חנחת בראשון לציון מחיר משמעותית זול כל חנות אחרת המכשיר עלה כ500 שקל יותר שאפו לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
05.12.2020
מוצר שנרכש: שיומי פוקו x3

נשבר לי טלפון באמצע קניות באקס סטוק ואני מכיר ממש ליד חנות טלפונים שרכשתי בו פעם הגעתי לחנות קצת הייתי צריך להמתין אבל שווה כי העבירו לי את החומר למרו. שהמסך נשבר מחיר מש הגון שירות ללא מילים

חוות הדעת עזרה לכם?
yaron6565
yaron6565
29.11.2020
מוצר שנרכש: POCO X3

לא חזרו אלי לאחר שפתחתי פנייה. גם לא חזרו לאחר שצילצלתי. חייבו על משלוח בצורה מובנית למרות שהיה אמור להיות בחינם. שירות לקוחות קלוקל. חבל.

תגובת החנות

שלום רב . ראשית כל הלקוח הזמין את המכשיר והזין את כרטיס האשראי בעצמו אך למרות זאת אף אחד לא חייב אותו . הלקוח הזמין עם שליח עד הבית בעצמו ואף אחד לא אמר לו לעשות זאת מכיוון שיש גם אופציה של משלוח בחינם . הלקוח שלח מייל כי הוא מעוניין במשלוח חינם ואנו פעלנו לפי בקשתו ולא חייבנו את ההזמנה אלא חייגנו ללקוח לעדכן אותו שצריך להקים הזמנה חדשה ואז נוכל לחייב אותו . הלקוח הכניס הזמנה חדשה לאתר ולאחר יממה חזרנו אליו , אך הוא העדיף לרכוש במקום אחר . איפה בדיוק אנחנו לא בסדר פה בסיפור ?

חוות הדעת עזרה לכם?
nevo.mulai
nevo.mulai
29.11.2020
מוצר שנרכש: Poco f2 pro , pixel 4a

שירות טלפוני על הפנים !!!! אני ואחותי הזמנו טלפונים בהזמנה טלפונית כי הובטח מחיר אחר שלא כמו באתר. שאלנו הרבה שאלות וכמובן שהובטחו הרבה הבטחות , אחרי 3 ימי עסקים הגיע המשלוח : לטלפון שהובטח שנתיים אחריות מלאה מסתבר שכתוב על הקופסא שנה אחריות של היבואן ואז שנה אחריות על מערכת ההפעלה ,(כלומר:שנה אחריות מלאה ) ובחשבונית זה מצויין שהאחריות היא 24 חודשים, הבעיתיות היא שלא ברור אם זה 24 חודשים גם הפעלה וגם יבואן. לטלפון שלי הובטח תחנת איסוף מקומית בעיר מגוריי למקרה והטלפון מתקלקל , מסתבר שלא -התחנת איסוף הכי קרובה נמצאת בעיר אחרת במרחק של 25 דק' נסיעה. הובטח באתר מטען מקורי , אבל לא צויין שזה מטען מחו''ל . השירות הטלפוני היה מרטיט ומעצבן, המוכר מנסה לענות על שאלות במהירות ע''מ שנפספס פרטים קריטיים (לא יודע אם בכוונה או לא תחליטו אתם) , גם למרות שביקשנו שידבר לאט!. חשוב לציין שלפי חוק להגנת הצרכן המוכר חייב להציג לפני מכירת המוצר את תעודת האחריות המלאה לקונה בעוד שלנו זה הסתכם במשפט אחד ויחיד .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון