
הסבר מפורט בטלפון לפני ההגעה . שהגעתי ידעתי מה אני רוצה ותהליך השניה היה נורא פשוט וקל . מקצוענים , ממוחץ

הסבר מפורט בטלפון לפני ההגעה . שהגעתי ידעתי מה אני רוצה ותהליך השניה היה נורא פשוט וקל . מקצוענים , ממוחץ

קניתי לפני כחצי שנה מכשיר של שלומי 7 a המסך קפא הפסיק לעבוד באתי לחנות תמיר ואלעד עזרו לי לסדר את הטלפון אליפות תודה

קניתי לפני כמה ימים לטיפול נייד של שלומי היה נכבה כשיהיה צריך עדכון לעשות חזרתי לחנות תוך רבע שעה עשו לי עדכון טניה תקיןנ

קניתי טלפון של שיומימ לעסק לאחר מספר חודשים התקלקל לי השמע ובבסט סייל סידרו לי את המכשיר לאחר השמונה חודשים תוך שבוע הכל היה מסודר מרוצה בקניה וגם בשירות

לאחר כ10 ימים חייבת לספר ולשתף . הזמנתי בהתחלה טאבלט של סמונג מסוג 6 לייט אס במשךוח , לאחר התייעצות עם הנציג עידן הבנתי שהאייפד של אפל מתאים לי יותר. תודה על שירתו מצוין ומוצר מפלא .

לפני כחודש וחצי קניתי טלפון של פוקו 3,של שיומי קיבלתי הייתי מרוצה וקניתי עוד אחד לאשה בהפתעה והיא לא רצתה משלוחים ביעי ממש מהר רק שאני שלחתי להם בחזרה הם קיבלו לאחר כ עשרים יום ורק אחר כך זיכו אותי אומנם לקח כחודש ימים כל הסיפור אך ססוף הכל טוב כי לאחר יום שעשו לי. עברה בנקאית ראיתי את זה בבנק

במוצ״ש 2/1/21 הזמנתי את המוצר מהחנות. רק ביום שלישי 5/1 כתבו לי במייל מהחנות שהמוצר אזל מהמלאי וההזמנה מבוטלת. בעוד שמחירו בחנויות אחרות באותו יום עלה ב55₪. באופן מפתיע יומיים לאחר מכן ״חזר״ המוצר למלאי החנות במחיר הגבוה גם הוא ב55₪ ממחיר הרכישה שלי. למען ההגינות ביקשתי מהחנות לחזור בהם ולספק את המוצר במחיר שבו נרכש אך כצפוי לא נעינתי. כבעל עסק אני תוהה, מי אתם אותם בעלי עסקים שמוכנים להסתכן בהחתמת שמכם כדי לחסוך 55₪?!? אני את עסקיי עם החנות סיימתי. ראו הוזהרתם.

הזמנתי את המכשיר סלולרי שלי דרך זאפ הבטיחו לי משלוח תוך 7יום המשלוח הגיע הזמן שירות לקוחות מעולם

קנייה טלפונית חזרו תוך 24 שעות בחור נחמד... ענה בכיף וישר בכל מה שהיה דרוש... תוך יומיים הפלאפון הגיע! אין דברים כאלה בחנויות אחרות שרכשתי מהם ...בדרך כלל לקח הרבה יותר מזה.. .... (כן היה חשוב לעדכן מה בערכה ..קניתי מגן מיותר לכאורה)

קניתי אייפון 12 שחור, הגעתי לחנות ותוך 10 דקות יצאתי עם אייפון חדש במחיר זול בטירוף! (בדקתי בכמה מקומות) ועשו לי עוד הנחה במקום אחלה יחס, אחלה חבר'ה במקום , בטוח אחזור

קניתי טלפון דרך האתר. מחיר טוב, ואף שדרגו את הטלפון בעלות מאוד נמוכה. כל זה היה לפני יותר מ- 3 שבועות. מאז אני רודפת אחריהם כדי להבין למה המכשיר לא הגיע עדיין. פעם אחת חברת השליחויות איבדה אותו כנראה. ואז שלחו שוב. לפני שבוע. עדיין לא קיבלתי. אני מתקשרת אליהם, מבטיחים לחזור אלי - ולא מתקשרים. כשאני חוזרת אליהם - הבחור שמטפל בבקשה בדיוק לא נמצא, ולא חוזר אלי כמובן. אני מבינה שיש תקלות במשלוחים. אבל בחיאת, דברו עם הלקוחות שלכם.
שלום רב , לצערנו יש פעמים בהן אין לנו כל יכולת לעזור , הלקוחה הזמינה מכשיר ואכן הוא יצא אליה באותו היום . לצערנו חברת השילוח איבדו את המשלוח ונאלצנו להיות בבירורים מולם לאורך זמן . אנו משתדלים מאוד בתקופה העמוסה הזאת לתת שירות ומענה לכל לקוח וגם במקרה הזה השתדלנו , מתנצלים מאוד שחווית הקנייה נפגמה ומבטיחים להשתדל תמיד להשתפר ותמיד לתת יחס הוגן לכל לקוח אשר יבחר לרכוש אצלנו

בבוקר חיפשתי מכשיר שלא אייפון 12 פרו מאקסס התקשרתי שיש בחנות בואתי לקנות אומנם מרחוק אבל כ ר הפעלתי את המכשיר הקניה היתה מהירה מכשיר מושלם תודה בסאט סאל

זו פעם ראשונה שאני קונה שם והיתרשמתי מהשרות המצויין שקיבלתי ומהיחס המיקצועי במיוחד מעידן נהנתי לרכוש אצלכם ואמשיך להבא להגיע וכמובן תודה למיכאל על היעוץ והעזרה!! תודה

קניה רביעית שלי בחנות בראשון לציון כל פעם מחדש ש אני מרוצה רק הפעם לא ידעתי את הסיסמה של אמייל לבחור נחמד עזר לי. אוד

לקבל שירות כזה אחרי כמעט שנה זה ראוי לפירגוו באתי לחנות עם תקלה קטנה באייפון. תוך פחות מרבע שעה יצאתי מרוצה מכשיר תקין ללא עלות מושלם

שירות לוקה בחסר,אין התאמה בין מה שמוצג באתר ובטלפון עם הנציג לעומת מה שקיים בפועל במלאי בחנות...

לפני שלושה ימים קניתי טלפון לבן שלי סמסונכ זול 565שקל והוא לא היה מוכן להשתמש חזרתי לחנות וקיבלתי זיכוי פחות שלושים שקל.

חנות של שקרנים!!! לא לקנות!!!!!! התקשרתי שעה לפני (בשעה 16:30) שאני מגיע כדי לוודא את המחיר והאם יש להם את הטלפון במלאי. הנציג אמר לי שיש להם יחידה אחת ושאני יכול להגיע. כשהגעתי אחד העובדים אומר לי שהמחיר עלה ב-150 ש״ח אז כמובן שאמרתי איך יכול להיות שלפני שעה אתה מאשר לי ואתה יודע שאני בדרך ומגיע מרחוק ואתה מעלה את המחיר אז התשובה שלו הייתה, הגיע לי מלאי - כן בשעה 17:00 הגיע לך מלאי והחלטת בגלל זה לעלות את המחיר. אז חברים - זו כנראה הדרך לעשות - להביא את הלקוחות אליהם ואז לעלות את המחיר!! הייתי משלם גם עוד 300 ש״ח לאנשים הגונים ולא לאנשים שמתמרנים!!!
אין כמו לשבת מאחורי מקלדת ולכתוב שקרים . הלקוח דיבר עם החנות בבוקר ולא בצהריים,(כמו עוד 600 כמוהו בערך) . אכן בבוקר המחיר היה מפורסם באתר זאפ במחיר מסויים ובמהלך היום המחיר התעדכן בזאפ למחיר גבוה יותר (100 שקלים יותר) . חשוב לציין כי אתר זאפ מתעדכן כל כמה שעות וכשהלקוח הגיע לחנות המחיר כבר היה מעודכן בזאפ על המחיר הגבוה (כלומר התעדכן לפחות 3/4 שעות לפני . הלקוח הגיע לחנות וראה את המחיר אשר מפורסם בזאפ ופשוט החל לצעוק בצורה בלתי רגילה,אפילו לא נתן לדבר, 100 שקלים זהו לא משהו שלא ניתן לגישור אך במקרה הזה הלקוח היה אחוז שיגעון ופשוט צעק בחנות ובכל הבניין. אנו מתחייבים תמיד למחירים שאנו מפרסמים ולעולם לא מתחמקים מהם וכך נמשיך לעשות .

פעם שניה אני חוזר לחנות בראשון לציון כי אין לי מקום טוב יותר לקנות לפני שנה שמונה חודש קניתי אייפון se היום קניתי אייפון מיני שירות כזה וייס כזה לא רואים בשום מקום מה שמגיע מכל הלב

כשבוע ימים שקניתי טלפון לבת שלי והיא מרוצה רק את הכיסוי פחות אהבה בקניה המוכר היה ממש נחמד ושירות שקיבלנו יגרום לנו לחזור לחנות מה גם שכבר בבוקר הגיעה לחנות וכבר החליפו לה כביוי לשביעות רצונה ממש כיף לקנות בקו כזה

לאחר בדיקה מקיפה מי זול ת יותר מצאתי חנחת בראשון לציון מחיר משמעותית זול כל חנות אחרת המכשיר עלה כ500 שקל יותר שאפו לכם

נשבר לי טלפון באמצע קניות באקס סטוק ואני מכיר ממש ליד חנות טלפונים שרכשתי בו פעם הגעתי לחנות קצת הייתי צריך להמתין אבל שווה כי העבירו לי את החומר למרו. שהמסך נשבר מחיר מש הגון שירות ללא מילים

לא חזרו אלי לאחר שפתחתי פנייה. גם לא חזרו לאחר שצילצלתי. חייבו על משלוח בצורה מובנית למרות שהיה אמור להיות בחינם. שירות לקוחות קלוקל. חבל.
שלום רב . ראשית כל הלקוח הזמין את המכשיר והזין את כרטיס האשראי בעצמו אך למרות זאת אף אחד לא חייב אותו . הלקוח הזמין עם שליח עד הבית בעצמו ואף אחד לא אמר לו לעשות זאת מכיוון שיש גם אופציה של משלוח בחינם . הלקוח שלח מייל כי הוא מעוניין במשלוח חינם ואנו פעלנו לפי בקשתו ולא חייבנו את ההזמנה אלא חייגנו ללקוח לעדכן אותו שצריך להקים הזמנה חדשה ואז נוכל לחייב אותו . הלקוח הכניס הזמנה חדשה לאתר ולאחר יממה חזרנו אליו , אך הוא העדיף לרכוש במקום אחר . איפה בדיוק אנחנו לא בסדר פה בסיפור ?

שירות טלפוני על הפנים !!!! אני ואחותי הזמנו טלפונים בהזמנה טלפונית כי הובטח מחיר אחר שלא כמו באתר. שאלנו הרבה שאלות וכמובן שהובטחו הרבה הבטחות , אחרי 3 ימי עסקים הגיע המשלוח : לטלפון שהובטח שנתיים אחריות מלאה מסתבר שכתוב על הקופסא שנה אחריות של היבואן ואז שנה אחריות על מערכת ההפעלה ,(כלומר:שנה אחריות מלאה ) ובחשבונית זה מצויין שהאחריות היא 24 חודשים, הבעיתיות היא שלא ברור אם זה 24 חודשים גם הפעלה וגם יבואן. לטלפון שלי הובטח תחנת איסוף מקומית בעיר מגוריי למקרה והטלפון מתקלקל , מסתבר שלא -התחנת איסוף הכי קרובה נמצאת בעיר אחרת במרחק של 25 דק' נסיעה. הובטח באתר מטען מקורי , אבל לא צויין שזה מטען מחו''ל . השירות הטלפוני היה מרטיט ומעצבן, המוכר מנסה לענות על שאלות במהירות ע''מ שנפספס פרטים קריטיים (לא יודע אם בכוונה או לא תחליטו אתם) , גם למרות שביקשנו שידבר לאט!. חשוב לציין שלפי חוק להגנת הצרכן המוכר חייב להציג לפני מכירת המוצר את תעודת האחריות המלאה לקונה בעוד שלנו זה הסתכם במשפט אחד ויחיד .