
שרות לקוחות מזעזה. חווית קניה לא טובה, לא היתי ממליץ. הזמנתי מכונת קפה לאחר מס ימים שלא חזרו אלי הצלחתי להיתקשר למוקד ההזמנות שרוב הזמן תפוס ושם הפנו אותי לסניף בנתניה (נאמר לי שיש את המכונה וגם ניתן לראות אותה בתצוגה), כאשר הגעתי לסניף היתברר כי אין להם במלאי ולא בתצוגה את המכונה.היתקשרתי שוב למוקד והובטח לי שתוך מס ימים תגיע המכונה. אך תוך מס ימים קיבלתי מייל שהזמנתי בוטלה
הלקוח לא השאיר פרטי אשראי ולא הגיע לשלם על המוצר אמרנו ללקוח כי איננו מזמינים מוצרים לחנות ללא תשלום מוקדם. צר לנו כי כל אחד יכול להשמיץ בצורה גסה גם שההזמנה נחשבת כאישור הזמנה ולא מחייבת כי אין אמצעי תשלום





















