
קבלתי שירות מצויין מבחור סופר נחמד בשם גלעד. הוא נתן לי את כל המידע שצריך. עזר לי עם אנשי קשר והעברת נתונים יצאתי מאוד מרוצה מהחנות ומהשירות! ממליץ לכולם להגיע לחנות!

קבלתי שירות מצויין מבחור סופר נחמד בשם גלעד. הוא נתן לי את כל המידע שצריך. עזר לי עם אנשי קשר והעברת נתונים יצאתי מאוד מרוצה מהחנות ומהשירות! ממליץ לכולם להגיע לחנות!

הגעתי לחנות לקנות איפון דרך זאפ. היה להם את המכשיר במלאי והשירות היה מצויין. יצאתי מאוד מרוצה מהחנות. כיף לדעת שיש רמת שירות גבוהה כזאת בארץ! ממליצה!!!!

רכשתי איפון 7 פלוס דרך זאפ. מהרגע הראשון השירות היה ממש מקצועי. הסבירו לי לגבי אחריות ואביזרים. שלחו את המכשיר עם שליח וקבלתי אותו באותו יום. ממש אהבתי את השירות. בהחלט חנות ששווה להמליץ עליה

קבלתי שירות מהיר אמין ומקצועי מבחור בשם מולי. קבלתי את המחיר שהיה מפורסם. היתה לי חניה חינם. יודעים לתת שירות ברמה גבוהה ממליצה מכל הלב לכולם!

רמת שירות גבוהה מאוד עם הרבה סבלנות צוות מקצועי ואמין עם יחס אדיב. פשוט כיף לקבל שירות בחנות הזאת! ממליץ בחום לכולם!

אני לקוח של החנות מזה 3 שנים. חנות יפה ומסודרת. נותנים שירות ברמה מאוד גבוהה וזה לא משנה אם אתה מבזבז 3000שח או 30שח. פשוט מקצוענים. תודה רבה למולי ובני על השירות הטוב ביותר בארץ ממליץ לכולם!!!!

זה המכשיר החמישי שאני קונה בחנות הזאת. אנשים הוגנים ומקצוענים ומעבר לזה המחירים הכי זולים. קבלתי שירות מעולה מבחור בשם בני עזר לי עם כל המידע מהמכשיר הישן. תודה רבה!

איזה כיף להגיע לחנות ולדעת שנשארו חנויות עם רמת שירות כזאת. פשוט רמה אחת מעל כולם מהרגע שנכנסתי לחנות כולם קבלו אותי בחיוך עם הרבה סבלנות והקשבה. ישר הבנתי שיש לי עסק עם מקצוענים. נותנים תשובות מבלי להתחמק מהפרטים הקטנים. הכינו לי אספרסו ועזרו לי בכל העברת המידע מהמכשיר הישן לחדש. יצאתי מהחנות מאוד מסופק חנות עם שירות ברמה גבוהה מאוד המחיר היה הכי טוב היה כדאי להגיע מרחוק!

קבלתי שירות מעולה מבחור בשם גלעד הגעתי לחנות לאחר שבדקתי בזאפ ושים פרי היתה החנות הזולה ביותר וקניה חכמה גלעד עזר לי וענה על כל שאלה במקצועיות יצאתי מהחנות מאוד מרוצה היה שווה להגיע מכפר סבא ממליצה מאוד!!!

עזר לי בחור הנחמד בשם גלעד העביר לי אנשי קשר וכל המידע במכשיר השירות היה ברמה גבוהה מאוד המחיר היה הכי זול בזאפ בטוח אחזור לקנות שם ממליצה בחום!!!!

שירות לקוחות מעל המצופה. מהרגע שנכנסים לחנות ועד לרגע שיוצאים. בני קיבל אותי בצורה מאוד נעימה ואפילו הכין לי אספרסו. שאל בדיוק מה אני מחפשת וידע להתאים לי את המכשיר שאני צריכה. היה מאוד סובלני. לבסוף עזר לי בהעברת כל הנתונים מהמכשיר הישן. יצאתי מהחנות שמחה ומאושרת ממליצה בחום!!!!

קניתי גלקסי 5 בחנות. השירות היה מצויין בני המוכר בחנות היה מאוד סובלני ועזר לי להעביר אנשי קשר ותמונות. יצאתי מהחנות מאוד מרוצה ממליץ על החנות הזאת!

קבלתי שירות מצויין מבני מקצוען וסובלני יודע לתת שירות ברמה גבוהה הכי זולים בארץ!!! מומלץ

הגעתי לחנות סים פרי דרך זאפ. הקניה היתה מהירה ופשוטה הוסבר לי כל מה שהייתי צריך לדעת. השירות היה מעולה. תודה רבה לגלעד שנתן לי יחס ושירות עם הרבה סבלנות מומלץ בחום!

קבלתי שירות נהדר בסניף באור יהודה. קיבל אותי בחור נחמד מאוד בשם מולי שהיה מאוד סובלני ונתן לי שירות מעל המצופה. יצאתי מהחנות מאוד מרוצה וטוב לדעת שיש אנשים כאלה שיודעים לתת שירות ברמה כזאת! ישר כח ובהצלחה!

רכשתי מכשיר מהסניף באור יהודה. השרות היה מצויין קיבל אותנו בחור בשם דניאל. נתן לנו הסבר מפורט על המכשיר עזר לי העברת נתונים. קבלתי הרגשה שיש אבא ואמא למכשיר. היה שווה להגיע מהצפון הרחוק. תודה רבה על שירות מעולה!

קבלתי שירות מצויין מתומר התותח! נתן לי את כל ההסברים והפרטים על המכשיר לפני הקניה. היה נחמד וסובלני אני בדרך כלל לא כותבת חוות דעת אבל הפעם הייתי חייבת! ממליצה מאוד!!!

הגעתי לחנות אחרי שבדקתי בזאפ. המחיר היה הכי אטרקטיבי באנטרנט. הגעתי לחנות המכשיר היה זמין במלאי. קבלתי שירות מצויין מבחור בשם מולי. חשוב לציין שבאתי מרמללה במיוחד! תודה רבה!

עשיתי הזמנה טלפונית וקבלתי את כל האינפורמציה בטלפון. המשלוח הגיע אלי הביתה כבר באותו היום תוך 4 שעות. השירות היה מעל המצופה והמחיר היה הכי זול בזאפ. מומלץ מאוד לקנות אצלם!

הגעתי לסים פרי אור יהודה וקבלתי שירות מצויין ממולי. ענה והסביר הכל על הטלפון. בסוף העסקה עזר לי להעביר את כל אנשי הקשר. תודה רבה!

אחלה שירות אחלה אנשים. היה לי שווה להגיע מרעננה! אנשים מקצוענים וסובלניים. בחור בשם מולי נתן לי שירות ברמה גבוהה מאוד! תודה רבה וממליץ בחום!

שירות מעולה ומקצועי. קבלתי הסבר מדוייק לגבי המכשיר שרציתי לקנות. הסבירו לי את כל ההבדלים המפרט תודה רבה מולי על שירות מעולה! ממליץ בחום

קבלתי שירות סופר מצויין מבחור בשם מולי. ענה לי על כל השאלות בסבלנות ונתן לי לצאת עם חיוך על הפנים. תודה רבה. ממליץ בחום!!!

אני לקוח נאמן של החנות מזה שנתיים. כל בעיה תקלה או קניה אני תמיד מקבל אוזן קשבת יחס חם ותמיד המחירים הכי זולים. אני רוצה להמליץ לכולם להגיע לחנות באור יהודה. כיף לדעת שיש חנויות כאלה בארץ. אמינים ישרים והוגנים!

הגעתי לחנות באור יהודה קבלתי שירות מאוד מקצועי, אדיב מהיר ויעיל מבחור בשם מולי. העביר לי את כל אנשים הקשר וענה על כל שאלותי בסבלנות רבה. תודה רבה מומלץ בחום!