
השירות אדיב, ניתנה אפשרות לאיסוף עצמי ואף לתשלום במזומן במקום. מאחר והפריט היה במלאי, תוך שעתיים כולל זמן נסיעה סיימתי עם הקנייה. ממליץ מאוד.

השירות אדיב, ניתנה אפשרות לאיסוף עצמי ואף לתשלום במזומן במקום. מאחר והפריט היה במלאי, תוך שעתיים כולל זמן נסיעה סיימתי עם הקנייה. ממליץ מאוד.

לא להאמין איזה שירות! צ'אט עם מענה מידי, קבלת כל הפרטים, קפיצה קטנה לראשון והמוצר אצלי בלי לחפש חניה, בלי זמן המתנה , הכל טלפוני ודיגיטלי. שירות מצוין למוצר שהייתי צריכה דחוף ביום שישי בצהריים. תוך חצי שעה היה אצלי.

אחלה שירות לקוחות, המוצר הגיע מהר ובמצב תקין לחלוטין, השירות היה אדיב בקיצור חנות נחמדה

שירות מהיר ואדיב. המוצר הגיע ארוז מצויין ופנו אלי מהחנות לוודא שהכל בסדר. מומלץ בחום.

המוצר הגיע בתוך 3 ימים, כל תהליך הקנייה היה פשוט ולא היו כל תקלות שהן.

ההזמנה הייתה נוחה מאוד קיבלתי שירות מצויין מערן דרך האתר, ולאחר מנציגת שירות מקסימה שאני לא זוכר את שמה כל הכבוד!

שירות אדיב, מקצועי, יעיל. מחיר זול. המוצר הגיע במהירות. התעוררה בעיה במשלוח והיא נפתרה במהירות ובמקצועיות על ידי נציגי בית העסק

הזמנה באתר נוחה, המוצר הגיע תוך מספר ימים. הגיע מוצר תקין. הוראות ההתקנה לא מאוד ברורות אבל הסתדרתי. אין לי הערות נוספות להוסיף בשלב הזה

ההזמנה הגיעה תוך 3 ימים, מרוצה מאוד. מחיר זול, שירות טוב. התעניינו האם קבלתי את הפריט שרציתי והאם אני מרוצה.

המשלוח היה יחסית מהיר אולם לקח זמן רב יותר ממה שהובטח באתר.קיבלתי כיסוי שאינו מתאים למכשיר אבל ברגע שהודעתי בצ'אט לנציג השירות הוא אמר שישלח לי חדש.

אחלה שירות, תמיד זמינים בצ'אט באתר. הציוד הגיע מהר ועובד מעולה! בהחלט אקנה שוב בחנות הזו

המוצר הגיע ללא פגמים, באריזה המקורית, תוך פחות מ-2 ימי עסקים (ההזמנה בוצעה בשלישי בלילה, המוצר הגיע בחמישי בבוקר). המחיר מעולה וגם השירות, מומלץ!

משלוח מהיר ביותר ע"י שליח (ללא תוספת תשלום) עד הבית. מוצר הגיעה שלם ובאריזה מקורית. חווית קניה באתר נוחה וידידותית

שירות אדיב מעל המצופה, מענה מהיר גם בשעות לא סטנדרטיות. משלוח שוגר מהר והגיע בזמן שיא של יום וחצי אחרי ההזמנה. אני מזמין מוצרים באמצעות האינטרנט מאז 2002 ומעולם לא נתקלתי בשירות כה נעים ומהיר. ואפילו המחיר הוגן מאוד! ממליץ בחום על דיירקט ישראליין.

שירות אדיב ומקצועי! אחזור לקנות פה בקרוב. המוצר הגיע יום למחרת. מדהים. ערן - תודה רבה על השירות המצויין. ממליץ על החנות.

קניתי שני שעוני נוכחות , קיבלתי אותם באיחור. שני השעוני נוכחות לא תקינים. ביקשתי לבטל את העסקה והם דורשים ממני לשלם 5% קנס 45 ש״ח עלות המשלוח. לא אקנה יותר בחנות הזאת . שירות לקוחות רע.
הדבר היחיד המדויק בטענות הלקוח הוא התאריך. הלקוח הזמין במשלוח מהיום להיום לפ"ת, למרות שפ"ת אינה מוגדרת למשלוחים מהיום להיום, למרות זאת ולמרות שהמשלוח המהיר לפ"ת יקר מאד, הותרנו את הסכום על 45 ש"ח בלבד. העלות הממשית שלנו היא 60 ש"ח. הלקוח הזמין בשעה 10:24 במשלוח תוך 6 שעות מהיום להיום לפ"ת וקיבל את המשלוח בשעה 16:13 מעבר ל-14 יום מהקנייה פנה הלקוח וטען כי השעה בשעונים מתאפסת כאשר מנתקים מחשמל, הסברנו לו כי לא מדובר בתקלה אלא בצורך להחליף את סוללת הגיבוי של השעון והסברנו לו בדיוק כיצד עושים זאת. הוא שאל לגבי אפשרות להחזיר את ההזמנה והסברנו לו כי על-פי החוק ניתן להחזיר עד 14 יום מהקניה ולקבל החזר כספי אך גם בהתאם לאותו חוק יש עלויות שאינן מוחזרות כגון עלות המשלוח 45 ש"ח ו-5% דמי ביטול עסקה, הפנינו אותו לאשר את העניין עם המועצה לצרכנות מאחר והנושא כבר עבר בירור ואישור של המועצה לצרכנות ונמצא כי העלויות הנ"ל הן בהתאם לחוק. הלקוח בחר שלא להחזיר את ההזמנה ולכן ברור כי בסופו של דבר הוא מפיק תועלת מרכישתו.

אדיבות, כנות, מהירות, המטפל היה סבלני עם ידע רחב על המוצרים, ענה על כל השאלות , גם קיבלתי מחיר המובטח. קונה שוב במקום הזה.

הגיע המקרן - היו בעיות. נכנסתי לאתר של דיירקט ישראליין - פתחתי צ'אט עם ערן - מאד אדיב. שלח לי שליח לאסוף את המקרן הבעייתי ולתת מקרן חדש - ללא תשלום נוסף. שרות מצויין. תודה!

נכנסתי לחנות דרך ZAP ,חיפשתי חומר מילוי לסיגריה אלקטרונית של joyetech ,החומר הגיע כמובטח למחרת היום עד למקום עבודתי ,ארוז יפה ועם שליח וזאת במקום שאתרוצץ ואחפש חניה ,החומר טעים ומצוין ,האתר נוח ומהיר להזמנה, ערוך יפה מעניין מאוד ועם שפע מוצרים ,ללא ספק אקנה דרך החנות הזאת שוב.

שירות לקוחות מעולה, גם טלפונית וגם הצ'אט שלהם (שירות לקוחות אנושי ולא מחשב כמו כמעט בכל אתר) המשלוח מהיר והמחיר מעולה וזול משמעותית מהשאר! כל הכבוד לכם!

רכשתי מהחנות ממיר מתח לשקע המצית ברכב,המוצר הגיע עם שליח למחרת ולאחר בדיקה נמצא שלא תקין,לאחר בדיקה מול שירות הלקוחות קיבלתי עם שליח מוצר חדש ובאותו היום. לאחר קבלת המוצר התכתבתי במייל עם "ערן" משירות הלקוחות מספר פעמים בנוגע לשימוש במכשיר,וקיבלתי תגובה מהירה מאוד, ויחס אדיב ומקצועי,בטוח שאחזור לקנות שמה שוב.

הזמנתי מפצל hdmi עם שלט. המוצר הגיע בלי מאריך לעיינית של השלט, כך שהשלט עובד רק ממרחק חצי מטר ובזווית מאוד מסויימת. לטענת החנות הם לא רשמו בשום מקום שזה אמור להגיע עם המאריך, אבל בהוראות כתוב במפורש לוודא שיש את כל החלקים כל החלק הספציפי הזה. הם בעצם מכרו לי רדיו בלי אנטנה, והצתדקו כי באתר לא רשום שום דבר על האנטנה. ניסיתי לדבר, ולחצתי חזק, אבל ההצעה הכי טובה שקיבלתי זה לעמוד בתור בדואר, לשלם דמי משלוח ולשלוח להם את המוצר חזרה כדי לקבל החזר כספי. על הפנים
הלקוח קיבל בדיוק מה שהזמין ובדיוק כפי המפורט כולל תמונות באתר, מפצל 3 כניסות עם שלט. למוצר היה מצורף דף הסברים המתאים למספר דגמים ובו היה רשום כי למוצר יש כבל מאריך לעינית הקולטת את השלט. הסברנו לו כי הכבל הזה לא שייך לדגם שהזמין וכי יש באתר דגם אחר, מפצל עם 5 כניסות, הכולל כבל מאריך והדף הסברים מתאים לשני הדגמים. לא מדובר באנטנה כפי שהלקוח טועה לחשוב אלא בכבל מאריך בלבד. הצענו ללקוח לשלוח חזרה את המוצר ולקבל זיכוי כספי מלא או בתמורה להפרש המחיר לקבל את הדגם עם ה-5 כניסות הכולל כבל מאריך, אך הוא דרש ששליח יבוא אליו ויחליף אך סירב לשלם את עלות השליחות וסרב לשלוח חזרה בדואר. לא יכולנו להענות לבקשתו לבצע על חשבונינו שליחות כפולה שעלותה 70 ש"ח למוצר שכל עלותו המחיר הזה. במידה והלקוח היה שולח חזרה בדואר, לא היינו מחייבים אותו בעבור משלוח דואר נוסף והיינו סופגים זאת בעצמינו למרות שסיפקנו ללקוח בדיוק מה שהזמין באתר.

תחילה לא היה במלאי את המוצר שרציתי (בדקתי בעוד 6-8 חנויות). ערן אמר לי שהמוצר יגיע בעוד מספר ימים, ובאמת יצר איתי קשר כשהמוצר הגיע. המענה היה מהיר ואדיב. המחיר הוגן. 10/10

קניית המוצר בוצעה דרך האתר בצורה יעילה ובטוחה. לאחר הזמנת המוצר נשלחה חשבונית מסודרת למייל המראה את פרטי המשלוח, מחיר וכו' המוצר הגיע במהירות עם קבלה נוספת. סה"כ חווית קניה פשוטה יעילה ומצויינת!

1. המשלןח היגיע בדואר רשום לביתי תוך 4 ימים מיום ההזמנה! 2.המכשיר שהיגיע תואם לחלוטין את התיאור ברשת 3.מייד עם הכנסת הסוללות המכשיר החל לפעול ומקווה שימשיך כך לאורך זמן