
כן הם אדיבים. אבל כל כך מתסכל לקנות מוצר ואחרי שבוע מיום הרכישה, לגלות שהוא מקולקל ואז לקבל דחיה בטיפול לעוד שבוע. להלן השתלשלות הבעיה: ב7.12.20 רכשתי בעסקה טלפונית מקרר מיני 50ליטר BC . כעבור מס' ימים הגיע. תוך כמה ימים הוא התקלקל. התקשרתי לחברה והם הפנו אותי לחברה שאחראית על השירות (טכנאים וכו). חברת השירות קבעה לי מועד ביקור לעוד שבוע (לא עזר לי כמה ביקשתי)!!!!!!!!!!!! התקשרתי שוב לחנות להתלונן על השירות והוסבר לנו איך לתקן את הבעיה. לצערנו הבעיה לא נפתרה. שוב התקשרתי לחנות ונעניתי שמי שטיפלה בנו איננה, אבל ישלחו הודעה לחברת התמיכה/שירות. כשהתבעסתי שאצטרך להמתין שבוע, נענתי שאני יכול להביא אליהם את המוצר. זה לא שירות!!!


















