
הטלויזיה השלישית שאני קונה בעזורי. שרות מצויין ואדיב. קבלתי עזרה בהקמת מועד התקנת המכשיר. מחיר זול משמעותית מחנויות אחרות.

הטלויזיה השלישית שאני קונה בעזורי. שרות מצויין ואדיב. קבלתי עזרה בהקמת מועד התקנת המכשיר. מחיר זול משמעותית מחנויות אחרות.

קל מהיר ונוח. הייתי צריכה לבטל את הרכישה למחרת וקיבלנו יחס הוגן וביטול מסודר של העסקה.

הזמנתי בלנדר Ninja BL480 מעזורי וביקשתי שיחזרו אלי טלפונית, מעבר להזמנה עלו מספר שאלות כמו חוברת מתכונים בעברית (שמגיעה), על הכל ניתנה תשובה לעניין ובצורה מקיפה. הועלו מספר הצעות כמו משלוח מהיר יותר ואפשרות שידרוג ליותר שנים, לא היה בשום שלב נסיון לכפות עלי משהו, כלומר רצוני - כבודי ואני מאוד מעריך זאת. המשלוח הגיע למחרת ולמעשה תוך פחות מ 24 שעות. הבלנדר עושה את עבודתו באופן מושלם, קל מאוד לשימוש, מאובזר באופן מאוד נוח וכולם במשפחה מאוד שבעי רצון ממנו ומהשימוש בו. הזמנתי מיקרוגל כולל גריל 4456523 ליטר Morphy Richards בתאריך 13.3.2019, לאחר ההזמנה נוצר קשר טלפוני עם איתי עזורי לצורך השלמת העיסקה. מדובר על מיקרוגל מעולה, יחד עם זאת לגבי השירות הוא היה מושלם וכבר למחרת 14.3.2019 הגיע המיקרוגל באמצעות שליח הביתה. גם לאחר מכן היה המשך התקשרות מצד עזורי לוודא שאני שבע רצון והכל תקין מול המיקרוגל שרכשתי.

שירות מצויין במיוחד איתי .פתרו לי בעיה מול היבואן של הטלויזיה. תודה רבה. חמי רכש בעקבות הקניה הזו גם את אותה טלויזיה

השירות היה פשוט סופר. אני מתרשם מאוד. הייתי שם 10 כוכבים שירות ללא תחרות. ממליץ בחום.

חווית קניה גרועה ביותר בחוסר אמינות לאורך כל שלבי הקניה, להלן הסיבות והשתלשלות הקניה: הוזמן מוצר באתר "עזורי"/AZURI לאספקה תוך 7 ימים. שלושה ימים לפני מועד האספקה, התקשר נציג עזורי וטען שאין את המוצר בצבעו כפי שבהזמנה, אבל ניתן לקבלו בתוספת מחיר של מאות שקלים כולל אחריות מורחבת, תוך שלושה ימי אספקה. כוון שמועד האספקה וצבע המוצר היו חשובים לי מאוד הסכמתי להצעת הנציג ועדכנו בטלפון את פרטי ההזמנה כולל התשלום בתשלומים. המקרר אכן סופק לאחר שלושה ימים ובצבע שהוזמן. 1. המוצר המוזמן כפי שפורסם באתר, לא היה במלאי ואם כך איך יכול להיות שהוא מופיע באתר של "זאפ" ? (חוסר אמינות) 2. נציג החברה התקשר רק כעבור שלושה ימים לפני מועד האספקה ולא ביום ההזמנה בהנחה שאין במלאי, כך שלא נותר זמן לשנות את כל הקניה "שבויים בידם".(חוסר אמינות) 3. קיבלנו את אותו המוצר בתוספת מאות שקלים, ללא סיבה וידיעה מראש על נושא האחריות המורחבת כביכול .(חוסר אמינות) 4. שילמנו מאות שקלים תוספת ריבית על התשלומים ללא הסבת תשומת ליבנו ע"י נציג החברה. (חוסר אמינות) 5. חויבנו באשראי ע"י הסוכן של עזורי , ללא ידיעתנו כלל על קיום הליך שכזה. (חוסר אמינות ) 6. לסיום חווית הקניה, התברר שחויבנו "פעם נוספת" באשראי על כל סכום הקניה באלפי שקלים. (חוסר אמינות גדול מאוד) 7. בפנייתנו לחברת "עזורי" נתקלנו באדישות עד זלזול לתלונתנו על החיוב הכפול.

היו מאד אדיבים, בלי משחקים, הסבירו בצורה טובה מה לעשות מול היבואן המחיר היה יותר מהוגן

מחיר מצוין, שירות מעולה, אסםקה מהירה שירות אדיב, משלוח מהיר ממליץ על חנות זו. בברכה

שירות מעולה !!! מיד עוד באותו יום הגענו לאסוף את המוצר, המוצר נמסר תחת הצגת החשבונית

הקניה היתה פשוטה מאד. היה מענה טלפוני מהיר כשהיו לי שאלות. המוצר הגיע בזמן. בדיוק מה שאני מצפה מקניה באינטרנט.

חווית הקניה הייתה מצויינת, יעילה מהירה, הטיפול מקצועי ושלם. אני אשמח לרכוש שוב מוצרי חשמל בחנות זאת

קניתי טלויזיה סמסונג. קיבלתי קניה באותו יום !!! שירות מעולה, מהיר ומקצועי. ממליצה בחום על החנות

שמחתי לקנות דרכם את המזגן . חווית קניה טובה, ענו על כל השאלות ועזרו וייעצו תודה רבה

הזמנתי בקלות באתר הזמנתי משלוח רגיל והם שלחו עם שליח עד הבית תוך שלושה ימים

שירות ומענה מהיר, סיפוק סחורה מהר ובזמן. יחד עם זאת, הציק שמידע חשוב לא צויין באתר ורק בשיחה הטלפונית אחר ביצוע העסקה נמסר. למשל , שיבואן הוא לא היבואן הרשמי , שלדבר יש משמעות גדולה לאיכות השימוש במוצר, לאחריות ולעלות הסופית של העסקה אם רוצים לשדרג (תוספת של כ- 450 ש"ח ). בנוסף, היה חיוב של ריבית בגין פריסת תשלום ( 14.5 ש"ח על פריסהל- 2 תשלומים) אשר לא צויינו בשיחה הטלפונית עם הנציג הטלפוני לאחר הרכישה באתר

מחיר זול בהשוואה לחנויות אחרות . השירות היה אדיב ומהיר. ממליצה בחום לרכוש מחנות זאת .

שירות מעולה משלוח מהיר מאד מחיר זול מאד הגיע פחות מ24 שעות אחרי הזמנה באינטרנט

ביצעתי את ההזמנה ולאחר כשעה יצרו איתי קשר להשלמת פרטים. המוצר עצמו הגיע כבר ביום למחרת. מדובר ברדיאטור ובשעות הראשונות של ההפעלה היה ריח חזק של פלסטיק. יצרתי קשר עם נותן השירות מאחר ובד"כ הריחות האלה נעלמים דיי מהר. הם יצרו קשר עם החנות שהסכימו להחליף את המוצר בחדש (למרות שהספקתי לזרוק את האריזה). בסופו של דבר הריח נעלם ולא הייתי צריך להחליף את המוצר אבל נחמד לדעת שהייתי מקבל שירות טוב ונכון במידת הצורך.

מקצוענים עם הרבה סבלנות ומאוד נחמדים הציעו לי דגם חדש יותר וידעו את ההבדלים בין הדגמים. שומעים מעולה,אני מאוד מרוצה ואוהב את המוצר חנות מומלצת מאוד

הזמנתי שואב אבק ב"עזורי". אין מה לומר. השירות מצוין. המשלוח מהיר כפי שהובטח. בסך הכול אני מרוצה מאוד.

הזמנתי שואב של דייסון. תוך יום השואב כבר הגיע אליי עם שליח, מהיר מאוד!! חוויה נעימה...

נתנו הבטחה שהם הכי זולים, ואכן אחרי כמה שעות של השוואת מחירים (גם אתרים שלא מופיעים בזאפ) - באמת הכי זולים. המכירה והשירות היו נעימים, לא לוחצים ולא מציקים, וגם אחרי הקניה היה אכפת להם מאיתנו, מיוזמתם הדריכו אותנו איך להזמין שירות ומנגנון שבת למקרר. המקרר הגיע יום או יומיים למחרת הקניה

ביצעתי רכישה טלפונית מקרר סמסונג מחנות עזורי ק אונו[ליאון].ליאון העניק חווית קניה למופת במקצועיות ואדיבות רבה,למחרת כבר קיבלתי את המקרר.כך צריך לתת שרות.

שרות משלוחים נוראי. מודיעים שעה לפני שמגיעים - באמצע היום! השליח והמוקדן מדברים בצורה בוטה ומגעילה. ביטלתי את העסקה. ארכוש בחנות אחרת.

ניסיון טוב עם שירות לקוחות בסגנון אמריקאי. מפיץ מקורי לא יכול לספק בזמן כך החנות מסודרים למשלוח אחר עם תוכנית אחריות טובה יותר.