
קניתי מכונת כביסה מילה ביום רביעי בערב היא סופקה יום לאחריו-חמישי וביום שישי שרת הלקוחות של מילה התקינו את המכונה.מנהל המכירות בסניף רמת החייל יאיר יוסף היה אדיב ויעיל ודאג לבצוע המהיר של העיסקה

קניתי מכונת כביסה מילה ביום רביעי בערב היא סופקה יום לאחריו-חמישי וביום שישי שרת הלקוחות של מילה התקינו את המכונה.מנהל המכירות בסניף רמת החייל יאיר יוסף היה אדיב ויעיל ודאג לבצוע המהיר של העיסקה

שירות לקוחות מאוד אדיב בטלפון. הזמנה בוצעה באינטרנט, למחרת המשלוח כבר הגיע לנקודת איסוף. חווית קניה מאוד טובה

קניתי כיריים אינדוקציה ניידים 2400W מתוצרת Caso. מוצר מצויין, מחיר טוב, משלוח סופר מהיר ובחינם. מומלץ מאד!

קניתי בלנדר. המחיר היה טוב והשירות היה מקצועי מאוד. המוצר נשלח עם שליח UPS בחינם (אפילו שלמוצר שלי היה רשום באתר שזה בתוספת תשלום) וכבר למחרת המוצר כבר היה אצלי!

הגעתי לסניף פולג בנתניה קיבלתי שירות מדהים, סבלני והכי חשוב עם חיוך. בדקתי מחירים לפני שהגעתי וביצעתי רכישה בלב שלם קיבלתי את המחיר הכי אטרקטיבי ובנוסף שירות מדהים. תודה לליאור אין ספק שנחזור שוב.

מוצרים איכותיים - הכל יבואן רשמי. שירות מקצועי ומעולה וגם המחירים נוחים. עזרו לי גם אחרי שקניתי ולקחו אחריות אישית על מוצר - זה נדיר.

התקשרתי אל השרות לקוחות כי לא כל כך הבנתי למה איסוף עצמי לוקח אותו הזמן שלוקח שליחות - איך הנציג ענה לי בכלל לא מצה חן בעיני, ציפיתי תשובה בצורה מנומסת והבן אדם התצבן, אז בקשתי לווטל את הקניה, הוא חזר אלי בעוד 5 דקות ואמר לי שההזמנה כבר נמצת לי בחנות בתל אביב. נסעתי לשם, פקקים והיתר אתם כבר יודעים ופשות הביאו לי דגם אחר, ברור שזה היה דגם הרבה יותר זול, עוד פעם התהגו אלי בצורה מאוד אגרסיבי ואני התקשרתי לשרות לקוחות - אותו הנציג ענה לי ומיד הבאיר אותי למנכ"ל החברה שדווקה בא לבקר את המשרד הראשי - הוא בסוף שלח לי את הדגם הנכון אלי הביתה תוך שעתיים - אז אם אתם רוצים לקנות מהחנות הזאת, שיהיה רק ישר עם המנכ"ל. אני לא יקנה יותר אפילו אם המנכ"ל!
הלקוח הגיע לאסוף את המוצר מסניף רמת החייל, כשהגיע התגלה שנעשתה טעות בדגם, התנצלנו על טעות האנוש של העובד ושלחנו במונית ספיישל תוך פחות משעה את המוצר הנכון עד בית הלקוח,חשמל נטו תמשיך להעמיד את נושא השירות בראש סדר העדיפויות.

לפני ביצוע הזמנה למקציף חלב יצרתי קשר טלפוני על מנת לברר מספר דברים. ענה לי נציג בשם לוני שגילה בקיאות ומקצועיות ובנוסף היה אדיב וסבלני ונתן תחושה מאוד נעימה. ביצעתי דרכו את ההזמנה וכבר למחרת קיבלתי את המוצר. התרשמתי מאוד לטובה מהיחס וממוסר העבודה של נציג המכירות. ומהשירות שקיבלתי מהחברה.

אם אני צריך מוצרי חשמל, מבחינתי "חשמלנטו" סניף כפר סבא זה המקום. וזה לא משנה אם זה מוצר קטן כמו קומקום או מוצר רציני כמו טלוויזיה. השירות, היחס והמחיר שאני מקבל כאן הם פשוט ברמה אחרת. דוגמא: קניתי תנור והוא סופק למחרת. אמרו שיספקו אותו בצהריים – וזה היה בצהריים, בלי המתנה מיותרת, בלי שיחות טלפון "נו, מתי אתם באים?", פשוט בזמן. וגם חווית הקניה עצמה מאד נעימה. קיבלתי שירות מצוין ממקס פלדברין, איש עם המון ידע וסבלנות, שלא ממהר ועונה על כל השאלות, שנותן ללקוח זמן לחשוב ולבחור וגם עוזר להחליט. ואתה מרגיש שטובתך באמת חשובה לו, גם אם תחליט ללכת על מוצר זול יותר, העיקר שזה יענה על הדרישות שלך. לצערנו היום יחס כזה אתה לא פוגש בהרבה חנויות. לכן מבחינתי חשמלנטו בכפר סבא זה הכתובת. וגם החברים שלי, מי שקנו בחנות הזאת, חוזרים לכאן. ממליץ בחום. ותודה על השירות.

שמעתי על החנות דרך המלצות מחברים לפרויקט. נכנסנו לחנות ואין בפי מספיק מילים לתאר את חווית הקנייה הטובה שנתקלנו בה: יחס אישי אמיתי, אנושיות, שירותיות ומחירים ללא תחרות! (מניסיון :) אנחנו לא רוכשים קלים). יש לציין שקנינו מחשמל נטו את כל מוצרי החשמל לבית והפכנו בעצמנו להיות בני בית בחנות. אני ממליצה מקרב לב על גיא וכל העובדים הנהדרים ששם! אם תכנסו לא תתחרטו...

ב-11.9.19 רכשתי מגהץ קיטור מקצועי של חברת polti דגם XB60C . ברצוני לציין את השרות המקצועי ,האמין,האדיב,והסבלני , לו זכיתי ממנהלי המכירות בסניף כפר-סבא : מקס פלדברין ושחר הרפז ,שהעניקו לי חוות קנייה נעימה ויוצאת דופן. תודתי והערכתי להם. כן יירבו מנהלי מכירות כמו מקס פלדברין ושחר הרפז !

קניתי כיריים דלונגי 69. הם עשו ממש מאמץ עילאי שאקבל את הכיריים במהירות לפני החג. כל שאלה ובקשה שהיתה קיבלתי מהם מענה מהיר ואדיב. חנות עם תודעת שירות גבוהה ביותר.

לא הייתי בטוחה עם המידות, ולכן צלצלתי לסניף התל אביבי. איש הצוות שענה לי עשה זאת בסבלנות רבה, ירד למחסן בדק שיש את המיקרוגל שחיפשתי, כדי שלא אבוא לשווא. כיוון שאני עם כיסא גלגלים, תיאמתי עם החנות מתי לבוא, ופתחו לי את החניה הקטנה שלהם.

רכשתי מוצרי צריכה חשמליים שירות 10 ליאור 10 היתה חווית קניה נעימה מועילה ואיכותית מוצלץ

רכשתי לאחרונה תנור לנצ'לוטי. תנור מצויין וכן הכיריים. מעבר למוצר המשובח אציין את השרות המעולה המקצועי והמהיר בדגש על שחר שהיה אףדיב ומקצועי לעילא. מרגע ההתעניינות וההתלבטות ועד לרגע הקניה והאספקה. שרות אדיב ומהיר. בהחלט אקנה שם את המוצרים הבאים שלי.תודה רבה.

לאחר שנתקעתי ללא מקרר והייתי חייבת מקרר חדש בדחיפות רכשתי מקרר של lg 4 דלתות מסניף חשמל נטו בראשלצ (רח' הרצל). ניר נתן לי שירות מעולה, עזר לי באותו רגע למצוא את המקרר המתאים עבורי, ואף דאג לכך שעוד באותו יום הוא הותקן בביתי. חוויה מעולה. שירות מדהים.

הכל מתחיל בשרות אמינות ואדיבות- והכל קיבלנו כאן. המוצרים- באיכות גבוה! השרות- יחס אישי ומתאם לצרכים ולדרישות. רכשנו מכונת כביסה, ציפסר וטלויזיה 65" אינץ מדהימה. אנחנו מאוד מרוצים מהרכישה ומאוד ממליצים להגיע לחנות. רוצה לציין במיוחד את גיא שנתן לנו הסבר מקצועי מאוד לא דחף אותנו לפיתויים מיותרים והתאים לנו בדיוק מה שמתאים לנו, הציג בפנינו את כל החלופות וכל המחירים בשקיפות ובסבלנות. אני לבטח אחזור שוב וכבר המל\צתי לחברים ומשפחה להגיע לסניף הזה.

שירות מעולה של חשמל נטו. באנו בבוקר לקנות מייבש בשעה 17:00 כבר פעל בבית. ההמלצה מצויינת. מוכר נפלא - ליאור

לאחר המלצה חמה הגענו לחנות בכ"ס בכדי לקנות את כל מוצרי החשמל שהיינו צריכים למטבח ולבית בכללי. מהרגע הראשון שנכנסנו פגשנו את שחר שנתן לנו מענה לכל שאלה (והיו הרבה) ולכל בקשה עד שהרכבנו את הרשימה שעונה לכל דרישותינו בצורה ובמחיר המתאים ביותר. לאחר מספר ימים שחזרנו לחנות פגשנו גם את גיא מנהל החנות שתרם לנו רבות בבחירת המוצרים המתאימים לנו ביותר. בשבועות לאחר הרכישה ועד האספקה היינו בקשר רציף, גם דרך טלפונים אישיים עם שחר כולל תוספות לקנייה ושינויים במכשור. שמח להגיד שאני מאוד מרוצה מהקניה, מהמחיר ובמיוחד מהיחס החם והשירותיות הגבוהה שקיבלנו. ממליץ בחום

ממליצה בחום על חשמל נטו (סניף נתניה) קניתי שם כמה מוצרי חשמל וקיבלתי שירות מעולה ומקצועי לאורך כל הדרך ע"י ליאור. שהיה זמין עבורי לכל שאלה ובכל זמן. גם במהלך תהליך בחירת המוצרים ועד קבלת המוצר הביתה (גם השליח היה מקסים!) ובנוסף גם דאג לתיאום התקנת המוצרים. שירות מעל ומעבר!! תודה

שירות מעולה שאין במקומות אחרים, מחיר זול מומלץ בחום מוצר טוב הזמנתי בסניף בנתניה קיבלתי שירות מעולה שלא קיבלתי בשום סניף אחר של חשמל נטו

הגעתי לסניף ראשון לציון לרכוש מגהץ. בכנות, לא מבינה בזה שום דבר. ניגש אליי נציג המכירות שלכם - לוני לוי, והציע לעזור. הסביר לי במקצועיות ואדיבות שלא נתקלתי בה כבר שנים! לגבי מגהצים בכללי, ולגבי המגהץ שבחרתי בסוף, כמובן בהתאמה לצרכיי. חייבת להגיד, שבתור מישהי שמגיעה מעולם שירות הלקוחות, ומבינה את החשיבות והערך העליון של שירות, ובעייני זה יהיה הדבר שיקבע האם אחזור לחנות מסוימת או לא, חוויתי חוויית שירות מקצועית - מהרמות הגבוהות שחוויתי, עם ידע ודיוק בהתאמה נכונה של מוצר לצרכי הלקוח, אדיבות, סבלנות והכי חשוב - הכל בחיוך וכיף. מהיום, מוצרי חשמל ארכוש רק בסניף בראשון לציון (ברחוב האצל) אצל לוני האלוף!

רכשנו מעבד מזון של מגימיקס. הדגם המדוייק של המוצר הייה במלאי כפי שפורסם בזאפ ובמחיר שפורסם. המוצר התקבל עם שליח ובזמן שהובטח. לכאורה כל מה שציינתי נשמע מובן מאליו, אך בתהליך החיפוש היו עוד חנויות שפרסמו את המוצר במחיר הוגן, אבל בעת הזמנת המוצר "התברר" שאין להם אין הדגם במלאי וזה כבר פחות הוגן. מצפה מזאפ לפעול למיגור התופעה של ניצול האתר שלהם לפרסום תוך שימוש ציני בלקוחות. תודה.

רכשתי מוצרי חשמל לפני כשנתיים בחשמל נטו כפר סבא צוות נעים, סובלני ומקצועי עזרו לי בבחירת המוצרים שאני מאוד מרוצה מהבחירה עכשיו אחרי ניסיון של שנתיים אפשר להגיד תודה!

אלופים ברמות. באמת שמעבר לכל הציפיות שלנו. החל מחווית הקניה (שחר היה מקסים!) ואפילו עד המובילים ! בקיצור תודה רבה רבה. אנחנו לגמרי לקוחות שבויים שלכם מאתמול והלאה🙏🤩 ממליצה בחום מאז לכל חברינו..