
הזמנתי דרך האתר קפסולות קפה מסוגים שונים, ביצוע ההזמנה היה פשוט וידידותי, המשלח הגיע מהר וע"פ ההזמנה, ספק מומלץ ביותר

הזמנתי דרך האתר קפסולות קפה מסוגים שונים, ביצוע ההזמנה היה פשוט וידידותי, המשלח הגיע מהר וע"פ ההזמנה, ספק מומלץ ביותר

שרות מעולה. ממליץ בחום! הגיע מהר וארוז בהקפדה הזמנתי קפסולות שלא היו, ביקשו שאמתין עד שיגיע סטוק חדש והתקשרו אלי כשהגיע

נורא ואיום. מומלץ לא לקנות מאמיגו. מכונת הקפה שהזמנו הגיעה תקולה וכאשר התקשרתי לבקש להחליף את המוצר נציגת השירות סירבה להחליף את המכונה, התעקשה שעלי להגיע עם המכונה למעבדת השירות, ואז ניתקה לי את הטלפון בפרצוף. רמת שירות מתחת לכל ביקורת.
הלקוח ביצע הזמנת מכונת קפה וקיבל אותה תוך 48 שעות. הלקוח לא קרא את הוראות ההפעלה ולא הצליח להפעיל את המכונה. ביקשנו ממנו להביא את המכונה לאחד הסניפים והנציגים שלנו ידריכו אותו על המכונה שלו או שיגיע ללא המכונה ויקבל הסבר על מכונה אחרת שנמצאת בסניף. הלקוח סירב, כולל צעקות על הפקידות במוקד השרות. בתקופה האחרונה אמיגו קפה שידרגה את המערך הלוגיסטי, התווסף כח אדם ונרכשו מערכות מיחשוב מתקדמות. חברת אמיגו קפה היא החברה הוותיקה והמובילה בתחום חנויות הקפה בארץ,מעל 34 שנים. לחברה יש סניפים ברחבי הארץ, כמו כן בית קלייה ומעבדות שירות למכונות קפה. בתקופה זו אנו מבצעים משלוחים עם שליח ללא תשלום עד בית הלקוח. נמשיך לתת את השרות המעולה גם בעתיד.

שירות מעולה, משלוח היה מהיר מאוד תוך יומיים המשלוח היה אצלי, מחירים טובים, קפה איכותי.

לא מומלץ לקנות. חסרים מוצרים ושירות גרוע הזמנתי מוצרים והחבילה הגיעה. פתחתי אותה ומוצרים ששילמתי עבורם היו חסרים. למרות שהחבילה הייתה סגורה היטב וברור שלא נפלו מוצרים, התקשרתי מיד לנהג שחיפש ואמר שהמוצרים לא נפלו ולא נמצאים אצלו. בשיחה ל"שירות הלקוחות" המתנתי מעל 10 דקות על הקו, כשבסופו של דבר נציגת השירות ניתקה לי את הטלפון כשהתעקשתי לקבל את המוצר. כשפניתי בכתב קילתי תשובה מתחמקת לפיה יש להם צילום של הארגז עם המוצרים. הם כמובן לא צירפו את התמונה. זו תשובה שצריכה להדליק נורת אזהרה מפני מקום כזה כאמור הארגז היה סגור היטב, אם הם צילמו ואחר כך הוציאו זה גרוע. אם הם ביימו וצילמו ארגז אחר לאחר מעשה זה אפילו יותר גרוע. וגם אם כנראה אין להם צילום והם סתם עוקצים זה לא טוב. מאד לא מומלץ לקנות מהם נעקצתי לא קיבלתי את את המוצרים שרציתי ושירות הלקוחות גרוע מאד.
הלקוח קיבל את ההזמנה בזמן. הלקוח אישר את קבלת ההזמנה. רק לאחר מספר ימים התלונן שחסר לו אחד הפריטים. למרות האמור הוצע ללקוח לקבל את הפריט החסר.הלקוח סירב. גם בקשתנו לאסוף את ההזמנה ולזכות אותו בכל הסכום לא נענתה. בתקופה האחרונה אמיגו קפה שידרגה את המערך הלוגיסטי, התווסף כח אדם ונרכשו מערכות מיחשוב מתקדמות. חברת אמיגו קפה היא החברה הוותיקה והמובילה בארץ בתחום חנויות הקפה,מעל 35 שנים. לחברה יש סניפים ברחבי הארץ, כמו כן בית קלייה ומעבדות שירות למכונות קפה. נמשיך לתת את השרות המעולה שאנו רגילים.

יש להם את כל המוצרים כולל מוצרי ניקוי ומגוון רחב של פולי קפה. הגיע גם ממש מהר

מבחר גדול של פולי קפה. אינפורמטיבי. יש נתונים ברורים על אחוז ערביקה ורובוסטה. בענייני טעם אני תמיד מעדיף עם אחוז גבוה של רובוסטה. וגם משלוח מהיר.

למרות החוסר הבנה השירות היה טוב. שכחתי תעדכן אותם שהם צריכים לקבל חבילה ולמרות זאת לא חייבתם אותי במשלוח. תודה

מחירים מעולים.הזמנה פשוטה ומהירה.המשלוח הגיע תוך 3 ימים לנק" איסוף.מומלץ לגמרי ואמשיך לרכןש קפה דרכם

הפעם הרביעית בערך שאני מזמין ובכל פעם מחדש מופתע מרמת הזריזות והמקצועיות. כיף גדול להזמין מהם

שירות מצוין. החבילה הגיעה עם שליח עד הדלת תוך ימים ספורים. מוצר אחד היה חסר (הגיע רק אחד כשהזמנתי שניים), התקשרתי ומיד זיכו אותי

זו פעם שנייה שאני רוכש באמיגו. זו ממש חוויה אחרת. המוצרים הגיעו למחרת ביצוע ההזמנה. זה שירות לא ממש רגיל בארץ. כל הכבוד.

גרוע גרוע גרוע הזמנתי בתאריך 23/3 300 קפסולות קפה. חברת השליחויות שלהם סרבה להעלות הארגז לביתי, בטענה שאין להם חניה שם. מאז, לא יצרו קשר, ולא קיבלתי עד היום את ההזמנה. היום ביטלתי את ההזמנה, ואני מקווה לא להיתקל בהם יותר תודה, שלום ולא להתראות עוד.

המוצר איכותי ביותר, בדיוק כפי שתואר. הגיעה עם שליח עד אלי ללא תוספת מחיר. במחצית הזמן שהתחחיבו.

הזמנתי כוסות קפה, הגיעו ממש מהר תוך יומיים אבל 3 כוסות הגיעו שבורות. משהו בתהליך האריזה/שינוע לא היה תקין חייבת לציין שמיד קיבלתי זיכוי מהחברה אבל ממש התבאסתי מהכוסות השבורים :(

חנות עם שירות מהיר מאוד שירות לקוחות מצוין מגוון רחב. של מוצריהם כיף להזמין משם

לברוח לברוח לברוח !!!! לפני חודש וחצי רכשתי מקציף חלב ששבק אחרי 3 ימים ! הוא הוחזר לחנות לטובת תיקון/החלפה עד היום 24/03/2022 - מעל חודש וחצי ! ולאחר אין ספור בירורים וזמן יקר בשיחות הסבר עדיין לא הוחזר לי המקציף ולא זוכיתי דיברתי עם שלושה אנשים שונים ועם שירות הלקוחות בלי תוצאה שירות גרוע גרוע גרוע !!!

קיבלתי את החבילה מאוד מהר, זאת פעם שניה שאני מזמינה והשירות נהדר. אוהבת את העובדה אפשר לבחור את סוגי הקפה השונים ולא חייבים לקנות חבילה אורגנית.

הקניה היית נוחה ונעימה המשלוח היה מהיר מאוד (תוך יום בערך). פולי הקפה שהזמנתי, טרם פתחתי אותם, כך שאינני יודעת מה איכותם.

אתר מאוד ברור וקל לשימוש. משלוח מאוד מהיר. למחרת ההזמנה הקפה היה אצלי בבית. משלוח בחינת עד הבית היה כלול במחיר שזה יתרון גדול.

משלוח הקפה הגיע במהירות ויעילות. הקפה איכותי וטעים והמחיר ללא תחרות. ברור שאמשיך ואקנה קפה אצלכם.

רכשתי מאמיגו סניף חיפה און ליין את מכונת הקפה של דלונגי . המכונה בסגנון רטרו, יפהפיה, במחיר 740 שקל המכונה הגיע עם עוד כמה פריטים שהזמנתי, כאלה שהנציגה אמרה לי טלפונית שהמוצרים הללו מומלצים למכונת הקפה. אחד מהמוצרים, קנקן טיהור מים עבור מכונת קפה הגיע מרוסק. עשוי פלסטיק שביר, לא איכותי. באמיגו לא היו מוכנים לשלוח אלי תחליף שלם, הם זיכו אותי במחיר הקנקן. לגבי מכונת הקפה, פעמיים הכנתי קפה, ובפעם השלישית כפתור ההפעלה נדלק ונכבה לאחר כמה שניות. הנציגה באמיגו אמרה שלא שולחים טכנאים הביתה למכונה שאיננה טוחנת קפה ושעלי להגיע עם המכונה לאחד מהמקומות שנותנים שירות. :( הייתי חצי יום בטלפונים...וממש התאכזבתי מהשירות שלהם. הייתי מחזירה להם את המכונת קפה אך לא ניתן להחזיר לאחר פתיחה ושימוש. אני לא ממליצה על מכונת קפה שמתקלקלת לאחר 2 שימושים. פריט מספר: 901715 ובטח לא ממליצה על השירות של נציגי אמיגו שטירטרו אותי...

אכזבה גדולה. הזמנתי 2 חבילות פולי קפה שבאתר ועל האריזה היצרן מבטיח שהקליה נעשית מיד לאחר ההזמנה. קיבלתי 2 אריזות שיש עליהן תאריך פג תוקף אבל לא מוטבע תאריך הקליה. כשפתחתי אחת האריזות התברר שאין זכר לארומה החזקה של קפה קלוי טרי. פניתי לחברה, באתר שלה, בדרישה להחליף את המוצרים. לצערי הרב, קיבלתי התעלמות גמורה מהבקשה פרט להצהרה, ללא כיסוי, שהם מקפידים על אספקת קפה טרי. ממש לא ממליץ, שלא לדבר על המחיר הגבוה שהם גובים על הקפה.

מרוצה מהמוצר ומהירות הגעתו עד לבית ללא עלות נוספת. עובדת כפי שמצופה. קפה יוצא איכותי.

המידע באתר ברור, אמין. ההזמנה נוחה מאוד והכי טוב - הטיפול בהזמנה נעשה במהירות. קצת יותר מ- 24 שעות אחרי ההזמנה באתר החבילה היתה אצלי