
שירות מעולה ואנושי, הח׳ברה ברובין השיגו לי בלנדר מסויים ישירות מהספק, למרות שהם לא מוכרים את הדגם הזה בדר״כ. ובנוסף המשלוח היה חינם !

שירות מעולה ואנושי, הח׳ברה ברובין השיגו לי בלנדר מסויים ישירות מהספק, למרות שהם לא מוכרים את הדגם הזה בדר״כ. ובנוסף המשלוח היה חינם !

הזמנה פשוטה ומהירה, טלפונית החנות אישרו לי שהמוצר במלאי, והודיעו לי כשהוא יוצא למשלוח. הכל עבד כמו שצריך.

קניתי בחנות פעמים רבות בעבר , זאת הסיבה שגם הפעם רכשתי מהם, למרות שהמחיר שלהם לא היה הזול ביותר. כנראה שמשהו השתנה שם. קבלתי שירות מזלזל ומתנשא שכלל את הביטויים הבאים: "אחי, מה ציפית להכין עם ממלא נקניקיות בלי מטחנת בשר? חמוצים" "דבר קצר למה יש פה לקוחות" "פשוט תשלח את זה חזרה איך שבא לך ותקבל תכסף חזרה, טוב? ביי!" ככה לא מדברים ללקוחות. בנוסף לזה האינפורמציה באתר מטעה בכוונה, וגם כשהערתי לנציג השירות קבלתי ממנו יחס מזלזל. ממליץ בחום להמנע מהחנות .

בדיוק המוצר שהזמנתי הגיע בזמן. לא צורפה לו תעודת אחריות לשנתיים כמובטח באתר החנות. פניתי טלפונית ל-J-Rubin, והובטח לי ע"י ריקי, שהחשבונית מהווה ת' אחריות לשנתיים אצל "ברימאג", והם גם תחנת שירות של ברימאג.

מומלץ! הזמנתי דרך האתר מכונת תספורת באופן פשוט, קל ונח. המשלוח יצא עוד באותו יום והגיע תוך מספר ימים בודדים

לא היה את הדגם שהזמנתי אז שלחו לי דגם משופר יותר באותו מחיר. יפה מאד

היה לי קל והשרות מעולה מכונה מרשימה כולל מכשיר שטיפה באה באריזה מפוארת וגדולה המכונת גילוח שקטה ועושה את עבודתה בנאמנות ימליץ לחברים

הזמנת המוצר, התשלום היו קלים ונוחים. ההזמנה התעכבה במעט עקב בעיות ב"דואר" ישראל" בתקופה זו. המוצר עלה לי 72 ש"ח בעוד שהמכונה עצמה עם הסט הזה עלתה לי רק 200 ש"ח (במבצע) חחח בכל מקרה, אני מרוצה (:

בהשוואת מחירים דרך זאפ, בחברת רובין היה המחיר הנמוך , בהתקשרות עם שרות לקוחות היה יחס מצוין תוך מתן כבוד לקליינט במענה

תוך יום קיבלתי את המוצר למרות שהנציגה נדמה לי ששמה פנינה או ליליאן לא זוכרת הדגישה בפני שההתחייבות היא עד 14 ימי עסקים. הופתענו מאוד ולטובה. הבן עדיין בצבא, כך שהמוצר לא נבדק, אבל ראיתי שהוא מתאים לדגם מתוך רשימת הדגמים שהיו על המוצר.

מצאתי בקלות את המוצר, ביום למחר כבר ההזמנה היתה בדרכה אלי. וכעבור יומיים קיבלתי את המוצרים שהזמנתי בדואר. הכל הלך חלק ללא תקלות

הצוות והבעלים של החנות "י. רובין". תודה רבה על השירות האדיב ועל התחושה הנעימה שנשארה לי אחרי ביקור בחנותכם. ישר כח. אגב, המחירים נמוכים יותר מאלה של המתחרים. ממליץ בחום.

הזמנה באתר פשוטה. כבר למחרת קבלתי אישור שהמוצר נשלח עם קישור לדואר ישראל שאוכל לבדוק סטטוס. בא באריזה מושלמת שלא ייפגע במשלוח

המוצר הגיע ארוז כראוי. תאור המוצר תואם את המוצר. מוצר מעולה, שעושה את העבודה כפי שהובטח. המשווק שלח מספר הודעות מעקב על-מנת לשמור קשר ולוודא שהכל כשורה. מעולה. מעל לכל המחיר, טוב מאד.

שירות מהיר ויעיל. לא היה במלאי את הדגם המבוקש, קיבלנו מענה מיידי טלפוני וע"מ לעמוד בזמני המשלוח והאספקה כנדרש - הוצע מוצר דומה באיכות גבוהה יותר בעלות גבוהה יותר - מיותר לציין - לא נגבה תשלום נוסף! שירות מצוין, מוצר מצויין!

בעבר קניתי בחנות והם היו בסדר,גם התקשרו אלי לברר שהכל מובן.לכן הפעם חזרתי לקנות בחנות וגם הפעם הם היו מצוינים.

קניה קלה - הגיע בזמן - ארוז יפה - מחיר טוב ( ברשת ) . מרוצה מהמוצר - ממליץ !

מיד לאחר ביצוע ההזמנה נשלחה הודעה מהמוכר כי כבר מטפלים בהזמנה. המחיר היה מעולה והמשלוח בדואר לאחר 48 שעות בלבד !! אין זו פעם ראשונה שאני קונה בחנות זו ונהנה מהקניה. ירבו כמותם בישראל

הגעתי לחנות ע"מ לקנות לבני החייל מכונת גילוח חדשה במקום מכונה ישנה שלא היה מרוצה ממנה. יואב מייד הבין איזה דגם נמצא ברשות בני והמליץ על סט ראשים אחר שמתאים במקור לסדרה החדשה ביותר של פיליפס שבמקרה מתאים גם לדגם זה. השירות היה מקצועי לחלוטין וחף מאינטרס של מכירת מכונה חדשה. במחיר של 380 ש"ח שדרגתי בעצם את המכונה לסדרת 9000 של BRAUN. יעוץ כזה יכול להנתן רק ע"י מקצוען שמכיר את כל הדגמים ולא סתם מוכרן בחנות המוכרת מכונות גילוח.

בהתחלה נורא התלבטתי מה לקנות וכצרכן חכם עשיתי המון בדיקות והשוואות כמו שאני תמיד עושה עד לווידוי הריגה אבל כנראה פספתי משהו והתחרטתי אחרי ההזמנה של מכונת גילוח בסדרה יותר נמוכה כי הזקן שלי צפוף וייתכן והיא לא תעשה את העובדה ולא רציתי לקחת סיכון. כשהייתי בקשר מספר פעמים עם גברת אביבה מהשירות לקוחות שתמיד הייתה נחמדה ומסבירת פנים על אף שהייתי לקוח טורדני ועיקש ואף נתנה לי בשמחה לדבר עם המנהל בכדי שאוכל להיעזר בניסיון ובידע שלו בכדי להזמין משהו שיתאים לי. המנהל, יואב, שגם הוא היה מאוד נחמד, למרות שעוד ההזמנה הקודמת הייתה בדואר הסכים לשלוח לי את המכונה השניה כאשר המכונה הראשונה עוד אצלי בדואר ! ואף עשה לי הנחה למחיר יותר נמוך מזאפ! היום קיבלתי את המכונה (הם שלחו אותה באותו יום ברגע סיום העסקה והמכונה הגיע יום למחרת לתיבת הדואר שלי !!! לא מבין איך זה קרה בכלל) והדבר הזה הוא פשוט מכסחת דשא עוצמתית שאכלה זקן של 5 ימים ועוד כוחה במותנה שאני בטוח שאני אהנה ממנה במיוחד לאור ההתרשמות המצויינת שקיבלתי באינטרנט על חוות דעת של אנשים שהשתמשו בה כבר שנים (בדגמים קצת ישנים יותר באותה סדרה שבנויה אותו דבר, רק הפיצ'רים השתנו). בקיצור אני מאוד ממליץ על החנות וגם על המוצר, אני לקוח מאוד קשה ודורשני ולמרות כל זאת כילו כלפי סבלנות ושירותיות יוצאת דופן שראויה להערכה ואני מאלה שיושב לכתוב ביקורות אבל המקרה הזה יוצא דופן ובאמת מגיע להם.

שירות אדיב ומצוין. באותו יום שהזמנתי, קיבלתי SMS אישור על ההזמנה. באותו יום המוצר נשלח אלי בדואר בצירוף הודעת SMS מיידית על המשלוח. המוצר הגיע אלי לאחר 3-4 ימים.

עד היום רכשתי מרובין מספר פעמים בהפרש של מספר חודשים בין הקניות. רכשתי מכונת גילוח לאחר מיכן מכונת תספורת ועכשיו 3 מברשות חשמליות של אורל בי. אני לא ממהר להמליץ- אז תסצכו עליי. מזמן לא ניתקלתי סשירות, אדיבות ,מקצועיות כאלו. תודה ליואב ולכל הצוות. אני אקנה שוב.

הקניה התבצעה בצורה נוחה ומהירה. עם זאת, מהירות המשלוח היא לא כפי שמתואר באתר זאפ. החנות תלויה בדואר, ולכן לא יכולה להבטיח את זריזות הגעת המשלוח. הזמנתי בוצעה ביום רביעי בבוקר, ה-18/3/15 בשעה 8, ונכון לעכשיו, ה26/3/15 טרם הגיע.

חנות מצוינת. ממליצה בחום ! ההזמנה הגיעה תוך יומיים בדואר רשום. חבילה הייתה ארוזה ממש טוב. אקנה בעתיד בחנות זאת.

ביצעתי הזמנה למקציף למיקסר, מיידית קיבלתי סמס שהזמנתי בטיפול ולמחרת כבר קיבלתי סמס נוסף עם מס' חבילה, וכעבור יומיים המקציף הגיע אלי, (לבית הדואר) השרות מהיר וכן משלוח מהיר, והמוצר בדיוק מה שחיפשתי.