המוצר מעולה אך השירות שכונה!
תוך מספר ימים יצרו איתי קשר לתאם הובלה, בדקו פרטים וחזרו שוב עם יום הובלה והוראות לגבי המוביל: כמה לתת לו ( הורידו מסכום החיוב על מנת שאתן לו מזומן ) עד כאן היה סביר, הובטח לי שיתקשרו אליי לתאם שעת הובלה, ערב קודם התקשרתי מפני שלא התקשרו כמובן , שוב לא היתה תשובה, שלחתי מייל שלא נענה ( לכתובת הנכונה ) בבוקר התקשרתי לאחר שהשארתי מישהו לחכות בבית להובלה , בשעה 11:00 ענו לי בנייד ואמרו: " אה כן, ראיתי את המייל אבל שכחתי לחזור אליך, בודק עם המוביל...." אחרי שעתיים התקשרתי על מנת לקבל שעה מפני שלא חזרו אליי, נאמר לי שיגיעו בשעה 19:00-20:00, בשעה 23:00 הגיע המייבש!!!!
כשיצא המוביל דבר ראשון שהיה לו להגיד לי זה שיעלה לי 50 ש"ח כל קומה, הסברתי לו שלא יצעק בלילה ושיש מעלית כפי שנכתב בהזמנה......
המייבש הגיע ללא תעודת אחריות, ללא הוראות בעברית ועם תעודת משלוח של לקוחה מסכנה אחרת של החנות עם כל פרטיה כולל פרטי האשראי.
בקיצור שכונה ובושה של שירות!!!
אם יש לכם פנאי וחשק לחכות למוביל עד 23:00 בלי לקבל מידע מוקדם שזה מה שהולך להיות - זו החנות בשבילכם.