מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 25

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Luba
Luba
22.03.2021
מוצר שנרכש: שעוני נוט 9

קניתי טלפון ממש טוב לפני כמה ימים המחר היה ממש טוב וישרות מצויין היום התקשרתי לקבל עזרא ומהיר מאוד דרך הטלפון עזר לי בחור ממש מרוצה מאוד מהמקון

חוות הדעת עזרה לכם?
גיל
גיל
18.03.2021
מוצר שנרכש: אייפון

לא להתקרב, שירות גרוע. אין עם מי לדבר. חבל על הכסף. פשוט לא לא להתקאב

תגובת החנות

הלקוח הגיע לחנות עם מכשיר שבור ורצה עליו אחריות.. כפי שכתוב בכל מקום וכל אדם עם טיפת היגיון יודע שכשיש שבר במכשיר אין אחריות . רצינו לעזור ברמת השירות ללקוח אך הוא התלהם והלך . בהצלחה ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
Asi
Asi
11.03.2021
מוצר שנרכש: סמסונג a51

קני.י כמה טלפונים החנות הזאת פעם ראשונה שנכנסתי לחנות ולא היה תור לנציג יצאתי ממש מהר השירות כתמיד טוב מבסוט

חוות הדעת עזרה לכם?
galstrizov89
galstrizov89
14.02.2021
מוצר שנרכש: S21 ULTRA

התקשרתי לחנות על מנת לבדוק מלאי של הטלפון נאמר לי שיש במלאי. הגעתי במיוחד לחנות כחצי שעה לאחר השיחה וכבר אין מלאי, רק יבואן רשמי תוספת של 300 ש"ח מאכזב מאוד

תגובת החנות

הלקוח הנכבד חיכה זמן רב בתור מכיוון שהיו המון אנשים בחנות באותו זמן ספציפי . לצערנו כאשר הגיע התור של הלקוח המוצר אכן אזל בייבוא מקביל וירד מהאתר באותו הרגע עד לבוקר שלמחרת שקיבלנו את המכשיר שוב . מתנצלים מאוד על המקרה ותמיד משתדלים לספק את הלקוח לשביעות רצונו וגם להודות בטעות כשצריך .

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
14.02.2021
מוצר שנרכש: טלויזינ 55

ק יתי טלויזיה להורים שלי הקניה היתה מהירה מחיר הכי. טוב שהיה בזאפמ גם הטכנאי היה נחמד הסביר להורים הכל תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Lea
Lea
14.02.2021
מוצר שנרכש: iPhone 12 pro

אל תקנו מהם!! ביום חמישי האחרון אחרי בדיקה מעמיקה של המחיר של אייפון 11 פרו, ראינו שאצלם הכי זול ומשתלם-3698 ל256 ג’יגה. הגענו אליהם, הנציג אמר שההבדל בין היבואן הרישמי ללא רישמי היה תוספת של 300 שח. אמרנו סבבה ואז שאלתי אותו מה ההבדל בין 12 פרו, הוא אמר שזה תוספת 530 שח ליבואן הרישמי., 128 ג’יגה. שאלתי אם יש את היבואן הלא רישמי, הוא אמר שלא, שהם לא מביאים אותו לארץ. בערב, אחרי שהשכבנו את הילד לישון בעלי סתם עשה בדיקה באתר וגילה 12 פרו 128 ג’יגה המחיר הוא 4053. שזה היבואן הלא רישמי, מה ששאלתי עליו ואמר שלא מגיע לארץ. יום ראשון התקשרתי אליהם כי חשבתי שנעשתה טעות.. הנציג הטלפוני אמר שאין עם מה לדבר שנציג מכירות נתן לי מחיר ולא הכריח אותי לקנות, ואמר שנתן לי את כל הפרטים ואני בחרתי לקנות היבואן הרישמי. וש500 שח זה לא כזה נורא! אמרתי לו ששאלתי אותו לגבי היבואן הלא רישמי והנציג ענה שלא מביאים אותו לארץ היבואן הלא רישמי כי זה טלפון חדש. ובנוסף 500 שח זה לא משהו שנורא בשבילו! בשבילי זה מלא! ואם היתה לי את האפשרות הייתי בוחרת לחסוך את ה500 שח האלה, אתה לא יודע מה המצב שלי להגיד אם זה נורא או לא! הנציג אמר שהוא לא יכול לזכות אותי ויכול להביא לי קייס וכאלה, אבל זיכוי אינו יכול. עניתי שאני רוצה זיכוי כי הנציג שסמכתי עליו לא נתן לי את הפרטים הנכונים, ופשוט ניצל את העובדה שאני אישה בהריון, עם ילד קטן, וככה חשב שיוכל להוציא ממני עוד כסף. הנציג הטלפוני אמר שאם זה ככה הוא יכול להגיד שאני משקרת, והנציג כן אמר לי את הפרטים. אני לא מבינה למה הוא אומר שהוא לא יכול להביא זיכוי אם הוא הציע להביא לי קייסים בשווי הסכום, כלומר שהוא יודע שהנציג עשה משהו לא בסדר. כנראה שזה ההתנהלות שם, לנצל אנשים תמימים ולחלוב מהם כמה שיותר כסף!

תגובת החנות

הלקוחה הגיעה לחנות במטרה לרכוש 11 פרו 256 כפי שאמרה.. לאחר מכן רצתה הלקוחה מחיר לדגם ה12 פרו . הנציג הביא לה את המחיר הנקוב אשר היה באותו היום והלקוחה בחרה לרכוש את המוצר לפי אותו המחיר . לאחר כמספר ימים הלקוחה התקשרה כי היא רואה את המכשיר באתר במחיר יותר זול.. הוסבר לה ראשית כי המחירים הם דינמיים ובנוסף כי היא רכשה מכשיר עם אחריות אחרת ממה שמופיע באתר . הלקוחה דרשה לקבל זיכוי כספי על ההפרש מהמחיר הנקוב באתר על המחיר אותו היא שילמה . הוסבר ללקוחה כי עם כל הכבוד אנו אתר אשר משנה את מחיריו לטוב ולרע מספר פעמים ביום וכי אין אפשרות לזכות על מחיר שהיה לפי 5 ימים על מחיר שמופיע בזמן הנתון. ללקוחה הוצע מגנים וממש לא בשווי ההפרש בתור מחווה ורצון להוציא אותה מרוצה אך היא כמובן רק גידפה ודיברה לא בכבוד וקראה לנו גנבים. שיהיה בהצלחה ללקוחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
anatoly.katsen
anatoly.katsen
09.02.2021
מוצר שנרכש: Xiaomi. Note 7

חנוט שירות ממש טובה היה טקלה בטלפון ועסרו לסדר הכל ממש תודה רבה לכמם בחורים טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
01.02.2021
מוצר שנרכש: אייפון 11פרו מאאקס

לפני כשבועיים הזמנתי אייפון מהחנות בראשון הגיע צבע שהבת שלי לא האבהה לכן התקשרתי לחליף לצבע אחר נעניתי בחיוב אכן החליפו לי את המכשיר חנות עם תודעת שירות גבוהה

חוות הדעת עזרה לכם?
Avital
Avital
31.01.2021
מוצר שנרכש: שואב אבק c1

זאת קנניית השנה שלי השואב אבק של שיומי הבחור בחנות היה החלטי לגבי המוצר ממש המליץ עליו והוא צדק גם חסך לי כסף וגם המוצר מדהים

חוות הדעת עזרה לכם?
ingarafalson
ingarafalson
27.01.2021
מוצר שנרכש: סמסונג s10e

באתי לחנוצ עם בעיה שלמטעינה וחנות שלחו את הטלפון לאחריות תוך כשבוע חזר מתוקן שירות מעולה בקניה ובזמן שיש צורך

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzhak
Itzhak
27.01.2021
מוצר שנרכש: אייפון 11 128גב

אתמול בערב קניתי ניייד של אייפון להשרות אין לי מילים היה ממש נעים לעשות רכישה והכי חשוב מכל הילדה מרוצה מאיפון

חוות הדעת עזרה לכם?
Dana
Dana
26.01.2021
מוצר שנרכש: נוט 9 פרו

רכשתי מכשיר סלולר בחילת החודש קיבלתי הישרות היה ממש נחמד וגם הייתי צרכיה עזרה התקשרתי והיו סבלניים לשאלו שלי שירות נחמד

חוות הדעת עזרה לכם?
OLEGID
OLEGID
25.01.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Google Pixel 4A 128GB

רכשתי מכשיר חדש בחודש נובמבר. לאחר חודש התאצ' הפסיק לעבוד וניגשתי לממש את האחריות. מפה התחילה החוויה שלי מהחנות... לאחר שבועיים התקשרו לבקש את הקוד אחרי שהגשתי להם את הטלפון מאופס בכלל. לאחר מכן לא חזרו והייתי צריך לרדוף אחריהם מספר פעמים כדי לקבל תשובות של "לא מוכן עדיין" לאחר חודש בתיקון פתאם קיבלתי "תשובה חדשה" יש שבר פנימי! וביקשו 1000 ש"ח עבור תיקון המכשיר. יש לציין כי בטופס קבלת המכשיר נרשם ע"י החנות שאין סימני נפילה. כל הטיפול ממשכו דרך הקשר מולי ועד לפסילה שלו ע"י החנות היה מתחת לכל רמת שירות שהייתי מצפה לקבל. שימו לב!

תגובת החנות

שלום רב ללקוח היקר ולקהל הלקוחות . שהלקוח הפקיד את המכשיר אצלנו לשליחת המכשיר לאחריות . שכח הלקוח לציין כי שבר את המכשיר. לצערנו שום אחריות לא משנה איזה לא נותנת אחריות על שבר . נורא מתנצלים אך אנחנו לא יכולים לשלם בשביל הלקוח את השבר שלו הוא גרם. חבל שבשביל לעשות חוות דעת שלילית חייב להכניס גם שקרים כי בטופס שהלקוח קיבל מאיתנו סהכ רושמים את מה שהלקוח מבקש למסור ליבואן כחלק מהשירות שאנו נותנים. אנו תמיד דואגים כי כל אחריות יבואן אשר מקבלים דרכנו תינתן על הצד הטוב ביותר אך כאשר יש נזק לקוח אין לנו כל יכולת לעזור . בהצלחה ללקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
יונתן
יונתן
22.01.2021
מוצר שנרכש: קסיאומי נןט 9 אס

אזמנתי קסיאומי אלי הביתה הגיעה ממש מהר המישלוח הנציג החמוד שעזר לי עסה לי שרות מצוין

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
22.01.2021
מוצר שנרכש: איפד

איזמנתי איפד מיני יבוהן רישמי בחור חמוד בשם רומן עזר לי ומשלוח היגיעה אלי ביום אחד תודה רבההה

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
21.01.2021
מוצר שנרכש: שיאומי רדמי נוט 8

הזמנתי דרך האתר מכשיר סלולרי. למחרת חזרו אלי והודיעו לי שהמחיר יהיה גבוה יותר ממה שהופיע מכיוון שבחצי שנה האחרונה כבר ביצעתי מהם הזמנה אחרת ויש מגבלה על מוצר אחד במחיר מבצע! זה היה נשמע לי הזוי וביקשתי לדעת איפה זה כתוב (אין זכר לזה בעמוד הקנייה), הופניתי לתקנון האתר בסעיף 10 שם כתוב כך: "החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת, ומחירים אשר מוצגים באתר רק ללקוחות פרטיים, ומכירה מוגבלת למכשיר סלולרי אחד פר בית-אב {חל על כל המכשירים אשר מוצגים באתר}" כשציינתי שרכשתי מהם *סטרימר* לפני כמה חודשים ובכלל לא מכשיר סלולר כפי שכתוב בתקנון - ענו לי שזה אותו דבר למרות שזה ממש לא. כמובן שאין זכר באתר לעובדה שההגבלה לרכישת מכשיר אחד מתפרסת על חצי שנה! לצערי מדובר במעשה שאינו הוגן ואינו תואם לתקנון שהם עצמם פירסמו

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
20.01.2021
מוצר שנרכש: שיאומו נוט 9 אס

הדעתי לחנות לקנות שיאומו 9 אידן ותמיר עזרו לי לחבר את השים לטלפון ולהאביר נתונים תודהרבה שירות מצויןם

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
20.01.2021
מוצר שנרכש: סוני

הזמנתי סוני פלשטיישן 4 באתר נציג מאוד חמוד בשם טמיר התקשר אלי ואסביר לי על הסוני הוא הציעה לי לשדרג את הסוני אבל אני לא היתי מעונין המשלוח הגיעה ממש מהר תןדה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
סיגל
סיגל
20.01.2021
מוצר שנרכש: נוט 10 סמסונג

רכשתי מכשיר סלטלרע של סמסונג נןט 10 המוכר היה מחמד עזר לי בהעברת נתונים שחרות בסהכ טוב מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
20.01.2021
מוצר שנרכש: אוזניוט אלחוטי

עסיתי הזמנה באתר של בסטסל ונציג בשם רומן טלפן אלי לאמט איתי את הפרטים הוא הציעה לי להוסיף 50 שקל ליבוהן רשמי אבל לא היתי מעוניין המשלוח הגיעה תוך יום אחד אחלה שירות!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכסנדר
אלכסנדר
18.01.2021
מוצר שנרכש: ווטץ 3 סמסונג

עשיתי השווה ויצא מחר הכי טןב אצל בסטסיל סרביס טוב ומוצר שרציתי לאישה . מאחל הצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב
יעקב
18.01.2021
מוצר שנרכש: אייפון 11 נפח 128

שירות טוב ראוי לשבח , רכשתי אייפון לילדה שלי ונהייה לה בועות במדן מסך הגנו לחנות והחלפו בלי להסס . אחלה בחורים תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ron
Ron
17.01.2021
מוצר שנרכש: שימו סי 1

קניתי שואב אבק של שיומי אלחוטי התהליך של הקניה היה מהיר ויעיל שירות מעולה מוצר עוד יולר רבע מחיר מהמתחרה היקר ועושה עבודה מדהימה שווה כל שקל

חוות הדעת עזרה לכם?
צבי
צבי
17.01.2021
מוצר שנרכש: אייפון החדש ושעון עם סים

אני בן 71 וממרום גילי לא חוויתי חוויה כזאת ! רכשתי אייפון ושעון של אפל , הסתבכתי עם הפעלת השעון וחייגתי אל החנות , הנציג מיכאל שגם מכר לי את המוצרים היה קשוב לכל השאלות הרבות שלי ועזר לי לתפעל את השעון ! כן ירבו באמת מדהים

חוות הדעת עזרה לכם?
חני
חני
16.01.2021
מוצר שנרכש: אייפון 12 יבואן רשמי אייקון גרופ

כמעט שבוע עם המוצר ומרוצה מאוד , יבואן רשמי במחיר הכי טוב שמצאתי וערכתי הרבה בדיקות , רמון נתן מענה מצוין והיה שירותי ומקצועי לאורכה של כל השילה .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון