
אני בדר"כ לא רושם חוות דעת אבל לחנות הזאת באמת שמגיע ובגדול אז רכשתי במבט אלקטריק וכמו כולם גם לי היו חששות מקניות באינטרנט אבל כשהתקשרתי למבט אלקטריק כבר הבנתי עוד בשנייה הראשונה שזו לא עוד סתם חנות באינטרנט דבר ראשון אצלם זה שירות דיברתי עם יורם ורציתי לבצע הזמנה של טלוויזיה סמסונג 43 אינץ יורם הסביר לי בצורה כ'כ טובה ובא לקראתי במחיר ובאמת בדקתי הרבה חנויות ואין להם מתחרים לא בשירות ולא במחירים אז רכשתי את הטלוויזיה בסוף שבוע (חמישי בערב) כבר ביום שני התקשר אלי השליח של החברה ומסר לי אותה אני כ'כ מרוצה מהם שאין סיכוי שלא אקנה אצלם שוב






















