
רכשתי מהם וואן פלוס 8t , המוכרים סבלניים ומקצועיים , יחס אישי מדהים , והמחיר אטרקטיבי

רכשתי מהם וואן פלוס 8t , המוכרים סבלניים ומקצועיים , יחס אישי מדהים , והמחיר אטרקטיבי

רכשתי דרך אתר של חנות מכשיר סלולרי מדגם סמסוננג נוט 10 G5 קיבלתי את מכשיר דרך שליח לאחר פתחתי את קופסה הבחנתי שמצד ימין יש מעיכה קלה על גוף המכשיר. יום למחרת שלחתי לחנות הודעה דרך מסנגר, לאחר מספר דקות חזר אלי שי מטיטיהו. לאחר הסברתי לו את את בעיה, הוזמנתי לחנות הגעתי לחנות שי קיבל אותי וראה את מעיכה ביקשתי מכשיר חדש שי הוציא לי קופסה חדשה וגם פינק אותי במדבקת סיליקון על מסך אני ממליץ לקנות מהחנות השירות והאמינות שלהם ברמה גבוה גם ממה בדקתי המחירים שלם זולים לעומת השאר. חווית קניה עם טעם טוב המון הצלחה.

שירות פצצה.התקשרו לנייד אחרי שעה, וכבר שעתיים אחר כך המוצר היה בבית שלי (תל אביב)

קיבלתי שירות נפלא. עשיתי הזמנה אונליין ועוד באותו היום התקשרו כדי לתאם את הספקת המכשיר.

חוויה מעולה. התקשרו אליי בבוקר שאחרי הערב שהזמנתי, סגרו איתי פרטים והמשלוח הגיע בלי בעיה בצהריים. הבעיה היחידה היה שהאוזניות הגיעו עם הוראות סיניות וקול סיני (בדיבור באוזניות) והייתי צריך להבין איך משנים את השפה.

התקשרנו בקשר לתיקון מסך של פלאפון. אמרו שיש במלאי (להערכתי המוכר לא בדק אפילו, ישר ענה שיש במלאי) נסענו במיוחד מהרצליה וכשהגענו התברר שאין.
שלום רב. הלקוח התקשר ושאל לגבי תיקון מכשיר וואווי P30 - וכשהגיע התברר שיש לו P30 פרו. נאמר ללקוח שניתן להשאיר את המכשיר ושהמעבדה תזמין את החלק הרצוי. הלקוח החליט לא להשאיר את המכשיר. יש לציין שמכשירי וואווי לא מתוקנים באותו היום מפאת מורכבות המכשיר. צר לנו על המקרה. בכבוד רב. צוות ההנהלה

באמת שהם חברה חמודים. היה לי דחוף שיגיע באותו היום והגיע במהירות הבזק כמו שביקשתי

שירות מעולה מעל המצופה המוצר הגיע עד אלי עם שליח בזמן ומהר שירות לקוחות נדיר שאין כאלה בארץ ממליץ! ממליץ! ממליץ!

אווווו מאמא! קניה סופר מוצלחת וזריזה. נציג פנה אלי בוואטסאפ (לא מובן מאליו, נוח ברמה אחרת) לאישור הזמנה. היה נחמד, מקצועי ועזר לכל השאלות שנתתי. ארבע זה הדירוג הגבוהה ביותר שאני נותן בכללי. בהחלט אקנה אצלם שוב.

היום בצהריים קניתי אייפד, מאחר ולא יכולתי להגיע פיזית לסניף הוצע לי משלוח מהיר בעלות סמלית. לתדהמתי הרבה כשעה וחצי בלבד מרגע הרכישה הגיע השליח עם האייפד ! פתחתי את האייפד ולצערי הייתה בעיה במצלמה, מיד הרמתי טלפון לסניף שענה לי במהירות והציע לי להגיע לסניף לבדיקת התקלה. כשהגעתי , מיד עזרו לי ונתנו שירות מעולה, אמין ומקצועי מאוד והחליפו לי את האייפד בסניף באופן מיידי ללא כאבי ראש. אחלה מקום, אחלה אנשים, ואחלה מחירים כמובן. ממליץ בחום!

שירות אישי ומקצועי. תודה רבה לבראל ולכל הצוות. קניתי אוזניות תוך כמה שעות הם היו אצלי.

הפעם החלטתי שאני חייב לכתוב ולהמליץ על החנות הנפלאה הזאת שפשוט מצילה אותי כל פעם מחדש. כמה שנים שאני כבר מתקן שם , אני זוכר שבפעם הראשונה שכשחיפשתי חנות תיקונים לסלולר פגשתי לצערי לא מעט אנשים לא ישרים שחיפשו איך לעקוץ גם כשהמכשיר היה בסדר. וכל פעם לא הייתי מרוצה מהשירות שלא היה מקצועי וכמובן גם מהמחיר והזמן הממושך שהייתי צריך לחכות עד שהמכשיר יתוקן יכל לקחת גם שבוע ויותר. האמת שהגעתי לסלפי מתגובות שקראתי עליהם באינטרנט והדבר עשה לו שם מצויין. אני פשוט מאושר שפגשתי בחנות הזאת. תודה לכל הצוות המקצועי האמין הזריז והמסור. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

השירות היה מעולה הזמנתי את המוצר ותוך 4 שעות כבר היה אצלי! אני בהחלט ממליצה!

רכשתי טלפון סלולרי אונליין. מהחנות התקשרו תוך זמן קצר להשלמת ההזמנה. תוך שעה הטלפון הגיע אליי עם שליח. כלומר תוך שעתיים מהרגע שהחלטתי לרכוש טלפון, הטלפון היה אצלי ביד. שירות נהדר!

המוצר שהזמנתי הגיע במדוייק לפי התיאור. זמן הגעה קצר - תוך 3 ימים למרות מגורים ליד טבריה.

שירות מדהים!!! משלוח מהיר!! לשי מתיתיהו המדהים הייתה את כל הסבלנות שבעולם לשאלות המטמטמות שלי... ממליץ בחום לקנות מאתר cellfi

רכשתי את הטלפון ביום חמישי , היות שדגם מוקדם יותר של וואן פלוס אבד. המוכר ענה בסבלנות מרובה וסייע לי לרכוש את הטלפון דרך שיחה בטלפון נייח. אמר שיעשה כמיטב יכולתו שאקבל את הטלפון כמה שיותר מהר. ביום ראשון בעשר בבוקר כבר היה אצלי. יש לציין שאינני גרה באזור המרכז בו נמצאת החנות. כל הכבוד על השרות המהיר והסיוע.

קניתי אוזניות שך sony, מחיר מעולה, וגם בראל , אחלה גבר נתן לי שירות טוב, הסברים, היה סבלני ובדק לי מה שרציתי. המשלוח הגיע מהר מהצפוי:)

כל הכבוד לכל צוות החנות המקסימה הזאת, שירות אדיב, נדיב,סבלני ומאוד מאוד אמין! אני רוצה במיוחד להודות לשי,אדם מסוג אחר,שדאג וטיפל בכל בעיה ובעיה שהייתה, גם שחזרתי שוב ושוב, תודה שי היקר!

שירות אמין, מהיר ואדיב. לאחר ההזמנה קיבלתי שיחה מנציג שהודיע על שידרוג חינמי למכשיר מבלי שביקשתי, והמכשיר עצמו הגיע תוך יומיים מרגע השיחה. חנות מצויינת

הזמנתי מוצר אפל במחיר מעולה היום בצהריים. קיבלתי אותו למשרד באותו היום. החנות התקשרה לוודא את ההזמנה ואת הזמינות למשלוח ערב תוך 10 דק מרגע ההזמנה. ממליץ בחום!

העובד בר אל הסביר לי לפרטי פרטים אודות הפלייסשטיין 5 שקניתי, סובלני, מקצועי, עם חיוך!!! שאפו לכם👍🏼

שירות מעולה, הזמתי וקבלתי באותו יום! מענה ללקוחות מהיר ומקצועי, אנשים נחמגים ואכפתים מאוד. תודה

רכשתי אזניות Apple AirPods 2 True Wireless ביצעתי את ההזמנה ביום שני ב-14:00 קיבלתי את האוזניות באותו היום בשעה 16:00 איזה כיף!!!!!

מחירים מעולים ושירות מדהים. תודה לבראל על שירות יוצא מן הכלל!! היה ממש כיף לקנות גם דרך הטלפון!