
ברצוני לציין לשבח ולהודות למר ברק מסניף תלפיות ירושלים אשר דאג לספק לנו שירות הולם מכבד מקצועי ומעל הכל אנושי ואחראי , האני מאמין שלו הוא :אני כאן עבור ובשביל הלקוח ברמה האישית והרגישה ביותר . ועל זאת יבורך ומי יתן וירבו כמותו בעולמנו ! ובנימה אישית זכות היתה לנו להכיר אותו בכל שיחה ריגש אותנו יותר ויותר , אשרי יולדתך ברק👏שרה הוד























