גועל נפש של חנות! לא להתקרב. סיפקו לי מוצר לא מתאים. יצרתי קשר עם העסק העסק לאחר פחות משעתיים כדי שיבטלו לי את העסקה כחוק, יאספו את המוצר ויזכו אותי. במקום זה סירבו לבטל את העסקה ללא שום הסבר הגיוני וללא שום כוונה לפתור את הבעיה שיצרו והנזק שהם גרמו לי. מצרף את ההיתכבות עם השירות שבשיא חוצפתו לא הציע לי אנו לי בצורה הכי מגעילה שיש ולא הציעו לי שום פתרון, חוץ מלהתקע עם המוצר הלא מתאים. העיקר שלקחו ממני כסף וככל הנראה שמחים מאוד שגרמו לי נזק כלכלי ואוגמת נפש!
תגובת החנות
שלום רב,
נתחיל בזה שהלקוח קיבל את כספו חזרה.
להלן העובדות:
הלקוח הזמין על דעת עצמו מסך שתומך ב - 100MHZ (פונקציה מסוימת).
הלקוח קיבל את המסך תוך 24 שעות, פתח אותו, השתמש בו, חיבר אותו, הפעיל אותו וגילה שהכרטיס מסך שלו במחשב לא תומך בזה (היה צריך לבדוק לפני שהמוצר מתאים לו).
פנה אלינו להחזרת המוצר, לאחר שהשתמש במוצר.
כמובן שטיפלנו, עלינו מול התמיכה של היבואן, שלחנו שליח, ביטלנו ללקוח את העסקה והחזרנו לו את כספו.
נזק כלכלי ללקוח או לנו?
עוגמת נפש ללקוח או לנו?
הדבר הטוב שיצא מזה שהגולשים יכולים לקרוא ולהכיר את השירות שלנו.
מה דעתכם על השירות הזה? :)
בברכה,
צוות פרידיו