לאחר בדיקה מקיפה רכשתי שק של גוסי קט 18 ק"ג במחיר הכי טוב שאפשר למצוא אונליין.
התקשרתי לסניף ר"ג ברח' רזיאל, ענה לי בחור מקסים בשם עודד.
הסביר לי יפה שאין את זה במלאי כרגע, אבל אם אני מעוניין, הוא יידאג שיגיע לחנות שק בתוך שעה עד שעה וחצי, ואכן כך היה.
התקשרתי לאחר שעה, עודד אמר שבדיוק זה הגיע, ואני יכול להגיע לקחת את זה (רק אציין שאני גר במרחק של 2 ק"מ מהחנות,
ולכן העדפתי להגיע ולאסוף עצמאית מהחנות, למרות שהוצע לי משלוח חינם הביתה)
השירות היה אדיב מקצועי מהיר ואמין, ובנוסף היה נחמד לגלות שפינקו אותי במתנה, 2 קופסאות שימורים מזון רטוב לחתולים.
ממליץ בחום על החנות, אמינים ,ישרים ,זולים מאוד, ובנוסף מצ'פרים בהפתעות, מה שלא קיים בשוק הישראלי.
אותי הרווחתם בתור לקוח חדש.