
הקניה היתה פשוטה והמוצר הגיע תוך יומיים. אנשי המכירות היו איתי בקשר טלפוני רצוף ואין לי אלא מילים טובות על הטיפול. ולא נשכח את המחיר האטרקטיבי.

הקניה היתה פשוטה והמוצר הגיע תוך יומיים. אנשי המכירות היו איתי בקשר טלפוני רצוף ואין לי אלא מילים טובות על הטיפול. ולא נשכח את המחיר האטרקטיבי.

קניתי מדיח כלים של חברת fisher & pikel ,המחיר היה מצויין והשרות מהיר ואדיב. המדיח הגיע לאחר 3 ימי עסקים

לאחר שקניתי דייסון מחברה אחרת. ניסתי למצוא שואב טוב יותר במחיר הגיוני. הגעתי לאתר של בסט אלקטריק והופתעתי לגלות שהשואב שחישפתי נמצא במחיר זול מאוד ביחס לשוק. ביצעתי הזמנה ותוך 4 ימים השואב כבר היה אצלי. המוצר מעולה והשירות איכותי. מומלץ!

קניתי מייבש כביסה, רוב הסכום שילמתי במזומן. כבר עמה שבועות ממתין לחשבונית. אין אם לי לדבר, בעל החנות ממציא סיפורים ולא רוצה להנפיק חשבונית כחוק. מוצר עצמו נראה בסדר אבל בלי חשבונית לא יהיה למי לפנות במקרה של תקלה. לא הייתי קונה שם שוב.

המקרר הגיע תוך שלושה ימים השירות מצוין הכל עובד תקין טיפול ושירות מצוין באתר שלהם

לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לחנות לוודא אם ההזמנה התקבלה והמקרר אכן קיים במלאי, וגיליתי שהוא לא היה זמין במלאי. אציין לחיוב את ניר, שעזר מאוד למצוא דגם חלופי שיענה לדרישות שלי, ואפילו העלה את היבואן על הקו כדי לוודא שהוא אכן קיים במלאי. כמו כן, ניר עשה מאמץ גדול לדאוג שהמשלוח יגיע אלי בזמן לפני חג הפסח, ולצורך כך בחר להשתמש בחברת שליחויות חיצונית, במקום להשתמש בחברת השליחויות של היבואן אשר היתה עמוסה לפני ימי החג. בזכותו האספקה היתה מהירה מאוד (יומיים לאחר ההזמנה המקרר כבר היה אצלי)! כמו כן, ניר מסייע לי כעת לטפל בכך שדלת המקפיא הגיעה עם דפיקה קלה בפח. התלונה היחידה שלי היא אל חברת השליחויות - השליחים לא היו הוגנים וטענו שלא ניתן להעלות את המקרר במעלית, למרות שבמדידה של פתח המעלית בהחלט היה ניתן להעביר את המקרר לאחר פירוק הדלתות שלו, ואילצו אותי להזמין מנוף. הייתי מדרג את החנות בחמישה כוכבים, וכוכב אחד לחברת השליחויות.

מוצר מצוין שהגיע בהתאם להזמנה ותוך שלושה ימים עד הבית. ניר בחור חביב מאוד, זמין בטלפון ועזר עם כל עניין.

הזמנתי באינטרנט. התקשרו אלי לודא שהכל תקין. ענו על שאלותי במהרה. הכל תקתק כמו שצריך.

רכשתי טלוויזיה Sony KD49XF7596BAEP ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט. לאחר מכן קיבלתי מייל על אישור ההזמנה וקבלה. התהליך היה מלווה כל הזמן בהודעות sms על עדכון לגבי המוצר. חנות מצויינת, שירות אדיב ומקצועי. משלוח מאוד מהיר. מומלץ ביותר!!!

קניתי השבוע מדיח כלים בוש לאחר שיחת טלפון מקצועית ונעימה מול ניר ממרכז המכירות של החברה, אספקת המוצר בוצעה תוך 2 ימי עבודה, המחיר אטרקטיבי לאחר השואה מקיפה שביצעתי, חוויית קנייה ושירות נעימה ומקצועית-ממליץ בחום!!

רכשתי דרך האתר תנור אפיה היתי לחוצה בזמן והגיע לפי מה שיחייבו לי אחלה אתר ויחס מעל המצופה

שירות אדיב ומקצועי , כל מוצרי החשמל לביתי קונה בחנות זאת מחיר זול בתשלומים נוחים הגעת המוצר במהירות תודה רבה שמחה תמיד לקנות אצליכם

הזמנתי מייבש כביסה ברשת. קיבלתי אישור ומספר הזמנה. לאחר ארבעה ימים שלא שמעתי מהם דבר התקשרתי. נאמר לי שצילצלו מספר פעמים ולא הייתה תשובה ומאחר שיש להם לחץ הם לא כותבים SMS או שולחים מייל. עניתי לבחור שנראה לי שהם לא ממש רוצים לתת שרור ו/או למכור, בטון גס ותקיף ענה שאם זה מה שאני חושב שלא אקנה אצלם. צודק. לא קניתי. רק לידיעה "בסט אלקטריק" שייך ל"אבי סופר". מי שלא יודע לתת שרות ומתנהג בגסות, לא אקנה אצלם שוב אף פעם!
הלקוח עשה הזמנה טלפונית באתר בלבד באתר ביום שישי שישי ושבת שירות לקוחות לא לא עובד ביום א ניסית להשיג את הלקוח והוא לא ענה ביום ב בבוקר שהוא שדיברנו איתו הוא התרעם על זה שלא שלחו לו SMS הסברנו שאנחנו לא עושים את זה רצינו להשלים איתו את ההזמנה הוא לא הסכים וביקש לבטל למרות שבכלל לא שם פרטי אשראי ככה שלא היה מה לבטל!!!

ברצוני לשבח את בסט אלקטריק..על שירות אדיב ומהיר..קניתי תנור מילא ..מחיר שווה לכול כיס תודה

הזמנתי מדיח כלים שמפורסם על ידי החנות. לאחר שבוע קיבלתי טלפון שבו נאמר לי שהמוצר לא קיים במלאי והוא מציע לי מדיח מדגם אחר. הדגם שהוצע לי לא מצא חן בעיני מאחר וזה דגם שלא מפורסם אצל שום ספק וגם היבואן לא מכיר אותו. ביקשתי לבדוק אם הוא יכול לספק לי מדיח אחר שמפורסם אצל הספק באתר ומאז עבר שבוע ולא קיבלתי תשובה.

הזמנתי מדיח. לאחר יותר משבוע שלא יצרו איתי קשר, יצרתי איתם קשר. אמרו לי שהמוצר לא במלאי, ושאין מוצר חלופי באותו מחיר. לאחר מכן טענו שלא השיגו אותי בטלפון (למרות שלא קיבלתי שיחה, ולא ענו למיילים או הודעות שלי). ביטלתי את ההזמנה. שירות לקוחות לא משהו.

שירות מדהים עם יחס אישי מעולה, קניתי מיני מקרר הגעתי לאסוף אחרי שעה! מצליחה בחום

רכשתי מכונת כביסה של בוש מדגם מסוים שיותר מאוחר לא היה במלאי - הוצעה לי מכונה אחרת בתג מחיר גבוה בהרבה אבל ללא תוספת עלות. השירות של החנות היה מהיר, יעיל, אדיב ובעיקר פרקטי וישיר מרוצה מאוד בסך הכל גם מהשירות וגם מהמכונה שקיבלתי בסוף

הזמנתי אצל בחור בשם ניר נתן שירות מהיר ומקצועי-בלי חרטות-נתן נייד שלו וענה מהר בכל שעה גם המחיר היה נמוך יחסית לאחרים שבדקתי ממליץ!

שירות שאין לתאר ! באמת מגיע להם , הזמנתי מוצר ביום שישי , ביום שני הוא כבר אצלי בבית. מחיר, שירות , יחס . תודה לניר שעזר לי ישאר כח

בתחילת ינואר הזמנתי מדיח כלים אינטגרלי של בוש, וקיבלתי אישור על ההזמנה ,לאחר שחיכיתי 14 ימים והמוצר לא היגיע צלצלתי ודיברתי עם ניר לברר ונאמר לי שהדגם שהזמנתי אינו במלאי,ולהפתעתי ניר הציע לי מדיח של סימנס שהוא יותר יקר ,ויותר חדיש מהדגם שהזמנתי ,בתחילה היססתי אך לאחר בדיקה שלי התברר שאכן דבריו של ניר נכונים ואישרתי את ההצעה של ני ולאחר יומיים קיבלתי את המדיח ללא תוספת תשלום ,לדעתי כך צריך להיות שירות של כל חברה, ושל המייצגים אותה . תודה לניר זיידמן ולחברת בסט אלקטריק על הכל.

הזמנתי ביום שישי שעבר מייבש כביסה. באתר כתוב "אספקה תוך שבעה ימים". ביום ראשון התקשרו לברר אם אני מסכימה להפריד את עלות המשלוח מההזמנה. שאלתי מתי האספקה ואמרו לי שתוך שלושה ימי עסקים. ביום חמישי כשלא שמעתי דבר התקשרתי ואמרו לי שישובו אלי. איש לא חזר אלי. בשישי דיברתי עם ניר, שוב. ביוזמתי, שאמר שכנראה הטספקה תהיה בראשון, אך אחר כך חזר אלי ואמר שמקווה שעד יום שלישי... מאכזב מאוד.
הלקוחה הזמינה ביום שישי בצהריים את המייבש כפי שהיא אומרת ביום א אחר הצהריים התקשרנו לוודאות איתה פרטים לפני אספקה המוצר מפורסם עם אספקה של 7 ימי עסקים. מיום שני ה-21.1 7 ימי עסקים זה עד ה-29.1 יום שלישי כפי שהלקוחה אומרת לא מבינים את מהות התלונה

קיבלנו ממש שירות אישי ותמיכה בקניית מייבש חדש. עשו הכל כדי שנקבל את המייבש בהקדם ואכן המייבש נגיע במהירות שיא! אנחנו מאוד מרוצים מהשירות והמוצר שרכשנו. כייף גדול שיש עוד עסקים שיודעים לתת שירות טוב.

Great Service and a pleasure to deal with Oven was delivered quickly Very good Customer Service