
לפני כ3 חודשים רכשתי בחנות גלקסי s10. שכנעו אותי להוסיף מגן מסך מקומר איכותי ב100 שח. המגן התקלף בקצוות לאחר כחודשיים. אמנם הסכימו להחליף באחריות אך המוכר טען שזה באשמתי. כשטענתי שמכרו לי מוצר לא איכותי ואני מצפה שיחזיק יותר מ3 חדשים קיבלתי צעקות ממי שהציג את עצמו כבעל העסק. הבחור היה עצבני בטירוף. פשוט ירד עלי דקות ארוכות בנוכחות לקוחות ואנשי המכירות. חוויה הזויה ומאיימת. להתרחק!! בלשון המעטה- לא ממליץ לקנות שם.
שלום ללקוח וללקוחות שקוראים את חוות הדעת הביזיונית של הלקוח . הלקוח אכן רכש מכשיר ואיתו מגן מסך סיליקון שמגיע עם אחריות . הלקוח התקשר כשבוע לפני שהגיע לחנות ואמר כי יש בעיה עם המדבקה ואמרו לו כי הוא יכול להגיע לחנות ויחליפו לו לאחד חדש . הלקוח רב איתנו בטלפון כדי שנחליף לו למרות שאמרנו לו שאנחנו מחליפים (ממש ניהל ריב עם עצמו) . כשהלקוח הגיע לחנות מסר לנציג שישב מולו את המכשיר ושוב התחיל לריב ולדבר ממש בחוסר נעימות שוב בלי סיבה . ביקש מהנציג התחייבות שלא תיהרס לו המדבקה . אף אחד לא יכול להתחייב על דבר כזה ובשביל זה יש אחריות . החנות משתדלת ומנסה לתת שירות טוב לכל לקוח אבל גם אצלנו יש גבול והלקוח חצה אותו בצורה מזלזלת שלא מכבדת אף אחד . אנחנו שמחים שהלקוח שלח את חוות הדעת בכדי שאנשים יבינו כמה בזויה התנהגותו בגלל מגן מסך שנהרס ורצינו לתת על זה את השירות . שום מילה של הלקוח לא נכונה ולא אמיתית . צר לנו שקיימים אנשים כאלה שמנסים להרע אך הוסבר ללקוח שמאנשים כאלה אנחנו רק צומחים ולומדים . בתודה צוות בסט סייל .























