
דיברתי עם יורם, יעץ לי לגבי תנור, תוך כמה דקות סגרנו עסקה עם הנחה יפה ועוד באותו ערב התנור היה אצלי בבית. תענוג לעבוד עם שירות כזה.

דיברתי עם יורם, יעץ לי לגבי תנור, תוך כמה דקות סגרנו עסקה עם הנחה יפה ועוד באותו ערב התנור היה אצלי בבית. תענוג לעבוד עם שירות כזה.

היזהרו! הבעלים מפרסם מוצרים ישנים עם דרוג גבוה בכוונה כדי שתתקשרו ואז אומר שבטעות לא הוריד אותם מהאתר. נשבע שכבר יוריד אותם אבל גם ברגע זה המוצר שאין לא במלאי מפורסם ועוד איך מפורסם. הציע לי מוצרים אחרים לא קשורים וביטל הזמנה מספר 9088. עוד חנות של מניפולטורים. להיזהר מחנות זו בפרט ומהקומבינה בכלל. כמו כן לשקול לא לקנות בזאפ. המון הטעיות.

הזמנתי טלויזיה Q7 של סמסונג יבוא מקביל, התקשר אליי אילון מהחנות לאחר שכבר הזמנתי עם כל פרטי כרטיס האשראי ושמבחינה חוקית ביצעתי הזמנה מלאה, ועבר איתי על פרטי ההזמנה ואם אני יודע בדיוק מה הזמנתי. פירט לי את הפרטים והשווה בין יבוא מקביל למקורי. זיהיתי כי יבוא מקביל לא מתאים לי וביקשתי לבטל את העסקה. אילון בלי לחשוב פעמיים ביטל ואמר כי בחנות שלהם דוגלים בשירות ללקוח לפני הכל ותקשיבו לי טוב, אני הופתעתי מרמת השירות, ההסברים, זה שאם זה לא מתאים לך אז הכל בסדר לעומת רוב החנויות שפשוט לא מעניין אותם אם הבנת מה הזמנת ואם זה מתאים לך או לא, אם הזמנת תקבל. אני כל כך מאושר ושמח שיש שירות וחנויות כמו אלה ואמנם ביטלתי את הקניה הזו אבל אין לי ספק הכי קטן שכל דבר שארצה לקנות וקיים אצלם וגם אם יקר במאה שקל אני קונה אצלכם! אין דברים כאלה! פשוט בהלם מהשירות! תודה ענקית!

הזמנתי מכונת כביסה ביום שישי. ביום ראשון דיברתי עם החנות וביקשתי לזרז את המשלוח, ואכן ביום שלישי המכונה כבר הגיעה אלי הבייתה.

הגענו לחנות בפתח תקווה כדי לרכוש מכונת כביסה. קבלנו הסברים מאוד מקצועיים לגבי מכונות אחדות, היחס היה לבבי, אישי ונעים, והמכונה שבחרנו הגיעה לביתנו למחרת, בדיוק בזמן שתואם עם המוביל. לסיכום- אין ספק שנשמח לחזור על חווית קניה חיובית כמו זאת.

מתחת לכל ביקורת. בקצרה - קניתי מכונה חדשה, קיבלתי מכונה תקולה שהציפה לי את הבית פעמיים ואני צריכה לבזבז זמן בהתעסקות עם מוקדים טלפונים וטכנאים. ממליצה בחום לבחור בחנות אחרת. קניתי מכונת כביסה חדשה של האייר. המכונה הגיעה תקולה. הטכנאי שהתקין אותה לא שם לב. יום למחרת הפעלתי את המכונה בפעם הראשונה וכל הבית שלי הוצף. לאחר שיחות עם החנות ועם מוקד השירות של היצרן הגיע טכנאי נוסף, בדק ואמר שהייתה ככל הנראה תקלה בצינור שאחראי על ויסות כמות המים. אמר שתיקן, הפעיל לכמה דקות (נראה תקין) והלך. חצי שעה לאחר מכן הפעלתי את המכונה ולאחר כרבע שעה של פעילות שוב כל הבית הוצף במים. במוקד השירות של היצרן לא ענו. כשהתקשרתי לחנות בתחילה הנציג ניסה לשכנע אותי שזו אחריות שלי לתקשר עם הטכנאים (מזכירה שזו מכונה חדשה!). לאחר שביקשתי שיבואו לאסוף את המוצר התקול הוא אמר שהוא ינסה לדבר איתם. לאחר המתנה נוספת התקשרתי שוב למוקד השירות וביקשתי שיביאו מכונה חלופית או שיבטלו את העסקה. במקום לבקש סליחה על זה ששלחו מוצר תקול הם תוקעים אותי עם עוד המתנה לביקור טכנאי נוסף שיאשר שהמכונה תקולה. בינתיים אני תקועה בלי מכונת כביסה ועם בית מוצף. חווית הקנייה גרועה מאוד ואני מקווה שזה לא יצטרך להגיע לבית דין לתביעות קטנות ו/או למועצה לצרכנות.
לקוחה קיבלה בזמן את המכונה וגם את התקנתה לאחר שפנתה לחנות ביום שישי בגין תקלה מיד העברנו לתחנת השרות את הבעיה ובקשנו שהטכנאי יגיע לסדר את התקלה כבר ביום ראשון! הטכנאי הגיע ביום ראשון לפי בקשת החנות אך לא הצליח לטפל בבעיה, הלקוחה בקשה החלפת מוצר ומיד נענינו לבקשתה להחלפה של המכונה. כבר ביום שלישי הלקוחה קיבלה מכונה חדשה. הליך זה דורש זמן של היבואן וגם של חברת ההובלות למרות זאת, לקח 48 שעות בלבד מרגע שהלקוחה פנתה לחנות ודרשה החלפת מוצר עד קבלתה של המכונה החדשה. חשוב לציין, שכל התהליך נעשה דרך החנות בלבד. לצערנו, למרות השירות המהיר שקיבלה, הלקוחה איננה מרוצה . שירות טוב נמדד במתן מענה מהיר ויעיל ללקוח! ואנחנו נתנו את השירות על הצד הטוב ביותר. בברכה, מבט אלקטריק

לכבוד ויטלי גלפמן שלום רב ! שמי נטליה וקיבלתי ממך שרות בעת קניית מקרר ותנור בסניף נתניה! רציתי להודות לך על השרות והיחס הטוב והמקצועי שנתתה לי! התנהגתה בצורה מאוד נחמדה ,הסברתה לי את הכל בצורה ברורה ! אתה בן אדם מאוד מקצועי, אמין יודע ומבין את המקצוע! מאחלת לכל מנהל עובד כמוך! תודה רבה על הכל! בהצלחה בהמשך הדרך!

רכשתי טלוויזיה של LG לאחר התייעצות בחנות זכיתי לשרות אדיב ומקצועי במחיר מצוין המשלוח הגיע בזמן...מומלץ

איזה תענוג לעבוד מול יורם מקצועי ,שירות אמין ומהיר. מילה זאת מילה. מומלץ בחום לא לוותר

יורם תודה רבה לך על שירות המסור עזרת לנו מאוד רכשנו מקרר הייתה איתנו עד הסוף תודה רבה רבה

יורם עזר מהר בטלפון לבצע קנייה של מכונת כביסה CRYSTAL CRM701001 - המכונה הגיעה תוך יומיים - ויורם נתן טלפון של המתקין - כל כך פשוט ודוגמא לשרות לקוחות למופת ! מאד ממליץ על MABATELECTRIC - פול - קיבוץ מעגן מיכאל - כל הכבוד !

קיבלתי אכלה שירות מוכר מאוד מיקצועי נתן הסבר מעולה אני מאוד נהנה מהמוצר תודה רבה ממליץ בחום

יש חנויות ויש חנויות וכך גם המחיר. אבל מעבר להכל- השירות. לא נתקלתי מעולם באיש מקצוע נעים ושירותי כמו ויטלי. סבלנות ורוחב לב והכל בנועם אינסופי. גם לאלפי השאלות...ממליצ בחום רב!!

שירות מהיר והכי זול בארץ שווה מאוד . השירות של אילון היה מאוד נעים ואדיב . בטוח שקנייה הבאה שלנו תיהיה דרכם .. אין ספק שהקנייה מוצלחת. מומלץ מאוד

התקשרתי לחנות ,ענה לי נציג אדיב מאוד בשם אילון באמת בחור מקצועי ידע לענות על כל שאלה ששאלתי בצורה ברורה ומקצועית, בנוסף סיפקו לי את המוצר יותר מהר ממה שסיכמנו. גם לאחר הקניה כאשר נשבר לי חלק לאחר שבועיים אותו נציג טיפל בי למופת ודאג שיחליפו לי את אותו חלק במהירות. בקיצור מעבר למחיר הזול, אני מאוד מרוצה מחווית הקנייה והשירות שלהם. אין ספק שאחזור לקנות שם בעתיד.

רכשתי בסניף פתח תקווה מסך טלויזיה ומכונת גילוח.שירות היה מצויין,איש מכירות היה מאוד סבלני וקיבלתי הסבר מדויק.מוצרים הגיעו בזמן.ממליץ בחום.

אז בהתחלה היה לא קל אבל אחרי כמה שיחות אדיבות ושירותיות קיבלנו אחלה מענה להזמנה שלנו ואפילו ביצענו שדרוג קטן :)

רכשתי טלויזיה באתר במחיר כפי שמצויין כולל שנה אחריות... לא היה כתוב שהאחריות היא רק במידה והמתקין פותח את הטלויזיה בעלות של 200 שח. המחיר באתר שיקרי... כל חנות אחרת שבדקתי האחריות כלולה במחיר. פשוט לא לקנות שם

הזמנתי טלויזיה דרך האתר חזרו אלי טלפונית להבהרה והסברים לפני החיוב. הגיעה מהר- כולל התקנה, בדיוק מה שרציתי שרות אדיב ומקצועי :)

רמת שירות וחווית קנייה מדהימה, במהלך הרכישה הובטח לי שהמוצר יסופק לי תוך יומיים ואכן כך היה. איש המכירות: "איילון" הוא שירותי ואדיב וסובלני ברמות. איכות הטלוויזיה במילה אחת: מעל כל הציפיות.

הילדים קנו לי טלויזיה בסניף פתח תקווה, איילון טרח וסידר הכל לשביעות רצוננו המלאה. נדיר שזה קורה היום . תודה רבה.

הגעתי לסניף בנתניה ועזר לי בחור נחמד בשם אלכס אלוף אמיתי עזר מהרגע הראשון ותמיד היה עם חיוך ממליצה בחום אני אחזור לקנות אצלו גם בעתיד

התקשרתי למבט אלקטריק ביום רביעי בצהריים אחרי שהזמנה אחרת הבריזה לי. הייתי צריכה מקרר במהירות המירבית. דיבר איתי אלון, סיפק לי בדיוק את המקרר שרציתי- ביום ראשון על הבוקר- תוך פחות מ2 ימי עסקים! (למרות שאני גרה מעבר לקו הירוק וחנויות אחרות היו יכולות לספק לי רק בימי שלישי) שבוע אחרי שהמקרר הגיע שמתי לב שלא קיבלתי מהם קבלה. התקשרתי לאותו מספר, ותוך 5 דקות הקבלה היתה במייל שלי. סה"כ חווית קניה חיובית מאוד, בהחלט ממליצה והייתי קונה מהם שוב.