
שירות אדיב מאוד, זריז ואיכותי, והמשלוח היה סופר מהיר. שירות מצויין ממליצה בחום! וגם המחיר ללא תחרות !!!

שירות אדיב מאוד, זריז ואיכותי, והמשלוח היה סופר מהיר. שירות מצויין ממליצה בחום! וגם המחיר ללא תחרות !!!

חנות מומלצת בחום, גיליתי אחלה חנות עם מוכר מתוק ומקצועי (אבי) בטוח שאחזור אליהם בקרוב

שירות מהיר ומדוייק, מס הצעות לבקשה, סבלנות ואדיבות רבה. מוצרים מעולים ואין חשש שיהיה צריך להחליף אותם כל פעם. אני סומכת עליהם מנסיון בו רכשתי מוצר מעולה שהתאים לי בדיוק לאחר שנפלתי עם מוצרים שרכשתי במקומות אחרים. אחזור לשם לרכוש גם לפטופ בקרוב.

הייתי מספר פעמים בסניף חפץ חיים 8 פתח תקוה. גם לקניית אביזרים לסלולרי וגם השבוע לתיקון מסך איפון 6 שנהרס. שלומי מנהל הסניף נותן שרות אישי ומאוד מקצועי,מהיר ויעיל, עם המון סבלנות ואכפתיות והיה לו מאוד חשוב לדעת שאני מרוצה והתוצאה מושלמת. אין ספק ששרות כזה הוא באמת משהו לא ברור מאליו. אחזור בשמחה לקנות שם שוב.

הפון שלי התחיל להתחמם ולעשות בעיות הגעתי עם סוללה נפוחה . פטרו לי את הבעיה במהירות ובמקצועיות ,אנשים עם שירות אמין ואחראי. מקום שבנאדם ברור לו לאן לחזור יש אמא ואבא לתקלות שלי חשוב מאוד!! נהנתי ואחזור .. מומלץ בחום

מסרתי את המחשב הנייד שלי לתיקון במעבדה. לאחר כשבועיים של המתנה (הבטיחו ימים בודדים) נאמר כי עלות התיקון תהיה 700 שקל. העדפתי לא לבצע את התיקון והוצע לי למכור את חלקי המחשב ב 200 שקלים. סירבתי והגעתי לחנות לקחת את המחשב הנייד, כאשר הגעתי בחור קירח (נראה לי קוראים לו אבי או עדי) אמר לי כי לא ניתן לתקן את המחשב או למכור את חלקיו כלל. היה תמוהה בעיניי כיצד קרה שיום לפני הציעו לי לתקן את המחשב או למכור את חלקיו ולפתע לא ניתן לעשות דבר. לא קיבלתי תשובה ברורה אלא התחמקות מהבחור הקירח ויחס לא נעים בכלל. לעולם לא אחזור לשם וממליץ כך גם לאחרים.

תומר מסניף חפץ חיים פתר לי תקלה במכשיר הנייד בזמן קצר, בצורה מקצועית ועם המון נכונות לעזור. מומלץ בחום.

המוצר מדהים, דו שכבתי כמתואר מאוד נוח ביד ומגן בצורה טובה מאוד על המכשיר מנפילות ומזעזועים. אמנם המוצר הגיע באיחור רב , אך החנות לא אשמה (הלוואי ויכולתי להדגיש זאת). היה את חג הפסח, וגם הדואר לא עובד הכי טוב, אספתי את המוצר בכך שהראיתי מספר מעקב ללא פתק. בכל מקרה, כל הנציגים בחנות עזרו לי יפה מאוד והקלו על חווית הקנייה..רוצה לשבח את אבי , תומר וכל מי שעזר אני לא זוכר את כולם. לכן בהחלט אקנה משם שוב וממליץ לאחרים גם, יחס מאוד חם ונעים.

בחצי שנה האחרונה יצא לי להיעזר בחנות זאת מספר פעמים. קיבלתי תמיד שירות מאוד מקצועי ואדיב תמורת מחיר הוגן. ממליץ בחום ואחזור שוב.

נשבר המסך לא עלינו, התקשרתי ל-3 חנויות ולאף אחת לא היו מסכי נקסוס 5 במלאי, הגעתי ל-NexTech והם תיקנו לי את המסך תוך כ-30 דקות, כמו חדש. מחיר טיפה יקר ביחס לחנויות אחרות באזור, אך מקצועיים מאוד ושמחו לענות ולעזור בכל שאלה. ממליץ בחום.

הגעתי לחנות לתיקון טלפון סלולארי - התרשמתי מאמינות ואיכות השרות והחלטתי לרכוש תושבת לטלפון לרכב אחזור ל NexTech בעתיד מומלץ בחום

אבי מקצוען אמיתי, לויאלי בצורה יוצאת מגדר הרגיל. התיקון השרות והגישה ללקוח שלו ראויים לכל שבח. זה המכשיר הרביעי שאני מתקן בחנות הזאת ויש לי רק מילים חמות לומר . כל הכבוד!

הגעתי כאשרת התלבטתי בין שני מכשרים ונציג המכירות ששמו הוא תומר המליץ לי על המכשיר ה "פחות" מוצלח והוא הסביר בפניי את הסיבות מהרגע שרכשתי את המכשיר ועד הרגע שהמכשיר היה אצלי מכוייל,מאופס,עם כל אנשי הקשר ומה שצריך היה בדקות בודדות..ובכל שלב קיבלתי הסבר על הנעשה. בסופו של דבר רכשתי את המכשיר בשמחה רבה וגם קיבלתי הנחה על מגנים לנייד תודה לכם אבי/תומר!

חוויה כיפית מהנה שירות מצוין יוצא מן הכלל מחירים סבירים מתחשבים בלקוח אשמח לחזור שוב אפנה גם קרובי משפחה לחנות

שרות מצוין הזמנתי בבקר ואחר הצהריים הגעתי שיפעילו את המחשב שיהיה מוכן להפעלה בבית. המחיר השרות והאחריות של 3 שנים בדיוק מה שרציתי חוץ מהעובדה שהמחיר בתשלומים מחייב ריבית נהניתי משרות ומחווית קנייה מקצועית.

שירות הלקוחות שניתן ע"י אבי ליווה אותי באדיבות בכניסה לפרטי הפרטים של ההזמנה עד שהגענו למוצר הרצוי. המוצר הגיע לביתי למחרת אישור ההזמנה.

צוות מוכשר ורציני יידע במוצרים נילווים וכמובן שירות מצויין רציני ואמין הצעת מחיר עבור תיקון המכשיר היתה לשביעות דעתי והשירות היה מהיר וטוב

פניתי לחנות לרכוש מדפסת משולבת. קיבלתי עצה טובה למכשיר שתואם לדרישות שלי. וקיבלתי עזרה בהתקנה אצלי בעסק. מעבר למחיר הזול ששילמתי אני חייב לציין שהם נתנו לי עצות מקצועיות וסייעו לי בהתקנה ווידו שאני שבע רצון.

שירותי, מהיר, זול ואמין. ניגשתי להחליף סוללה וכפתור בית ותוך 20 דקות יצאתי עם טלפון עובד. השירות היה אדיב ומחוייך. זו פעם שניה שאני פונה לחנות ואף הפנתי חלק מחברי, שהיו מאוד מרוצים

הזמתי את המדפסת לאחר חיפוש בזאפ בשעה 12 בלילה וקיבלתי אותה למחרת בבוקר שירות מהיר מאוד. כמו כן מקבלים PayPal שזה יתרון גדול! מומלץ בחום