מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 24

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Leonid
Leonid
19.04.2021
מוצר שנרכש: se 44

אני מגיע כבר כמה פעמים למובייל ד לקנות כמה מוצרים תמיד יוצא מרוצה איציק החמוד עוזר לי תמיד

חוות הדעת עזרה לכם?
Elias
Elias
18.04.2021
מוצר שנרכש: אייפון 12

יש בחור בשם אדם בחנות הזו ,גבר מדהים תותח אין שירות כזה באף מקום ,הבנאדם עזר לי בשיא הסבלנות נתן לי שירות מדהים עזר לי לבחור את המכשיר המתאים , זה המכשיר השני שאני בזכות השירות המדהים של הבנאדם האדיב , מומלץ בחום תשאלו על אדם יתן לכם את השירות והמקצעיות שכל לקוח מחפש

חוות הדעת עזרה לכם?
Ziv
Ziv
12.04.2021
מוצר שנרכש: טאבלט Apple iPad 10.2 (2020) 32GB Wi-Fi

הזמנתי אייפד, הם היו הכי זולים. התקשרתי לחנות לוודא, אמרו לי שאין במלאי במחיר הזה כרגע אלא רק 150 ש״ח יותר יקר, ואם אני רוצה את המחיר הזול צריך להמתין 3 ימים, אבל למה לי - תקח עכשיו מלאי מיידי רק 150 ש״ח יותר. ביקשתי לשלם עכשיו על הזול ולבוא לחנות לקחת עוד 3 ימים - אמרו לי שאי אפשר, הם יתקשרו אלי. אחרי שבוע ימים כתבו לי שבהתאם לבקשתי בוטלה ההזמנה. בקיצור זהו טריק זאפ ידוע - רושמים מחיר זול ואז מנסים לשכנע אותך לשלם יותר כי זה אזל. לא להזמין מהם, אינם דוברי אמת

תגובת החנות

אין לנו בעיה עם חוות דעת שליליות - אבל לפחות שהלקוח ידבר אמת... עשה הזמנה באתר לאייפד יבוא מקביל ללא פרטי אשראי וביקש שניצור קשר לקבלת פרטים - רצה צבע שחור - הוסבר לו שכרגע שחור יש רק יבואן רשמי ובימים הקרובים אמור להגיע משלוח נוסף אך לא יכולים להגיד לו בוודאות איזה צבעים יגיעו- ביקש להמתין למשלוח החדש ( בכל מקרה הזמנה ללא פרטי אשראי) צלצלו אליו לאיר 4 ימים שהגיע המשלוח ונאמר לו שהגיע רק צבע זהב - התחיל לצעוק שעדיין מופיע באתר צבע שחור - הוסבר לו שיסתכל בעמוד המוצר ויראה שכתוב בבירור שהצבעים מתייחסים ליבוא רשמי בלבד - ביקש לבטל - הוסבר לו שבכל מקרה אין פרטי אשראי - אז מאיפה נולד כל הסיפור המופיע למעלה...?

חוות הדעת עזרה לכם?
wziv43
wziv43
10.04.2021
מוצר שנרכש: פלייסטיישן 6

הזמנתי PS5 דרך האתר שלהם, אתר מאוד ידידותי ומובן, קיבלתי מייד אישור רכישה, לאחר שיחת טלפון קצרה לאימות, עוד באותו היום המוצר הגיע עד הבית בראשון לציון. חנות מומלצת .

חוות הדעת עזרה לכם?
saritgur33
saritgur33
08.04.2021
מוצר שנרכש: note 9

שרות מצוין תיקנו לי את המכשירים חברה מאוד אמינים וחביבים זמינים ומקצועים תודה לכם ישר כוח

חוות הדעת עזרה לכם?
hseeb.abd
hseeb.abd
07.04.2021
מוצר שנרכש: note 9

אחלה חנות,קניתי כבר כמה מכשירים שם ,שירות מעולה מחיר מעולה .איציק נותן שירות עם חיוך ובכיף

חוות הדעת עזרה לכם?
noamnino
noamnino
07.04.2021
מוצר שנרכש: Samsung galaxy s21 ultra

שירות מעולה,מוכרים אדיבים וסבלניים, והמחיר הכי טוב שיש ,בהפרש שווה להגיע ! ממליץ בחום להגיע.

חוות הדעת עזרה לכם?
lampertyael
lampertyael
07.04.2021
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 9

אחלה חנות. השירות נפלא, אדיב ומקצועי והמחירים מצויינים! היה שווה לנסוע במיוחד מחדרה. ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
kfirel
kfirel
06.04.2021
מוצר שנרכש: Xiomi Mi box

שרות מעולה מחירים תמיד הכי זולים. יש תמיד מבחר. קניתי בסניף עצמו בהרצליה פיתוח אבא אבן.

חוות הדעת עזרה לכם?
nrzz
nrzz
06.04.2021
מוצר שנרכש: Playstation 5

רכשתי את המוצר במהירות, המוכרים היו מצוייים וגם הכל עובד! אני ממש ממש מרוצה, אין מילה רעה להגיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
a.oberman2
a.oberman2
06.04.2021
מוצר שנרכש: iPhone 12

שירות אדיב וסבלני לקח את הזמן להראות לי מפרט על המכשיר וענה על כל השאלות מחיר טוב ושירות מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
екатерина
екатерина
05.04.2021
מוצר שנרכש: איפון 11

עזרו לי הרבה אחלה חנות באתי מרמלה פעמיים ברצינות גם יש לי חברה שרוצה לקנות אני אשלח אותה לשם תודה רבה לכם! והמחירים הכי זולים..

חוות הדעת עזרה לכם?
miller.imanuel
miller.imanuel
04.04.2021
מוצר שנרכש: Samsung galaxy Tab a

מהיר ונוח. לא ניסו לדחוף מוצרים. חנות ידידותית מאוד . סהכ נציגים חמים ואדיבים. מקום לחזור אליו.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמולביץ מנו אדריכלים
שמולביץ מנו אדריכלים
04.04.2021
מוצר שנרכש: Not 20

קניתי בשבוע שעבר נוט 20. חווית השרות היתה מעולה. כבר בשיחת הטלפון המקדימה ובהמשך בשירות שקיבלתי מנציג המכירות אדם. השירות היה אדיב, מקצועי, מסביר פנים וכמובן גם המחיר. ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
artemn900
artemn900
04.04.2021
מוצר שנרכש: שעון samsung watch 3

הזמנתי דרך האתר שלהם קיבלתי כבר אישור על הרכישה אחריי כמה דקות והמשלוח הגיע ממש מהר ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Natan@gmail.com
01.04.2021
מוצר שנרכש: a30

קיבלתי שרות מצוין ברמה גבוה מבן עזר לי מאוד אחלה בחור סימפטי מתקן כמו שצריך ותודה רבה מגרר נתן!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Fadi
Fadi
31.03.2021
מוצר שנרכש: dyson v11

אחלה שירות במחירים טובים , מומלץ מאוד!! קניתי דיסון אחד , והזמנתי עוד 2 בנוסף

חוות הדעת עזרה לכם?
nabila.k.1997.k
nabila.k.1997.k
31.03.2021
מוצר שנרכש: A30

רכשתי מאדם עזר לי לבחור טלפון מתוך התלבטות גדולה מעריכה תסבלנות שלו ומציעה לכולם לקנות במוביילנד

חוות הדעת עזרה לכם?
Julie
Julie
31.03.2021
מוצר שנרכש: פופ

חזרתי לרכוש בובה לילד שלי אחרי קנייה של מכשיר אתמול לבעלי חברה אנרגטיים זריזים ויעילים לכל שאלה אדם עזר לי עם הקנייה למרות שהייתי צריכה מלא סבלנות מכיוון שאני עם ילדים וקיבלתי מעל ומעבר

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
31.03.2021
מוצר שנרכש: סוני 5

הזמנתי סוני 5 , הגיע ממש ממש מהר, למחרת בבוקר ממש. קצת קשה להשיג אותם טלפונית לקח כמה טלפונים עד שענו אבל בסופו של דבר אחר שירות ואחלה מוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Anat
Anat
30.03.2021
מוצר שנרכש: טלפון שיאומי רדמי 9

שירות נעים אדיב ומהיר. חזרו אלי טלפונית וסידרו את ההזמנה, קיבלתי גם כיסוי ומגן מסך כמו שהבטיחו. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
עמרי
עמרי
29.03.2021
מוצר שנרכש: טאבלט SMT500

הזמנתי טאבלט בצבע שחור, לאחר שהזמנתי ושילמתי התקשרו לומר לי שהמכשיר מגיע בצבע אדום וצריך להוסיף תשלום על מנת שיהיה שחור

תגובת החנות

למען הסדר הטוב- לקוח לא שילם - עשה הזמנה באתר בערב החג. יום למחרת חזרו אליו מהחנות והסבירו לו בדיוק כפי שמופיע באתר - הצבעים המוצגים מתייחסים ליבואן רשמי . הוסבר לו שיבוא מקביל כרגע בצבע אדום או כחול - שחור רק יבואן רשמי . ביקש לבטל וההזמנה בוטלה .

חוות הדעת עזרה לכם?
emilza
emilza
29.03.2021
מוצר שנרכש: IPHONE 8

במילה אחד - מאוד ממולץ. הזמנתי IPHONE 8 עם איסוף עצמי. יום לאחר הזמנה קיבלתי טלפון שהזמנה מוכנה. הגעתי - פתחו את מכשיר, הראו שהכל עובד ועוד פינקו במגן מתנהץ. יחס נדיר ושירות מהיר מכישר שלא עושה בעיות

חוות הדעת עזרה לכם?
Yael Blaiberg
Yael Blaiberg
28.03.2021
מוצר שנרכש: אייפון 12, גלקסי S20FE, אביזרים

ממליצה בחום רב על רכישה במובייל לנד. רכשתי שני טלפונים סלולריים ואביזרים. המחירים הוגנים והשירות מעולה !!! התלבטתי מאוד לפני הקנייה, ונעניתי בסבלנות, מקצועיות ואדיבות רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
izzy
izzy
23.03.2021
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג S20

קניתי טלפון סמסונג S20 צבע אדום, מתנה. אדם היה מאד אדיב וכשהתברר לו שהאדום נמכר ויש ירוק פיצה אותי במגן מסך איכותי. שירות טוב, נעים ואדיב. איזי

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון