
אני מגיע כבר כמה פעמים למובייל ד לקנות כמה מוצרים תמיד יוצא מרוצה איציק החמוד עוזר לי תמיד

אני מגיע כבר כמה פעמים למובייל ד לקנות כמה מוצרים תמיד יוצא מרוצה איציק החמוד עוזר לי תמיד

יש בחור בשם אדם בחנות הזו ,גבר מדהים תותח אין שירות כזה באף מקום ,הבנאדם עזר לי בשיא הסבלנות נתן לי שירות מדהים עזר לי לבחור את המכשיר המתאים , זה המכשיר השני שאני בזכות השירות המדהים של הבנאדם האדיב , מומלץ בחום תשאלו על אדם יתן לכם את השירות והמקצעיות שכל לקוח מחפש

הזמנתי אייפד, הם היו הכי זולים. התקשרתי לחנות לוודא, אמרו לי שאין במלאי במחיר הזה כרגע אלא רק 150 ש״ח יותר יקר, ואם אני רוצה את המחיר הזול צריך להמתין 3 ימים, אבל למה לי - תקח עכשיו מלאי מיידי רק 150 ש״ח יותר. ביקשתי לשלם עכשיו על הזול ולבוא לחנות לקחת עוד 3 ימים - אמרו לי שאי אפשר, הם יתקשרו אלי. אחרי שבוע ימים כתבו לי שבהתאם לבקשתי בוטלה ההזמנה. בקיצור זהו טריק זאפ ידוע - רושמים מחיר זול ואז מנסים לשכנע אותך לשלם יותר כי זה אזל. לא להזמין מהם, אינם דוברי אמת
אין לנו בעיה עם חוות דעת שליליות - אבל לפחות שהלקוח ידבר אמת... עשה הזמנה באתר לאייפד יבוא מקביל ללא פרטי אשראי וביקש שניצור קשר לקבלת פרטים - רצה צבע שחור - הוסבר לו שכרגע שחור יש רק יבואן רשמי ובימים הקרובים אמור להגיע משלוח נוסף אך לא יכולים להגיד לו בוודאות איזה צבעים יגיעו- ביקש להמתין למשלוח החדש ( בכל מקרה הזמנה ללא פרטי אשראי) צלצלו אליו לאיר 4 ימים שהגיע המשלוח ונאמר לו שהגיע רק צבע זהב - התחיל לצעוק שעדיין מופיע באתר צבע שחור - הוסבר לו שיסתכל בעמוד המוצר ויראה שכתוב בבירור שהצבעים מתייחסים ליבוא רשמי בלבד - ביקש לבטל - הוסבר לו שבכל מקרה אין פרטי אשראי - אז מאיפה נולד כל הסיפור המופיע למעלה...?

הזמנתי PS5 דרך האתר שלהם, אתר מאוד ידידותי ומובן, קיבלתי מייד אישור רכישה, לאחר שיחת טלפון קצרה לאימות, עוד באותו היום המוצר הגיע עד הבית בראשון לציון. חנות מומלצת .

שרות מצוין תיקנו לי את המכשירים חברה מאוד אמינים וחביבים זמינים ומקצועים תודה לכם ישר כוח

אחלה חנות,קניתי כבר כמה מכשירים שם ,שירות מעולה מחיר מעולה .איציק נותן שירות עם חיוך ובכיף

שירות מעולה,מוכרים אדיבים וסבלניים, והמחיר הכי טוב שיש ,בהפרש שווה להגיע ! ממליץ בחום להגיע.

אחלה חנות. השירות נפלא, אדיב ומקצועי והמחירים מצויינים! היה שווה לנסוע במיוחד מחדרה. ממליצה בחום!

שרות מעולה מחירים תמיד הכי זולים. יש תמיד מבחר. קניתי בסניף עצמו בהרצליה פיתוח אבא אבן.

רכשתי את המוצר במהירות, המוכרים היו מצוייים וגם הכל עובד! אני ממש ממש מרוצה, אין מילה רעה להגיד.

שירות אדיב וסבלני לקח את הזמן להראות לי מפרט על המכשיר וענה על כל השאלות מחיר טוב ושירות מעולה

עזרו לי הרבה אחלה חנות באתי מרמלה פעמיים ברצינות גם יש לי חברה שרוצה לקנות אני אשלח אותה לשם תודה רבה לכם! והמחירים הכי זולים..

מהיר ונוח. לא ניסו לדחוף מוצרים. חנות ידידותית מאוד . סהכ נציגים חמים ואדיבים. מקום לחזור אליו.

קניתי בשבוע שעבר נוט 20. חווית השרות היתה מעולה. כבר בשיחת הטלפון המקדימה ובהמשך בשירות שקיבלתי מנציג המכירות אדם. השירות היה אדיב, מקצועי, מסביר פנים וכמובן גם המחיר. ממליץ מאוד

הזמנתי דרך האתר שלהם קיבלתי כבר אישור על הרכישה אחריי כמה דקות והמשלוח הגיע ממש מהר ממליץ

קיבלתי שרות מצוין ברמה גבוה מבן עזר לי מאוד אחלה בחור סימפטי מתקן כמו שצריך ותודה רבה מגרר נתן!!

אחלה שירות במחירים טובים , מומלץ מאוד!! קניתי דיסון אחד , והזמנתי עוד 2 בנוסף

רכשתי מאדם עזר לי לבחור טלפון מתוך התלבטות גדולה מעריכה תסבלנות שלו ומציעה לכולם לקנות במוביילנד

חזרתי לרכוש בובה לילד שלי אחרי קנייה של מכשיר אתמול לבעלי חברה אנרגטיים זריזים ויעילים לכל שאלה אדם עזר לי עם הקנייה למרות שהייתי צריכה מלא סבלנות מכיוון שאני עם ילדים וקיבלתי מעל ומעבר

הזמנתי סוני 5 , הגיע ממש ממש מהר, למחרת בבוקר ממש. קצת קשה להשיג אותם טלפונית לקח כמה טלפונים עד שענו אבל בסופו של דבר אחר שירות ואחלה מוצר.

שירות נעים אדיב ומהיר. חזרו אלי טלפונית וסידרו את ההזמנה, קיבלתי גם כיסוי ומגן מסך כמו שהבטיחו. תודה רבה

הזמנתי טאבלט בצבע שחור, לאחר שהזמנתי ושילמתי התקשרו לומר לי שהמכשיר מגיע בצבע אדום וצריך להוסיף תשלום על מנת שיהיה שחור
למען הסדר הטוב- לקוח לא שילם - עשה הזמנה באתר בערב החג. יום למחרת חזרו אליו מהחנות והסבירו לו בדיוק כפי שמופיע באתר - הצבעים המוצגים מתייחסים ליבואן רשמי . הוסבר לו שיבוא מקביל כרגע בצבע אדום או כחול - שחור רק יבואן רשמי . ביקש לבטל וההזמנה בוטלה .

במילה אחד - מאוד ממולץ. הזמנתי IPHONE 8 עם איסוף עצמי. יום לאחר הזמנה קיבלתי טלפון שהזמנה מוכנה. הגעתי - פתחו את מכשיר, הראו שהכל עובד ועוד פינקו במגן מתנהץ. יחס נדיר ושירות מהיר מכישר שלא עושה בעיות

ממליצה בחום רב על רכישה במובייל לנד. רכשתי שני טלפונים סלולריים ואביזרים. המחירים הוגנים והשירות מעולה !!! התלבטתי מאוד לפני הקנייה, ונעניתי בסבלנות, מקצועיות ואדיבות רבה.

קניתי טלפון סמסונג S20 צבע אדום, מתנה. אדם היה מאד אדיב וכשהתברר לו שהאדום נמכר ויש ירוק פיצה אותי במגן מסך איכותי. שירות טוב, נעים ואדיב. איזי