
ביצעתי הזמנה באתר של החברה, בהתחלה הכל נראה קל וברור. לאחר יומיים התקשרתי לבקש שישלחו לי חשבונית מס על עסק (אין באתר אופציה להזמין חשבונית מס על עסק, רק על שם המזמין). קיבלתי את החשבונית לפני המסך, החשבונית הייתה רשומה על השם הלא נכון, התקשרתי שוב כדי שישלחו חשבונית נכונה. קיבלתי את המסך לאחר שבוע, נכנסתי לאתר חברת האשראי לראות אם לקחו את הכסף שמגיע להם, לתדהמתי חייבו אותי פעמיים על אותו מסך. לאחר שירות טלפוני גרוע ביותר!!! ביקשתי לדבר עם מנהלת, היא מצידה אמרה "אנחנו ממש מתנצלים, אבל אין מקום לפיצוי" שורה תחתונה, אל תזמינו מאתר החברה כי קל ופשוט זה לא, שירות מתחת לכל ביקורת.














