
הזמנתי צידנית. לא הגיע בזמן . כאשר פניתי לברר את פשר העיכוב התקשורת לא היתה מסורבלת ולא נוחה . להבא אעדיף חנויות אחרות .
היי , בהמשך לטיפול בפנייתך - שוחח איתך מנהל בחברה. המוצר התקבל אצלך ובנוסף ניתן לך גם פיצוי.

הזמנתי צידנית. לא הגיע בזמן . כאשר פניתי לברר את פשר העיכוב התקשורת לא היתה מסורבלת ולא נוחה . להבא אעדיף חנויות אחרות .
היי , בהמשך לטיפול בפנייתך - שוחח איתך מנהל בחברה. המוצר התקבל אצלך ובנוסף ניתן לך גם פיצוי.

שירות וואלה!שופס נעים, איכותי ומהיר. המוצר עצמו נהדר למי שרוצה לנקות את הבית ללא מאמץ

מאוד גרוע, החברה לא יודעת לעמוד מאחורי הדברים שהינה מוכרת..לא מייחסת חשיבות ללקוח ולא תומכת בו כחלק מהשירות מול חברת השליוחויות. מוצר שאמור להגיע עד 14 ימי עסקים , לא מגיע גד יום זה לאחר 25 יימי עסקים, וללא צפי עתידי להגעת המוצר..בושה ומאוד לא מומלץ
לאחר בדיקה, הפנייה נמצאת בטיפול שירות הלקוחות. אנו דואגים לשביעות רצון .

לא קיבלתי את המוצר בזמן שהובטח, שלושה ימי עסקים הפכו לשבועיים ועוד לא קיבלת את המוצר. כשמנסים ליצור איתם קשר בטלפון מקבלים הודעה שאין שירותי לקוחות בטלפון, ומפנים אותנו ליצור קשר דרך המייל, למייל הם לא עונים. אני נמצא במצב שאין מוצר ואין איך ליצור קשר ואפילו אין איך לבטל חוץ מפנייה לבנק.
היי, לאחר בדיקה אנו רואים כי ההזמנה מטופלת במסגרת שירות הלקוחות שלנו

אנשי שיווק קשובים, מסבירי פנים מקצועיים מאוד, מאוד חשוב היה להם לשמוע שרכשתי את אותו מוצר לפני כן לרעייתי ושאנחנו מרוצים מהביצועים שלו מאוד

רכשתי מייבש כביסה. ביצעתי הזמנה אונליין ביום שישי בצהריים. ביום ראשון בצהריים כבר היה לי מייבש בבית. כל הכבוד!!!

עדי מנהלת השרות היתה אדיבה וטובת לב ומקצועית שסייעה לי בסוגיית שירות מול הספק הציוד. אני מודה מקרב לב על העזרה והיחס החם שקיבלתי מעדי שירות הלקוחות ... שפו והמון תודה .

רכשתי משקולות יד לבעלי. סופקה אחת בלבד.התקשרתי לוואלה שופס . טיפלה בי לינור .גאווה למוסד אם אלה נציגיהם/נציגותיהן. לינור היתה סובלנית .ברורה ומקצועית.למחרת כבר יצרה עימי קשר ועידכנה כי פנייתי טופלה ובימים הקרובים אקבל את המשקולת החסרה. אין מילים בפי .... יישר כח זו לא הפעם הראשונה שרוכשת אני מוצרים מוואלה שופס ומלאת סיפוק אני מהמוצרים ומהשירות.

שירות מעולה, מענה מיידי, לינור טיפלה בצורה הנעימה והמקצועית ביותר וללא ספק אחזור שנית :)

כשחברה עוברת לעבו עם אאוטסורס (מוקד של תקשוב) אז זה מורגש, פעם וואלה שופס היה אתר מספר 1 וכיום לנסות להשיג אותם או לקבל תשובות מקצועיות זה לא משהו אפשרי, כמו כן לא חוזרים לפניות לא בטלפון ולא במייל...
לאחר בדיקה, הנושא טופל מול מנהלת בשירות הלקוחות של החברה - בה הגענו לשביעות רצון.

אחלה שרות בוואלה משלוח המזמרה הגיע במהירות אתר ואלה מלא בפריטים במבצע בתקופה זו של השנה

תיאור המוצר מפורט ותואם את המציאות, תהליך הרכישה פשוט, ידידותי והמוצר הגיע במהירות. זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש בוואלה שופס וההתרשמות תמיד טובה ודומה, לכן גם הקדשתי זמן לכתיבת ביקורת זו.

חוויה שלילית עם משלוח מוואלה שופס. הזמנתי מוצר ושילמתי 49 שח על משלוח באמצעות שליח עד הבית. גרה בקיבוץ באזור השרון. לאחר 3 שבועות מקבלת הודעה מהדואר בקיבוץ שהחבילה הגיעה לשם. נאלצתי לסחוב חבילה כבדה מאוד למרות ששילמתי על שליח עד הבית. התירוץ של "לקיבוצים ומושבים מספקים רק לדואר המרכזי של הישוב " לא משכנע בעליל. מה זה עוד דקת נסיעה להגיע אליי הביתה. מאכזב ביותר לקבל שירות כזה מוואלה שופס. כבר לא אזמין מהם יותר ואמליץ זאת גם לקרוביי.

הזמנתי מכונת קפה ואחרי מספר דקות רציתי לשנות למכונה אחרת לקחו ממני הודעות ,אבל לא טיפלו. שלחתי גם באתר בשירות הלקוחות הנציג טיפל בי מצויין וניסה לסייע ככל שניתן

מוצר לו סופק . הפתיחו כמה פעמים שנציג שירות יחזור אלי אבל לא חוזר . מציעים לי מוצר במחיר יותר מהאתר !!! אחרי יותר מחודש מחכה עדיין לטיפול . איזה שירות ...
במהלך טיפול בפנייתך , ההזמנה בוטלה וכספך הוחזר

רכישה מהירה ויעילה, מחיר נוח ומשלוח מהיר במיוחד. הייתי נותנת 5 כוכבים אם, לאחר שבחרתי פינוי של מוצר ישן, לא היו מתקשרים אלי מוואלה ומודיעים שלפינוי מכשיר ישן (מכונת קפה במשקל 2 קילו) יש לתאם משלוח מיוחד ושוב לחכות לשליח. שזו הדרך האלגנטית של ואלה להתחמק מפינוי ועדיין להישאר אם תדמית "ירוקה". ותרגיל מכוער שלא מוסיף להם כבוד.

ימי האספקה זו המלצה בלבד. אני אישית קיבלתי את הטלויזיה אחרי 27 ימים !!!! וגם הפיצוי שקיבלתי לא בדיוק הרגיע אותי. התשובה היתה פשוטה - אין במלאי. את התשלום כולו לקחו במיידי - אבל את הטלויזיה לא סיפקו. חוצפה.
במסגרת בדיקת פנייתך , הנושא טופל מול מנהלת בשירות הלקוחות, במסגרת השיחה הוענק לך גם פיצוי.

נתחיל מהשורה התחתונה: המחירים הוגנים, אבל אם משהו מסתבך במהלך הרכישה, אתם תקללו את היום שנולדתם, כי אין עם מי לדבר. קניתי סט מגבות של "ערד טקסטיל". המגבות מצוינות, אבל: א. לא קיבלתי מידע על מעקב למשלוח. המידע ש"וואלה שופס" הזינו לי כמעקב להזמנה *לא היה נכון*. פניתי לחברת תפוז (משלוחים) עם מספר ההזמנה למעקב אחר המשלוח, אך הם הפנו אותי לשרות לקוחות של וואלה שופס. ב. כשפניתי לשרות הלקוחות של וואלה שופס, לא חזרו אלי עם המידע של מעקב. אנשי השרות היו אדיבים ונחמדים, אבל בשורה תחתונה, פשוט לא חזרו אלי עם תשובה. למה?! ג. לוואלה שופס אין שרות לקוחות. בשנת 2021, שרות לקוחות שלא קיים (כן, לשלוח הודעה כתובה באתר נחשב "שרות לקוחות לא קיים"), זו לא אופציה. אם זה לא ברור להם, כנראה שהם ואני מבינים אחרת את המציאות. ד. קורונה זה הסבר לחלק מהדברים אבל לא יכול להיות הסבר לשרות לקוחות כ"כ לוקה בחסר. כאילו, בחייאת: בגלל הקורונה לוקח לכם ארבעה ימי עסקים (=שבוע) להחזיר לי תשובה להודעה ששלחתי אליכם? ארבעה ימי עסקים?! אתם רציניים? שורה תחתונה: אני כנראה לא אקנה אצלם שוב. חבל, כי המגבות באמת מעולות והמחיר הוגן
היי, לאחר שיחה מול מנהל בשירות הלקוחות מולך. ההזמנה התקבלה אצלה ובנוסף נתנו גם פיצוי.

אני לקוח שלכם הרבה שנים קניתי מכם כמה מוצרים ואקנה שוב בעתיד מומלץ מאוד חווית קניה קלה ומהירה

היה איחור בשליחת המוצר שקניתי. וואלה!שופס (עדי) טיפלה מול בית העסק באון מקצועי וענייני. כל הכבוד לטיפול ולשרות.

אני מאד לא קל ברכישה ובדקתי הרבה דגמים, מחירים, לא התפשרתי על איכות ובגלל מקום מוגבל קניתי גודל 55 ולא 65. בוואללה שופס המחיר היה הכי אטרקטיבי לעומת חנויות שביקרתי בהן ולעומת אתרים אחרים, בלי אותיות קטנות או תנאים לא ברורים, שילמתי בלב שלם. המתקינים הגיעו בזמן והודיעו לפני, עבודה טובה.

לילך מנהלת השירות המקצועית והשירותית הייתה אדיבה וסייעה לי בסוגיית שירות מול ספק הציוד. ניתן היה לראות מאופן הטיפול המקצועי שקיבלתי מלילך שמדיניות שירות הלקוחות המושתת בוואלה שופס מקנה לי כלקוח שקט נפשי ברכישה.

המחירים היו מצוינים - השרות באתר פשוט מושלם, והכל הגיע מהר מאוד. כמו בכל הקניות באתר זה - ממליצה בחום!!

המוצר הגיע תוך יומיים והותקן על ידי מרכיב מוסמך. היה איש אדיב והסביר איך לתחזק את ההליכון. המוצר יציב ושקט, הוא ארוך יחסית ולכן מרגיש בטיחותי. מאוד מומלץ.

שירות מפלה ומביש לתושבי השומרון. כנראה אנחנו סוג ב' בעיניי וואלה שופס. עדיין לא קיבלתי את ההזמנה שלי, עברו 15 ימי עסקים! הייתי עם כל המשפחה בבידוד והייתי חייב את הסמרטפון שהזמנתי אבל חשתי שוואלה שופס זילזלו בי. פניתי שוב ושוב ודחו אותי בקש ובהסברים שהם לא מגיעים לשומרון (אחרי שסגרו איתי עיסקה!) ושהמישלוח לא יגיע אליי הביתה אלא אצטרך לחפש מקום אחר לשלוח אליו את המוצר. אני בבידוד! הזיה. אשתדל מאד שאחרים לא יפגעו מהם כמוני. וכן אפעל בכל הדרכים החוקיות כדי שהצדק יצא לאור. מה שנעשה לי הוא אפליה מחמת מקום מגוריי וזו עבירה חמורה על החוק המצדיקה פיצויים של כ 25000 שח ללא הוכחת נזק. מצער ומשפיל.
פנייתך מטופלת במסגרת מחלתק השירות של החברה, הזמנתך הועברה לחברת המשלוחים ותגיע ליעד מגוריך.