
אני קונה כבר 12 שנים באור פיסי. יצא לי לרכוש אצלם המון ציוד (מחשבים, מסכים, מקלדות, ניידים, רכיבי תקשורת ועוד). חייב לציין את השירות המדהים שאני מקבל ומתפעם כל פעם מחדש. ההסברים הסבלניים, השירות שהם נותנים גם לאחר הקניה וגם כשפעם המחשב היה תקול (ולמרות שהאחריות הייתה אחריות יצרן, הם עזרו לי מעל ומעבר ולא נחו עד שהמחשב תוקן). באמת ממליץ בחום לקנות שם בחיים לא פגשתי שירות כל כך טוב והלוואי שכולם היו ככה.























