
משלוח מהיר מאוד .הזמנתי בערב, קיבלתי למחרת בבוקר. משלוח מהיר מאוד .הזמנתי בערב, קיבלתי למחרת בבוקר.

משלוח מהיר מאוד .הזמנתי בערב, קיבלתי למחרת בבוקר. משלוח מהיר מאוד .הזמנתי בערב, קיבלתי למחרת בבוקר.

יצרתי קשר עם החנות דרך האתר כדי לוודא שהמוצר יגיע מהר כי הייתי צריך אותו כמה שיותר מוקדם לקראת טיול שבו רצינו להשתמש בו. ענו לי תוך דקות, בדקו שהפנסים שבמלאי תקינים ואז , אחרי שביצעתי את ההזמנה - תוך שעתיים המוצר הגיע אלי עם שליח. תענוג לקבל שירות כזה מהיר ואדיב.

חווית קניה מן המשובחות. מדויקת ועיניינית. אשמח לקנות שם בעתיד. התנסיתי גם באיסוף וגם במשלוח שניהם עבדו ללא רבב.

שירות פשוט מעולה. ההזמנה נעשתה בקלות באתר, המשלוח הגיע לאחר ימים בודדים. לצערי היה פגם יצרן במכשיר שלא היה ניתן לאיתור עד להפעלת המוצר. יצרתי קשר עם ערן במייל, שחזר אלי תוך דקות ספורות. ערן החליף לי את המוצר ללא בעיות במוצר חדש שעובד מצויין. אני מאד מרוצה מהשירות שניתן לי ובטוח שפעם הבאה שאחפש לקנות מוצרים נוספים אעשה בדיקה ראשונית בחנות זו - מחיר מעולה ושירות מעולה עוד יותר. תודה!

הזמנתי את המוצר ולאחר 10 דקות הגעתי לאסוף. אפילו לא צריך לצאת מהאוטו, הוא מגיע אלייך עד לרכב ואין בעיית חניה. בקיצור, מוצר מקורי וחוות קנייה מעולה.

הכל היה מעולה! המוצר הגיע מהר, מייד קבלתי תגובה להזמנה, חשבונית. כשנזקקתי שוב לשרות מהם, המענה היה מיידי. מומלץ מאד

קניתי התקשרתי באתי לקחתי פשוט מדהים איזה שירות לא נורמאלי חונים שתי דקות והמוצר מגיע לרכב שלך בלי להתאמץ.

אחלה חווייה. אחלה שירות - אני ממליץ על קנייה בחנות. המשלוח הגיע תוך שעתיים במקום תוך 3 ימים

בחיי שלא נתקלתי בשירות מזעזע כמו שלהם ! בואו נתחיל עם העובדה שאין שום מספר טלפון באתר כדי ליצור קשר בטענה שהם לא רוצים שהלקוחות שלהם ימתינו ! (מאוד מתחשב) שנית ,כל כתפורי המדיה החברתית של החברה שמוצג באתר הוא לא באמת מחובר מה שמעניק מראה שווא ומצביע על ניסיון כושל להימנע מכל מגע עם לקוחות ! כשאשר פניתי לצאט שלהם באתר ענה לי בחור שם ערן שהיה חצוף ונתן שירות נוראי והתעלם לחלוטין מהעובדה שאני זקוק לתמיכה קולית כי אני אדם עם מוגבלות ויכול אך ורק לדבר טלפונית ואיו באפשרותי להקליד.. אין לי מילים לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות האתר הזה ! לא הייתי חוזר ומבקש ממכם לא לתת יד לחברות שלא פועולות לפי חוקי הנגישות ושמתעלמת לחלוטין מהלקוח..
הלקוח פנה בצ'אט בשפה לא מכובדת. דרש מספר טלפון. ציינתי לו שבחשבונית שקיבל במייל מייד לאחר ההזמנה מופיע גם מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלנו, אך הוא התעלם מכך. מדבריו ניתן להבין כי לא קיבל את המוצר שהזמין אך האמת היא שהמוצר כבר הגיע אליו בזמן המובטח. השירות באתר מבוסס צ'אט הזמין ללקוחות 09:00-18:00 , לקוח המבקש להזמין או לברר טלפונית אנחנו מאפשרים זאת לאחר ברור פרטים ראשוניים של מהות הפניה ומבקשים את מספר הטלפון שלו ונציגה מתקשרת אליו, כפי שאכן נעשה גם עם הלקוח הזה (שכח/לא רצה לציין) שיחת הטלפון איתו היתה לא נעימה ולא עיניינית והוא לא ציין לנציגה למרות שנשאל פעמים רבות "מה הבעיה? במה נוכל לעזור?" עד לרגע זה לא ברור לנו מה ביקש. לגבי "אני אדם עם מוגבלות ויכול אך ורק לדבר טלפונית" הוא לא ציין זאת בשום שלב בשיחה בצ'אט ומציג אותנו כחסרי רגישות למרות שאנו מעסיקים בחברה שלנו עובדים בעלי מוגבלויות. חבל !!

השתמשתי בשירות הצ'ט באתר, קיבלתי מענה מיידי לשאלות, התקשרו אלי מיד לתשלום (ניתן היה לבחור לשלם בכל דרך שארצה, כולל מזומן), נסעתי ואספתי את המוצר מהמקום. עברו 30 דק' מהרגע שהחלטתי לקנות ועד שקיבלתי את המוצר. הוא היה שמור טוב ועובד מעולה עד כה.

הגיע פחות תוך 24 שעות ! שירות מדהים ואדיב, מחירים נוחים, יש אפשרות לעקוב אחרי הזמנה שלך, אין ספק שאחזור ממכם לקנות שוב.

התקשרתי לבדוק פרטים בנוגע למוצר, נענתי במהירות ובמקצועיות ובסבלנות. לאחר ביצוע ההזמנה שהיתה נוחה מאד באתר, המוצר התקבל ע"י שליח בזמן ובמועד שנקבע

שירות מצויין משלוח ממש מהיר והשעון הגיע ארוז כמו שצריך ובלי פגמים....מומלץ מאוד בהחלט אחזור לקנות שוב!!!

מעולה הזמנתי ב 9 ב 12 הגיע השליח עם המוצר שהזמנתי בטלפון כדאי שיצרפו פתק החלפה לטובת אפשרות למתנות

פשטות הזמנה דרך האתר, הגעתי בעקבות מחיר נמוך מזאפ וקיטלוג החנות כ"קניה חכמה". המוצר הגיע למחרת בדואר. שבע רצון מאוד מהפשטות ומהמהירות. תודה !!!

השירות של נציגי החברה היה מסור ואדיב, תמיד נענו לצרכי. המשלוח הגיע בזמן, איכות המוצרים מצוינת ואני מאוד מרוצה ! תודה רבה :)

השירות מעולה, קיבלנו את המוצר בזמן כמו שהובטח. חסר טלפון ליצירת קשר עם נציג שירות שזה קצת מפחיד השארתי את הפרטים ליצירת קשר ודבי יצרה איתי קשר לאחר זמן קצר, הסבירה לי הכל וביצעתי את ההזמנה בקלות. השירות היה מעולה, גם של דבי וגם של חברת ההובלות! עדיין חסר טלפון של שירות לקוחות..

הזמנו 6 עכברים ארגונומיים של לוג'יטק לצותת התמיכה של כספית. ההזמנה הגיעה מהר מאד, בשעות הבוקר של היום השני לאחר שהזמנתי. היה קל לתקשר עם ערן מהחנות, והוא ענה בזריזות למיילים בעניין ההזמנה.

הזמנתי את האוזניות ב10:00, השליח הגיע אלי ב 15:00, למרות שאמרו שיכל להיות שיגיע ביום שאחריי. הצ׳אט קצת מסרבל את התקשורת, וחבל שאין מספר טלפון. השארתי את מספר הטלפון שלי, חזרו אליי תוך 10 דק, והשירות היה מעולה.

קניתי אוזניות CX 300 II של Senheiser (קניתי בעבר אוזניות זהות מחנות זו אשר אבדו לי), קניתי שוב מחנות זו כי הייתי מרוצה מהשרות שקיבלתי, האוזניות הגיעו תקולות (מה שקורה לפעמים ולא באשמת החנות), וגם הפעם החנות לא אכזבה, שלחתי את האוזניות בחזרה וקיבלתי אוזניות חדשות מצויינות. תודה רבה.

קל מאוד ונוח שירות מצוין! מחיר מצוין, בהחלט אתר ששוה לרכוש ממנו. ממליץ לכולם מי שמתלבט שלא יהסס לרגע.

זו אינה ההזמנה הראשונה שלי בדיירקט ישראליין, ואני חייב לומר שאני ממש נהנה מהרכישות אצלם. המשלוח מהיר בצורה קיצונית, ולמעשה הם שלחו לי את המוצר בדואר 24 על אף שאינם חייבים לעשות זאת.

ישר כח על השירות הנפלא והאדיב! והכנת המשלוח במהירות ויעולות מומלץ בחום. והשירות לקוחות נפלא כל הכבוד. ושוב תודה.

הזמנתי את המוצר לאחר שנציג שלהם הסביר בצורה מקצועית מאד על המוצר. המוצר הגיע תוך 2 ימי עסקים בלבד! והמחיר היה זול משמעותית משאר החנויות.

רכשתי שעון דופק בפעם השנייה מהאתר, בשתי הפעמים ביצעתי איסוף עצמי. שירות הלקוחות מהיר (מענה מהיר בטלפון וזמינות מעולה גם בצ'אט של האתר במקרה ויש לכם שאלות) ואחלה מחירים בקטגוריית שעוני הדופק.