
כתבתי לווטסאפ שלהם בבירור לגבי טלוויזיה. מיד חזר אליי ליאור שהי נחמד מאוד סבלני מאוד לשאלות הרבות שלי והצקות ותוך שעתיים סגרנו את השיחה. תוך יומיים עבודה כבר מביאים לי את הטלוויזיה. שירות מעולה וגם עשו הנחה. כל הכבוד

כתבתי לווטסאפ שלהם בבירור לגבי טלוויזיה. מיד חזר אליי ליאור שהי נחמד מאוד סבלני מאוד לשאלות הרבות שלי והצקות ותוך שעתיים סגרנו את השיחה. תוך יומיים עבודה כבר מביאים לי את הטלוויזיה. שירות מעולה וגם עשו הנחה. כל הכבוד

הזמנתי AirPods מבית אפל ממש מרוצה בימי הקורונה היגיע תוך יום עסקים עד הבית ולא יקר

אנחנו מאוד מרוצים מחשמל נטו - שירות מעולה, מבחר רב של מוצרים. קנינו מסך טלויזיה, המשלוח הגיע ממש ממש מהר!

הזמנה בוצעה דרך אתר החנות, בתקופת סגר הקרונה, ומוצר הגיע תוך 5 ימים כאשר חג ושבת היו חלק מהתקופה. מהר ועל הצד הטוב ביותר! שרות עד הבית ללא תוספת מחיר. יישר כוח

הזמנתי טלויזיה בתקופת הקורונה והיא הגיעה למחרת בצהריים. מזמן לא ראיתי שירות מהיר כל כך

הזמנתי נינג'ה בימי הקורונה. תוך יומיים הגיעה עם שליל עד הבית. שירות שקט, מהיר ויעיל. הבלנדר מצוין. ממליץ בחום!

היו מצוינים- מחיר, אספקה מהירה, עמדו בהבטחתם והיו שירותיים (רכשנו קומקום חשמלי של סאוטר). ממליצה

שירות מצויין שירות יוצא דופן. רכשתי מספר מוצרים מהחנות. לאחר כמה ימים התלבטתי לגבי מוצר מסויים (מקרן קול) יצרתי קשר עם החנות בבקשה להחליף לאותו מוצר ממותג אחר. מיד נענתי בחיוב ללא שום עיכוב החליפו לי. עברו עוד מספר ימים ובהתעייצות עם אישתי החלטנו להחזיר מקרן קול ולהחליפו למוצר אחר לגמרי (שואב אבק) ושוב פעם נענתי החיוב ומוצר הוחלף ללא שום עיכוב או בעיה כלשהי. תודה מיוחדת למוכר בשם מקס אשר היה מאוד סובלני וקשוב לבקשות שלנו.

ממליצה בטירוף על האתר שלהם. אתמול הזמנתי בבוקר חוהמ פסח וכבר לקראת הצהריים התקשר אליי השליח- מאוד נחמד. עשה מאמצים להביא לי את המכשיר שהזמנתי ( אני גרה בשכונה שהיתה בסגר). הסביר לי שהוא לא יכול להגיע אליי וישתדל לאחר פסח שהשתחרר הסגר- למחרת ערב החג יצר איתי קשר והביא לי. סופר ממליצה

מהיר מאוד, הובלה על ידי UPS מיקצועית חינם, המכשיר שקניתי (פטיפון אודיו טכניקה 120) מעולה ויחסית לא יקר. אני מרוצה מאוד

ימי קורונה, אני בן 71, לא יוצא. הזמנתי טוסטר, למחרת התקשרו בנימוס ועם תודעת שירות גבוהה ובקשו שאגיע ל- Yellow לאסוף. אמרתי שאני לא יוצא ושלחו שליח שהגיע תוך יום. אחלה מחיר, אחלה שירות

אני רוצה להמליץ המלצה רותחת על חשמל נטו ובמיוחד על אביחי מהשירות. תקתק לי את הכל מהיום למחר, בימים הכי קשים של קורונה חג הפסח כבר קיבלתי את המוצר למחרת בדיוק לערב חג. עם סבלנות , אדיבות ונחמדות. נחזור לקנות אצלכם בטוח!

ממליץ מאוד על חשמל נטו בכפר סבא שרות נפלא ומקצועי ובהזדמנות זו תודה לשחר. רכשתי מקרר 4 דלתות של אייסנס

איזה כיף לפרגן לחנות, גם בימים טרופים אלה וגם בכלל! התייעצתי עם שחר מסניף כפר סבא, שהיה אדיב, נעים ומאוד מקצועי. לא ניסה לשווק לי דברים שאני לא צריכה ומצד שני לא זלזל בצורך שלי כלקוחה לקנות מוצר איכותי ולשדרג את מה שהיה והתקלקל. הטלוויזיה הגיעה למחרת (!), ביום שישי. ביום שני כבר הזמנתי טכנאי שיבוא ויתקין אותה. הגיעו שני חבר׳ה, באותו שבוע, עבדו בצורה זריזה ומקצועית, תוך הקפדה על כללי היגיינת הקורונה המתבקשים. תענוג!! שבוע אחרי ההזמנה וכבר הכל מתפקד!

שלום לכולם, איני מרבה לתת חוות דעת או ציונים על שירות או על חנומות אבל הפעם זה התבקש. השארתי פניה שיחזרו אליי לגבי מקרן קול של JBL 5.1 ביום שישי אחהצ. להפתעתי הרבה בשעה 20.30 בערב (בערך) חזרו אליי מהחנות מה שהפתיע אותי לגמרי ואפילו היססתי בהתחלה. לאחר שיחה קצרה בה נתנו לי פרטים על מקרן הקול ואמרו לי שאפילו ייתנו לי משלוח חינם ביצעתי את הרכישה. היום יומיים אחרי הרכישה קיבלתי את המקרן לבית שלי עם שליח של ups. השירות היה מעולה מתחילת דרכו ועד סופו. תודה ללוני מהחנות על שירות ואספקה מהירה. ללא ספק אקנה מהם בעתיד . ממליץ לכולם לקנות דרכם

קניתי מוצרים למטבח לאחר מעבר לדירה חדשה מזמן לא נתקלתי בכזה שרות אדיבות מיקצוענות עמידה בזמנים וכמובן מחירים הוגנים. ממליץ ביותר על החנות באצ"ל 1 ראשון לציון אצל ניר !!!!

פניתי לסניף חשמל נטו ראשון לציון ואני מודה שהייתי בשלב בירור והשוואת מחירים, בסניף פגשתי את לוני והייתי בטוח שגם מהסניף שלו אני אצא בידיים ריקות . לוני בסבלנות אדירה ידע להסביר לי מה היתרונות והחסרונות של כל מעבד מזון שעמד מולי, ידע לבדוק לעומק מה הצרכים שלי ולהתאים לי את המוצר הכי נכון. המוצר הגיע אלי במהירות שדיי הפתיעה אותי לאור הקורונה שמסתובבת בחוץ. כשפתחתי את המוצר משום מה ההסבר שקיבלתי בחנות קצת הסתבך לי אז יצרתי קשר טלפוני עם לוני וגם פה לוני התותח הפתיע לטובה ונתן הסבר מקצועי וסבלני ולא שיחרר עד שאמרתי לו שהכל מובן עובד ותקין אז בקיצור ממליץ בחום על לוני מחשמל נטו ראשון לציון

נפלא. 5 דקות אחרי שהזמנתי אביחי התקשר לוודא משהו שלא היה ברור בהזמנה. בחרתי בשליחות UPS. האזניות הגיעו אליי 1 שעה ו-45 דקות מרגע ההזמנה.

אנשים טובים. פשוט. בימים קשים של הגבלות וחשש בארץ ובעולם (ימי קורונה): החל ממענה וסבלנות בטלפון, ועד למשלוח אישי שלהם לבית (!), ליום למחרת (!). ליאור ואולגה - תודה.

ביצענו עסקה טלפונית מרוצים מאוד מהשירות האדיב והמחיר שקיבלנו, ליאור היה מעולה!ממליצה בחום על ליאור.

שירות נמדד לא במכירה אלא , כשהלקוח צריך עזרה. צוות מעולה שלוקח אחריות עד הסוף:)

וואווו!! אין מילים לתאר את חוויית הקניה בחשמל נטו סניף כפר סבא והרבה בזכות שחר המנהל התותח! מהרגע הראשון הוא נתן לי הרגשת כנות, מקצועיות, ביטחון, סבלנות ואדיבות. קניתי משם בערך את כל מוצרי החשמל לבית וגם כאשר ההזמנה שולמה והמוצרים עדיין לא נשלחו, התלבטתי ואף ביצעתי שינויים בסוג המוצרים ושחר המקסים, היה הכי סבלני, בדק בשבילי עם היבואנים, פרטים טכניים שרציתי לדעת על מוצר כזה או אחר השיג לי את המחיר הטוב ביותר ולרגע לא נתן לי הרגשה של לחץ, תמיד דאג להדגיש לי שמה שאני רוצה, זה מה שיהיה עד שאצא מרוצה! כייף שיש עוד חנויות כאלה עם אנשים מדהימים כמוהו במיוחד במציאות של היום שיותר ביזניס ופחות יחס אישי. ישר כוח ענק!!! אין ספק שבע"ה בלי נדר, אמשיך להיות לקוח נאמן ואף להמליץ.

שירות אישי, אדיב, תמיד זמין, תמיד פותר בעיות, הלוואי כולם יהיו כמוהם, המלצות שלהם למוצרים חסכו לי אלפי שקלים וכאבי ראש עתידיים. ליאור באופן אישי עשה בשבילי מעל ומעבר, אפילו שאני מהצפון ושעה וחצי נסיעה מהחנות, התייחס בכבוד וברצינות מההתכתבות הראשונה בוואטסאפ. ומחירים פצצה !!!!! ממליץ בחום עליהם, את הטלוויזיה החדשה לסלון החדש אקנה בקרוב רק מהם 🤗

קניתי את המסך! מסך מדהים! שירות מדהים! אלכס ושחר אחלה. גם הייתה איזו תקלה של המסך בהתחלה ולמרות שאני אמור לקבל את השירות מניופאן החנות עזרה לי מאוד לקבל שירות דרך הווטסאפ! באמת שירות מעל ומעבר! כיף! יישר כוח! כן ירבו נותני שירות כאלה!

שירות VIP, אנשים רציניים, שירות טוב, וזה מה שחשוב באמת בימינו! תמשיכו ככה, תודה רבה