מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 23

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
דוד
דוד
24.08.2021
מוצר שנרכש: איי 71 חמש גי

הגעתי לרכוש סמסונג איי 71 זכיתי לשירוט מצוין וגם שדרג לדגם עם 5גי אותו מחיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Yakov
Yakov
23.08.2021
מוצר שנרכש: poco x3

לכל הגולשים חייב לציין לטובה את המקום המליצו לי על המקום חברים טובים שירות טוב יוצא מן הכלל תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
יפעת
יפעת
23.08.2021
מוצר שנרכש: שיומי poco

שירות הלקוחות של החנות מצוין אבל - הטלפון שהזמנתי הגיע ביחד עם מגן אחורי בעוד באתר לא ציינו את העובדה הזאת, מה שגרם לי להוציא עוד כסף על מגן אחורי שהזמנתי מהחנות למרות שלא הייתי צריכה (כי הטלפון הגיע עם מגן). החנות בעצם הרוויחה את הכסף על המגן שלי, בעוד לא הייתי צריכה אותו בכלל! חוץ מזה- שירות לקוחות הוגן וטוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
קובי
קובי
22.08.2021
מוצר שנרכש: טאבלט אס 6

קניתי לפני כמעט חודש ורק היום הפעלתי , נתקלתי בבעיה בהדלקת המוצר הגעתי לחנות הסבירו בדיוק איך לתפעל וגם עזרו לי בהכנסת המייל והפרטים שהייתי צריף מעולהתודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אפרת
אפרת
22.08.2021
מוצר שנרכש: שיוני איי 9

אחת מהחנויות היחידת שנתקלתי בהן שבאמת מפרסמים משהו ועומדין בו בלי טריקים ושטיקים שירות טוב ונוצר נהדר לילד

חוות הדעת עזרה לכם?
אריק
אריק
22.08.2021
מוצר שנרכש: סמסונג 8

2 חנוית אני קונה לפני אני קונה אצליהם וסלולריים היו לא טוב שבועיים משתמש בטלפון שקניתי מחנות זה וממש מרוצה הכל עובד סופר טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
22.08.2021
מוצר שנרכש: iPad Pro 12.9 M1

אחרי חיפושים נרחבים למלאי ולמחיר טוב של יבואן רשמי הגענו לחנות הנפלאה בזאת , מחיר יבואן רשמי בהפרש של כמעט 400 שח מכל מקום אחר ושירות באמת מדהים

חוות הדעת עזרה לכם?
תמר
תמר
19.08.2021
מוצר שנרכש: אייפד פרו 2021

רכשתי אייפד אייר לבן שלי , החנות רשמה את המספר שלי ועשתה לי גם הזמנה לאייפד פרו 2021 למרות שלא היה במלאי , לאחר כ3 ימים קיבלתי גם את האייפד החדש . אין מילים להוסיף פשוט תודה .

חוות הדעת עזרה לכם?
דוקטור סיגל אופנהיים
דוקטור סיגל אופנהיים
19.08.2021
מוצר שנרכש: Samsung m32

מספר רכישות כבר רכשתי בחנות , בכל פעם הלכתי על המלצת המוכרים ויצאתי מרוצה , בהחלט אמשיך לחזור בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
Yosef
Yosef
17.08.2021
מוצר שנרכש: אפל אייפודסס פרו

מחיר טוב נתנו לי שירות מצוין תודה לסיימון על שרות ניפלא הוא אזר לי לחבר את האוזניות לפלפון

חוות הדעת עזרה לכם?
שפע
שפע
17.08.2021
מוצר שנרכש: 12 pro

חיפשתי בכל החנויות כמעת 12 פרו כחול יבואן רשמי ולא היט קיבלתי מחאר טוב ושירות טוב תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
idoalon501
idoalon501
15.08.2021
מוצר שנרכש: Galaxy Tab S6 Lite טאבלט

באתי לקנות טאבלט לפי מחיר שמפורסם באתר. כמובן שניסה להציע לי את אותו טאבלט עם אחריות מורחבת בכל הארץ על ידי יבואן רשמי ולא יבוא מקביל - רק עוד 100 שקל. אמרתי לו שאני לא רוצה - מעדיף את הטאבלט בלי האחריות המורחבת. הלך למחסן ועדיין הביא לי את הטאבלט היקר יותר. אמרתי לו שאני אוהב את הצבע (שחור) אבל עדיין מעדיף את הטאבלט בלי האחריות המורחבת. ואז, אחרי שהוא ראה איזה צבע אני מעדיף, הוא הלך למחסן, התעכב קצת, חזר ואמר לי שמהמוצר שאני רוצה, בלי האחריות המורחבת, הזול יותר, יש רק בצבע וורוד! איזה מקריות! כמובן שהוא ידע שאני לא אקח טאבלט וורוד והוא ניצל את זה. הוא אמר לי שאולי יגיע הטאבלט הזול יותר בצבע שאני רוצה בעוד 10 ימים. חחחח...אני דיי בטוח שהוא עבד עליי ואם הוא היה ״מתאמץ״ טיפה יותר הוא היה מוצא. אבל ככה זה. בקיצור - לא ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Max
Max
13.08.2021
מוצר שנרכש: פוקו m3

לפני כמה ימים קניתי טלפון הפתעה לתאומים שלי אך הם קיבלו בהפתעה אותם טלפונים מסבא וסבתא לכו חזרתי להחזיר שקיבלתי כזסף חזרה מרוצה מהשירות

חוות הדעת עזרה לכם?
yohanan1661
yohanan1661
12.08.2021
מוצר שנרכש: פוקופון f3

הטלפון נשלח לתיקון, טופל במקצועיות וזריזות, תוך יומיים חזר אליי. טלפון שני שלי מהחנות, ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
11.08.2021
מוצר שנרכש: Samsung galaxy a12 64GB

חיכיתי הרבה זמן בתור וגם תוך כדי עקפו אותי, וגם ניסו למכור לי כל מיני תוספות אחריות למיניהם ברקע הייתה לקוחה שטענה שרימו אותה והיו שם ויכוחים לא ההרגשה הכי נעימה

תגובת החנות

במקרה זה שעונה על חוות הדעת הוא גם זה שמכר לך את המוצר. הלקוח הגיע לחנות ביום שישי שהחנות הייתה מלאה באנשים ברוך ה וחיכה בתור כמו כל אחד אחר . אם עקפו את הלקוח היקר הוא יכל להגיד לאנשים שעקפו אותו שהיה לפניהם לצערנו בזמן לחץ לפעמים אנחנו לא מסתכלים מי היה לפני מי... כשהגיע הלקוח לתורו הוסבר לו כי יש 2 אופציות או יבוא מקביל במחיר שמופיע באתר או יבואן רשמי בתוספת של X שקלים . הלקוח בחר באופציה של היבוא המקביל ואחרי דקה הסתיימה ההעסקה בדיוק כפי שהלקוח רצה.. חוות דעת ממש לא מובנת .

חוות הדעת עזרה לכם?
Dan
Dan
08.08.2021
מוצר שנרכש: טלפון iphone x 64 gb

רכשתי טלפון iphone x 64 gb בתאריך 8.11.2020 מתאריך זה עד 3.7.2021 המכשיר היה בתיקון 5 פעמים פניתי לחברה ודרשתי מהם החזר כספי והחזרת המכשיר הדרישה היתה בעפ ובכתב עבור הדרישה בכתב לא קיבלתי מענה בכונתי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות

תגובת החנות

שלום ללקוח היקר . הלקוח אכן פנה אלינו לפני בערך חודשיים (סביבות חודש 6 2021) בטענה שמכשירו הגיע כבר פעמיים למעבדת גט סל פרטנר ופעמיים סודר אך התקלה לא הסתדרה . החנות ניסתה לעשות כל שביכולתה בכדי לעזור ללקוח לאחר שנודע לחנות על המצב . הלקוח התקשר לחנות ואנחנו העלנו את היבואן של המכשיר על קו הטלפון בשיחה משותפת . היבואן הציע ללקוחות שתי אופציות מצוינות . 1. לקחת מהם דרך שליח את המכשיר ,המכשיר יגיע אליו הוא יסדר אותו בכדי שלא תחזור שום תקלה שוב פעם ! . 2. היבואן הציע ללקוחות היקרים שטענו כי הם לא רוצים לחכות זמן לתיקון . להגיע אליהם ולחכות זמן קצר לסידור התקלה במקום ! . אנחנו בתור חנות תמיד משתדלים לעזור ללקוחות אשר רכשו מאיתנו מכשירים ועושים ככל שביכולתנו לתת שירות טוב למרות שלא כל הדברים תלויים בנו . היבואן כמובן התחייב גם לחנות וגם ללקוח כי אם באמת יש נזק שאי אפשר לסדר הוא כמובן גם יתן מכשיר חדש במסגרת ההתחייבות . הלקוחות היקרים דרשו מכשיר חדש ולא רצו לקבל שום עזרה אחרת . היבואן הסביר ללקוחות כי כל האופציות שהוצעו הן הטובות ביותר שהוא יכול להציע. נשמח לעזור ללקוחות בכל דרך שביכולתנו .

חוות הדעת עזרה לכם?
Tolia
Tolia
02.08.2021
מוצר שנרכש: אייפון 8 פלוב

אתמול הגעתי לחנות לקנות אייפון 8פלוב השירות ממיקי היה מקצועי עזרו לי בהעברת נתונים מי מחיר כמו שרשום באתר

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.07.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Shabtai
Shabtai
26.07.2021
מוצר שנרכש: פלייסטיישן סוני

כחודשיים כבר שיש לי סוני פלייסטיישן שנרכש בבסט סייל הקניה היתה בסהכ טובה מחיק ישירות מצויינים כולל בעזרה בתפעול שהילד היה צקךריך מקצוענים תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
22.07.2021
מוצר שנרכש: קורקינט חשמלי Mi Scooter 1S Xiaomi

קניתי קורקינט שיאומי מהחברה, במחיר נראה שהם זולים אך למפרע מתברר שכנראה הם לא, הלכתי לעשות איסוף עצמי בחנות. המוכר אמר לי שניתן להוסיף 100 ש"ח בשביל שתהיה לי אחריות יבואן רשמי ובנוסף אקבל גלגל נוסף במתנה, סירבתי. כשהגעתי לביתי מתברר לי שהגלגל הנוסף הוא חלק מערכת הקורקינט, אך הם החליטו שאצטרך להוסיף 100 ש"ח על מה שכבר ממילא בערכה. מיותר לציין שאין לזה שום איזכור/הבהרה באתר. באתר נראה שהם כמעט הכי זולים בפועל ממש לא.

תגובת החנות

לא מובן מה פה לא בסדר ? הגעת לחנות לרכוש מוצר שהופיע באתר , הוסבר לך שיש 2 אופציות , יבואן מקביל או יבואן רשמי . בחרת במקביל וקיבלת את המחיר שפורסם והחנות עמדה בהתחייבות שלה . מחיר טוב ? קיבלת שירות טוב ? קיבלת . לאחר הקניה התקשרת והתלוננת , נאמר לך גם בחנות וגם בטלפון שאנחנו לא נוגעים במוצר אלה מביאים אותו כפי שהיבואן מביא וכפי שראית קיבלת מוצר סגור . לצערנו התקשרת לחנות לאחר הקניה ברצון לסחוט את החנות לקבל עוד מוצרים אך לא ברור למה עשית זאת . אנו משתדלים לתת שירות על הצד הטוב ביותר בנוסף למחירים הטובים בארץ וכך עשינו גם כאן . בהצלחה ללקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
ash
ash
20.07.2021
מוצר שנרכש: נוד 9

רכשתי מכשיר נוד 9 אחרי שבוע שרכשתי את המכשיר לא היה לו קליטה ,שוחחתי ונאמר לי להחליף סים בחברה שלי ,עשיתי זאת. עדיין הייתה בעיית קליטה במכשיר וכל זה פחות משבועיים מהרכישה. התבקשתי להפקיד את הנייד בחנות מסויימת ,כאשר הגעתי לכתובת נאמר לי שלא מפקידים שם מכשירים וניתנו לי כתובות אחרת במקום אחר לגמרי . ניגשתי לכתובת אחרת וכאשר ראו את המכשיר אמרו לי שיש לי סדק בגב המכשיר. אחרי שהפקדתי את המכשיר קיבלתי טלפון והודעה מהמעבדה שהם לא עובדים עם החנות ולכן לא יתקנו ושאני יקח את המכשיר,פניתי לחנות בראשון ששם רכשתי את המכשיר ונאמר לי שהם יעבירו למעבדה אחרת שכן עובדת איתם. במשך שבועיים לא קיבלתי טלפון אחד מהם וכל זה במכשיר שנרכש חודש לפני וחצי מהזמן לא אצלי. אחרי שבועיים פניתי לחנות ונאמר לי שיחזרו אליי עם תשובה באותו יום....כלום. פניתי למחרת ואותו סיפור...לא חזרו .הגיע יום חמישי 3 שבועות אחרי הפקדת המכשיר ונאמר לי שהוא בדרך חזרה מהמעבדה שיודיעו לי שיגיע ושישלחו לי אותו חזרה ,כמו כן נאמר לי שאם לא יגיע בחמישי אז גג ביום ראשון ויודיעו לי....כלום. שני מגיע ואני מתקשר ואז נציג מסביר לי שהם מעבירים את המכשיר למעבדה...כאן כבר איבדתי את הסבלנות,5 ימים רצוף לא חוזרים אליי והתשובות שונות,3 שבועות....יום שלישי מתקשרים אליי ומעשימים אותי שהמכשיר הגיע למעבדה ויש שבר אז אין ביטוח ,אני אשם בכל התהליך ואין מה לעשות... זה בסט סייל וזאת החוויה שלי איתם . שקרים,חוסר מידע ,לא חוזרים לטלפונים,לא לוקחים אחראיות ולא מעניין אותם כלום.הנציג אמר לי לעשות אם זה מה שאני רוצה ,היה לי ברור שאני כלקוח לא מעניין אותו.הסברתי לו שהחנות שהוא שלח אותי אליה ראתה את הסדק אבל אותו זה לא עיניין .נעקצתי ב1500 שקלים מבחינתי על ידם ,אני לא התקרב אליהם חוץ מדרך תביעות קטנות ואני בהחלט ירחיק את אוהביי מהם

תגובת החנות

חוות דעת שקרית ולא אמינה , הלקוח אכן רכש מכשיר ופנה אל החנות עם בעיית קליטה לטענתו . אכן למכשיר לקח זמן להגיע אל המעבדה והחנות נתנה ללקוח מענה במשך כל יום ! שהתקשר ושאל , קיבל מענה סבלני והכי שירותי שיש , ללקוח היקר ולכל לקוח באשר הוא . כאשר יש שבר במכשיר המכשיר יוצא מגדר אחריות ולא משנה מה תקלת המכשיר . אנחנו ניסינו לעזור ככל שיכולנו אבל ברגע שיש שבר כל עזרה שננסה לתת לא תעזור. בנוסף לכך למרות שאין אחריות למכשיר והלקוח הפקיד אותו בנקודת שירות , החנות דאגה שהמכשיר יחזור עד לבית הלקוח ושלחה לו את המוצר עם שליח על חשבונה . בהצלחה ללקוח מצוות בסט סייל .

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
18.07.2021
מוצר שנרכש: אייפוןxs

קניתי אייפון במחיר ממש טוב נשירת היה מקצועי תודה הקניה היתה מהירה מקום נחמד ממש

חוות הדעת עזרה לכם?
Leon
Leon
11.07.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Poco X3 Pro 128GB 6GB RAM שיאומי

עשיתי הזמנה דרך אתר החברה לפני יומיים, עכשיו התקשר אלי נציג של "best cell" על מנת לגרום לי לא לקנות את המכשיר. דיבר בתוקפנות ורצה שאתן לו פרטיים אישיים ואת מספר הכרטיס האשראי ללא שום דרך שאני אוכל לאמת איתו שהוא אכן נציג של החנות. אמרתי לו שאינני מוכן להעביר לו את פרטי האשראי (שכבר העברתי בעת ההזמנה באתר וכבר קיבלתי מייל שמאשר את ההזמנה כולל מספר הזמנה) הנציג אז אמר שהוא מבטל את ההזמנה ובאמת 10 דקות מאוחר יותר קיבלתי מייל שמאשר את ביטול ההזמנה. לא ממליץ להתעסק איתם בכלל, משהו פה מסריח! בחיים לא התקשרו אלי אחרי שביצעתי הזמנה לשכנע אותי לא להזמין מהם או לדרוש פרטי תשלום שכבר העברתי.

תגובת החנות

שלום ללקוח היקר , שמזינים הזמנה באתרנו חותמים על תקנון אשר אומר כי לאחר ההזמנה ידרש מכל לקוח לשלוח פרטים מזהים שהחנות תבקש . גם אתה לקוח יקר חתמת על התקנון הזה ואישרת את הדברים , ישנם היום לצערנו המון מקרים של גניבות כרטיסי אשראי ולכן החנות לא לוקחת שום סיכון בהזמנה שמתבצעת דרך האתר . הלקוח לא היה מוכן לשלוח את מה שהחנות ביקשה ולמסור פרטים מזהים בטלפון , ולכן ההזמנה של הלקוח בוטלה . אנו לא מכריחים אף אחד לרכוש אצלנו , אך לקוח שכן רוצה לרכוש יצטרך לעמוד בנהלי החנות ולבצע את מה שהחנות דורשת . בסט סייל משתדלת תמיד לתת את השירות הטוב ביותר וכך תמשיך אך לעולם לא תיקח סיכון עקב מקרי עבר לא נעימים . .

חוות הדעת עזרה לכם?
Leonard
Leonard
06.07.2021
מוצר שנרכש: שעיומי נוט9

השבוע ימים עברו מאז שקניתי מכשיר נייד של שמיני לי ולאשתי אני נהנה מהרכישה וגם מהמכשיר אך אשתי לא רצתה להחליף את המכשיר שיהיה ברשותה לכן חזרתי לקבלת זיכוי בחנות לאחר כעשר דקות המתנה יצאתי עם זיכוי וקניתי עוד דברים לאחר הזיכוי שירות לפי הספר

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
03.07.2021
מוצר שנרכש: איירפודס פרו

לפני כחצי שנה קניתי איירפודס פרו לחברה שלי לפני השבועיים אחד מהאוזניותנ הפסיק לעבוד בקניה הבחנות קניתי יבואן רשמי בשירות של אפל החליפו לי לחדש תודה לבחור בחנות שהמליץ על היבואן הרשמי

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון